IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Fleurety - Department of Apocalyptic Affairs Vorige pagina | Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 23-06-2003 23:30 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Als het goed is brengen wij op Benighted mirror eind dit jaar een ep uit van Hatlevik, een van de twee leden van Fleurety. Beetje in de stijl van Last Minute Lies ...


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-06-2003 23:30 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 23:05 schreef webblaster wim het volgende:
doe maar niet, begin eens met 1 liedje.


te laat

Ik ben hem nu aan het luisteren. Het is vrij vreemd inderdaad, maar tot nu toe kan ik het nog wel waarderen

edit: Zo ik heb hem nu helemaal gehoord. Klinkt gaaf. Shotgun Blast is trouwens wel verreweg het minste nummer van de hele cd.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 24-06-2003 1:04]


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-10-2003 12:58 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Zo, ik ga ervan uit dat iedereen de re-release van Min Tid skal Komme heeft gekocht?

Mocht je hun oude werk nog niet bezitten, dan is dit een goede kans. De cd bevat zowel het 1e album, de 7" en een nummer van de Blackend compilatie.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-10-2003 14:14 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

leuke bandnaam


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-10-2003 17:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 12:58 schreef Gangrad het volgende:
Zo, ik ga ervan uit dat iedereen de re-release van Min Tid skal Komme heeft gekocht?

Mocht je hun oude werk nog niet bezitten, dan is dit een goede kans. De cd bevat zowel het 1e album, de 7" en een nummer van de Blackend compilatie.
Is het nieuwe cd boekje ook de moeite waard?Ik heb namelijk de eerste persing op cd al, en ook de originele ep en de verzamelaar.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 29-10-2003 17:38 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

quote:
Op 29 oktober 2003 17:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Is het nieuwe cd boekje ook de moeite waard?Ik heb namelijk de eerste persing op cd al, en ook de originele ep en de verzamelaar.


Nee, dan kun je de re-release wel overslaan.

Het artwork is gemaakt door Kim SØlve - hij heeft oa ook de re-issue van Ved Buens Ende van nieuw artwork voorzien. Ook heeft hij de cover van de aankomende Zweizz EP en van het nieuwe DHG album gemaakt.

Maar het artwork van de Fleurety re-release is niet erg spannend, vind ik. Vrij minimalistisch artwork. Al staat er wel een tekst + vertaling in. De cijfertjes van de klok(?) zijn wel leuk.

Het geluid is wel drastisch anders verandered. Hij is ge-remastered door Tom Kvålsvoll in de Styrpe Audio studio en dat hoor je er goed aan... maar of dat goed is moet ieder maar voor zich bepalen.



~ We are a virus with shoes


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-10-2003 17:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 17:38 schreef Ebullition het volgende:
...van het nieuwe DHG album gemaakt...

Komt er een nieuwe?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 29-10-2003 18:12 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 12:58 schreef Gangrad het volgende:
Zo, ik ga ervan uit dat iedereen de re-release van Min Tid skal Komme heeft gekocht?




Ik heb gelukkig de oringinele release, de cd bevalt me zeer goed. Hoe is hun latere werk?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-10-2003 18:54 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Het nieuwe werk is "raar", maar zeker de moeite waard. Lees het begin van dit topic maar, daar staat alles...


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 29-10-2003 21:51 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

quote:
Op 29 oktober 2003 17:45 schreef Sater het volgende:
Komt er een nieuwe?


Ja, zover ik weet is het nieuwe DHG album hard op weg om af te zijn dus zal het vast over een tijdje wel verkrijgbaar zijn.... maar hoe lang dat nog gaat duren voor het zo ver is weet ik niet.



~ We are a virus with shoes


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-10-2003 21:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hoop dat ie nog gefreakter wordt dan 666 International!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-10-2003 22:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb begin dit jaar in Oslo nog met Carl Michael en Ole gepraat aangaande Dodheimsgard(DHG) en de muziek voor de nieuwe DHG is al langer klaar en het zou wederom een kleine koerswijziging zijn t.o.v. de vorige plaat.

Ben dus zeer benieuwd want tot nu toe vond ik alle platen erg goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 30-10-2003 2:01 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

De nummers zijn al voor een langere tijd af maar de studio opnames zijn pas af / nog niet helemaal af.


~ We are a virus with shoes


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-10-2004 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een nieuw Fleurety side-project:
ZWEIZZ – Black Necrotic Obfuscation 7”EP
Zweizz, formerly one half of Norwegian avant garde nutcake Fleurety, has created
his own new universe of electronic noise, off-the-wall programming and
unpredictable sounds. A hybrid between extreme metal and electronica and not for
the close-minded, ‘Black Necrotic Obfuscation’ is but a mere taster of what we
can expect from this warped mind. Ltd. 512

Ben wel benieuwd aangezien Fleurety altijd erg goed is geweest


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-10-2004 19:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dit Department of Apocalyptic Affairs is nog steeds een van de vreemdste platen die ik heb. Maar wel lekker


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-10-2004 19:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een beetje vreemd, maar wel lekker

Maarre, je hebt wel gelijk


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2004 20:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb zowel DoAA als MSK en ik vind het beide zeer geslaagde albums. MSK is wat 'traditioneler' en DoAA is vol met allerlei leuke verrassingen.

De liefhebbers van Fleurety raad ik aan om eens een draaibeurt aan Carheart van Virus te geven.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1128727

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-10-2004 20:46]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2004 20:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hmmm....ik heb net weer eens Min Tid Skal Komme gedraaid.

Het blijft een heerlijke plaat. Zojuist viel me iets op en namelijk dat 'En Skikkelse i Horisonten' mij echt enorm doet denken aan 'Turn Loose The Swans'. Geen slechte plaat om als invloed te hebben denk ik zo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-11-2004 20:58 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 8 november 2004 20:29 schreef Chelman het volgende:
Hmmm....ik heb net weer eens Min Tid Skal Komme gedraaid.

Het blijft een heerlijke plaat. Zojuist viel me iets op en namelijk dat 'En Skikkelse i Horisonten' mij echt enorm doet denken aan 'Turn Loose The Swans'. Geen slechte plaat om als invloed te hebben denk ik zo.


Turn loose the swans?
Ik ken alleen Departement of apocalyptic affairs. Na die cd een luisterbeurt te hebben gegeven heb ik me er niet verder in verdiept aangezien het niet helemaal mijn straatje is.

Maar Turn loose the swans is één van mijn alltime-favorites, deze cd van Fleurety is dus behoorlijk anders?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2004 21:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Die eerste is inderdaad heel anders dan DoAA.

Als ik zeg TLTS moet je niet aan dezelfde vette geluid denken het is veel ieler...meer 'blek' zeg maar. Je moet wel aan een vergelijkbare sfeer denken waar rustige stukken afgewisseld worden met stevige explosies van geweld en diezelfde gevoel van desperatie. Met name nummer 2 doet me dus veel aan TLTS denken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-11-2004 21:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die eerste is toch ook gewoon blackmetal? Imo.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2004 21:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 21:03 schreef webblaster wim het volgende:
Die eerste is toch ook gewoon blackmetal? Imo.


Ja dat zeker, maar het is een soort van doomy blek i.p.v. grim donker ende trui blek.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-11-2004 21:09 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Dat klinkt verschrikkelijk interessant, ik ga het meteen even uitproberen!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-11-2004 21:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 november 2004 21:05 schreef Chelman het volgende:
Ja dat zeker, maar het is een soort van doomy blek i.p.v. grim donker ende trui blek.


Ah, ok.

Ik vind het zelf een lekkere plaat, maar ik draai hem nooit meer. Mijn eega is er echter nog steeds helemaal gek van.

Beetje vrouwelijke blek, ofzo.


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-11-2004 21:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nieuwe stroming?


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen