IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Mangled, Defcon One en Judgement Day live in Tienray op 8 Nov. Vorige pagina | Volgende pagina
ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 17-09-2003 23:38 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 17 september 2003 23:31 schreef Mies het volgende:
Ja, check je mail

Maar we kunnen ja



goedzo, ventje



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-09-2003 23:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ah! JD er nu ook bij! Vet hoor!!



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-09-2003 0:07 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ah, OJC GAELLUS... ruige tent.. zijn regelmatig metal gigs. wij spelen er in december volgend mij. het is bij horst/venray/venlo... goed te vinden en een zeer gezellig hok... 25 minute fietse en zuipen



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2003 7:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zo, ik heb het even in de concertagenda op de frontpage geflikkerd, moderators pas even de topic-titel aan.
Inhume moet Mangled zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 18-09-2003 11:09 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Like ehh MODS!

Ik heb er iig al erg zin in


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-09-2003 17:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

slaap, modje, slaap.


Oud Vuil.


Benhume
Usericon van Benhume
Posted 19-09-2003 14:14 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

Aaaah jammer, ik had Inhume nu eindelijk wel eens live willen zien. Het is al weer jaren geleden dat die in OJC Gaellus hebben gespeeld.



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-09-2003 15:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 14:14 schreef Benhume het volgende:
Aaaah jammer, ik had Inhume nu eindelijk wel eens live willen zien. Het is al weer jaren geleden dat die in OJC Gaellus hebben gespeeld.


dan mosse maar es veur unne speegol goan stoan as ge aan ut repetere ziet!


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-09-2003 15:12 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 18 september 2003 7:42 schreef Heiden het volgende:
Zo, ik heb het even in de concertagenda op de frontpage geflikkerd, moderators pas even de topic-titel aan.
Inhume moet Mangled zijn.
Done.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 17:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 23:08 schreef anonymous het volgende:
En in Gaellus dus! Zie www.gaellus.nl


A73 vanaf Venray neem afslag Horst Noord[10]
Ga na 225m linksaf op de Tienrayseweg (N554)
Ga rechtdoor de Spoorstraat (N554) op (na 2.4Km)
Ga rechtdoor de Kloosterstraat (N554) op (na 1.5Km)
Ga na 16m rechtsaf de Bernadettelaan op
Na 225m bent u gearriveerd (Bernadettelaan 10a)

A73 vanaf Venlo neem afslag Horst Noord[10]
Ga na 250m rechtsaf op de Tienrayseweg (N554)
Ga rechtdoor de Spoorstraat (N554) op (na 2.4Km)
Ga rechtdoor de Kloosterstraat (N554) op (na 1.5Km)
Ga na 16m rechtsaf de Bernadettelaan op
Na 225m bent u gearriveerd (Bernadettelaan 10a)


het is dus compleet niet met het ov te bereiken, jammer


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 17:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ga gewoon met de Trein naar Venray en vandaar een bus richting Tienray. Dat lijkt me goed te doen. Thuiskomen zie ik dan wel weer. Anders ga ik gewoon een kroegentocht houden in Tienray.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-09-2003 14:06 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 17:35 schreef Heiden het volgende:
Ik ga gewoon met de Trein naar Venray en vandaar een bus richting Tienray. Dat lijkt me goed te doen. Thuiskomen zie ik dan wel weer. Anders ga ik gewoon een kroegentocht houden in Tienray.
Haha, veel plezier met die 2 kroegen daar!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-09-2003 14:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 11:09 schreef rajackar het volgende:
Like ehh MODS!

Ik heb er iig al erg zin in


Hee dude, kom weer eens in het Noorden van NL spelen ! Fuckin' Limbo's vermaken zichzelf wel

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 20-09-2003 14:38]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-09-2003 16:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 14:37 schreef Valorian het volgende:
Hee dude, kom weer eens in het Noorden van NL spelen ! Fuckin' Limbo's vermaken zichzelf wel


Hé, ook Limburgers hebben recht op metal-concerten. Er is sowieso al geen fuck te doen hier op metal-gebied. Hoewel het de laatste tijd een beetje begint op te leven heb ik het idee.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-09-2003 16:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 16:27 schreef Heiden het volgende:
Hé, ook Limburgers hebben recht op metal-concerten. Er is sowieso al geen fuck te doen hier op metal-gebied. Hoewel het de laatste tijd een beetje begint op te leven heb ik het idee.


Ja .. dat is waar.. bij de buren is het gras altijd zwarter .. maar jullie hebben nog wel Tilburg om de hoek, en ubertruecultmetal in Bladel... maarja.. eigenlijk moet ik ook niet zeiken, nergens zoveel metalconcerten binnen een paar uur rijden als in NL/Belgie/Duitsland denk ik zo..

Een msn-dude die ik ken woont in Chili en ziet zo'n beetje eens in het jaar een aardig concert, en daar moet hij dan ook vaak nog eens een dag voor rijden.....


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 20-09-2003 16:34]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-09-2003 16:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Tilburg om de hoek? Is toch zo'n 150 kilometer voor mij, ik denk dat jij er een stuk sneller bent. Ik weet niet precies waar je woont. Zelfs Eindhoven is nog 90 of 100 kilometer voor mij. En wat er allemaal precies in België of Duitsland is te doen ben ik niet zo van op de hoogte.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-09-2003 23:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 16:41 schreef Heiden het volgende:
Tilburg om de hoek? Is toch zo'n 150 kilometer voor mij, ik denk dat jij er een stuk sneller bent. Ik weet niet precies waar je woont. Zelfs Eindhoven is nog 90 of 100 kilometer voor mij. En wat er allemaal precies in België of Duitsland is te doen ben ik niet zo van op de hoogte.


Hmm.. ok 150 km is niet echt om de hoek... Ik ben ook niet zo op de hoogte van B. & DL, maar er zijn ook daar veel concerten, ik bedoel meer dat we het hier in West Europa erg getroffen hebben wat betreft de frequentie waarmee goede metalbands ons land aandoen. In Zuid- en Oost-Europa zal het al minder zijn, en in Azie, Afrika, Zuid-Amerika en Australie zit je al helemaal slecht denk ik.. en als je dan ook nog van blackmetal houdt dan zit je in Noord-Amerika natuurlijk ook slecht (op die paar leuke Amerikaanse BM bands na zijn er immers maar weinig bm bands die naar de usa gaan, en als ze er al optreden dan is het echt niet in elke staat ofzo en moet je ongetwijfeld nog steeds veel geluk of bezine hebben om iets leuks te zien)


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 13:18 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Maar goed, wie gaat er nou allemaal komen?
Kan ik de mooie drummer van Mangled weer eens aanschouwen


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 15:37 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Hallo!! Wie komt er allemaal?
Ik vind trouwens dat iedereen moet komen. Geen smoesjes over dat het te ver weg is, of niet te bereiken is met het OV!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-09-2003 16:12 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik kom niet want ik moet zelf spelen die dag.



anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 16:15 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 16:12 schreef Mies het volgende:
Ik kom niet want ik moet zelf spelen die dag.
Ja en! Dan zeg je dat maar af


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-09-2003 19:31 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 16:12 schreef Mies het volgende:
Ik kom niet want ik moet zelf spelen die dag.


Damn, ik ook al


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2003 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 13:18 schreef anonymous het volgende:
Maar goed, wie gaat er nou allemaal komen?
Kan ik de mooie drummer van Mangled weer eens aanschouwen


dat is mijn ex. ik vind DMTR toch echt wel mooier


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 20:18 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 19:44 schreef ghoulliette het volgende:

dat is mijn ex. ik vind DMTR toch echt wel mooier
Nou, wat ik van DMTR heb gezien (op foto's) vind ik de drummer van Mangled toch wel mooier!
Niet dat DMTR er slecht uit ziet hoor!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2003 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

achja gelukkig verschillen smaken, en is er ook nog zoiets als innerlijke schoonheid.

edit: bovendien is DMTR geen IPH'tje ook belangrijk

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-09-2003 22:29]


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen