IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-09-2003 18:29 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 23 september 2003 18:28 schreef Jenje het volgende:
.. en wat was je adres ook alweer ??? ...


pas maar op of ik stuur een paar grootgeschapen homosexuele negers op je af


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 18:29 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Hmm.. stap een beetje laat in dit topic .. metalmaffia dus? Hilarisch.. zeker weer van die uitkeringstrekkers met teveel tijd en energie die gebotvierd moet worden op de minder bedeelden (qua metal-trueheid dan) ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 18:30 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 september 2003 18:16 schreef karnivoor het volgende:
inderdaad, sta er volkomen achter

Waarom zit je er niet bij dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2003 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 september 2003 18:29 schreef Digerdoden het volgende:
pas maar op of ik stuur een paar grootgeschapen homosexuele negers op je af


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:30 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:29 schreef Valorian het volgende:
(qua metal-trueheid dan) ..

Hier, weer zo'n zelfgebreid woord.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:31 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:30 schreef ghoulliette het volgende:
Waarom zit je er niet bij dan?

Misschien was hij niet trui ende evol genoeg


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 18:30 schreef ghoulliette het volgende:
Waarom zit je er niet bij dan?


waarom zou ik erbij moeten zitten? wederzijdse steun is voldoende. waarom zitten niet alle cda stemmers in de 2e kamer?


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 18:32 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 23 september 2003 18:28 schreef Digerdoden het volgende:
hehe ik ben ook niet true..
ik luister naar nsbm en soms ook wel eens naar manowar en andere gaye bands


Manowar is niet gay. Zielige panda's die andere mensen lastig vallen, DIE zijn gay.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 18:35 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 september 2003 18:30 schreef Iron Maiden het volgende:
Hier, weer zo'n zelfgebreid woord.


Mag dat niet meer Damn.. daar wordt de laatste manier om mezelf hier nog een beetje te profileren om zeep geholpen


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-09-2003 18:35 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 23 september 2003 18:32 schreef campske666 het volgende:
Manowar is niet gay. Zielige panda's die andere mensen lastig vallen, DIE zijn gay.


mee eens


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 18:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 september 2003 18:32 schreef karnivoor het volgende:
waarom zou ik erbij moeten zitten? wederzijdse steun is voldoende. waarom zitten niet alle cda stemmers in de 2e kamer?

appels en peren.

Maar Die BMM (belachelijk onoriginele pruts naam trouwens), slaat dus mensen in elkaar waarvan zij vinden dat die personen niet BM genoeg zijn. Worden zouden die mensen eigenlijk sowieso aan hun eisen moeten voldoen? Bedoel wie zijn de BMM dat zij voor anderen mogen bepalen hoe zij zich moeten gedragen en waar hebben zij het recht gekregen om mensen daarvoor te mogen straffen?

Laat iedereen lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Mensen zijn nou eenmaal niet allemaal zo als je zelf wilt dat ze zouden zijn omdat het jou beter uit zou komen. Deal with it, of zoek een hobbie ofzo.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:36 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:35 schreef Valorian het volgende:
Mag dat niet meer Damn.. daar wordt de laatste manier om mezelf hier nog een beetje te profileren om zeep geholpen

Ja, had je het maar moeten haken. Das dan wel weer trui.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2003 18:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

haken word trui bedoel je


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:42 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 18:35 schreef ghoulliette het volgende:
appels en peren.

Maar Die BMM (belachelijk onoriginele pruts naam trouwens), slaat dus mensen in elkaar waarvan zij vinden dat die personen niet BM genoeg zijn. Worden zouden die mensen eigenlijk sowieso aan hun eisen moeten voldoen? Bedoel wie zijn de BMM dat zij voor anderen mogen bepalen hoe zij zich moeten gedragen en waar hebben zij het recht gekregen om mensen daarvoor te mogen straffen?

Laat iedereen lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Mensen zijn nou eenmaal niet allemaal zo als je zelf wilt dat ze zouden zijn omdat het jou beter uit zou komen. Deal with it, of zoek een hobbie ofzo.


als je hun instelling niet kent mag je het ook wel zeggen in plaats van zelf iets te bedenken en als waarheid te beschouwen.

intolerantie, trouw en toewijding zijn de sleutelwoorden. mensen zonder die toewijding die beweren dat wel te hebben, zijn juist het uitschot wat bestreden moet worden. sommige mensen hebben iets waar ze voor staan en willen dat koste wat het kost zo houden waarbij zoals al genoemd geweld niet wordt geschuwd.

en om op anderen te reageren: als het pubertjes zijn, waarom is amok een stuk stiller geworden de laatste tijd en is verdelger er spontaan mee gestopt?


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 18:42 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 september 2003 22:59 schreef Dragonsfire het volgende:

Het zijn waarschijnlijk slechts 1 of 2 personen die de hele boel aanjagen en een groep jonge mannetjes/vrouwtjes om zich heen hebben verzameld die graag ook eens gezien willen worden. Die aanhang stelt niets voor maar de aanjagers zijn meestal gevaarlijke individuen waar voorzichtig mee om gesprongen moet worden.


Oh... waarom lees ik dan ook niet eerder de rest van de reacties.. het zijn gewoon doodnormale hangjongeren


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:43 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:42 schreef karnivoor het volgende:
en om op anderen te reageren: als het pubertjes zijn, waarom is amok een stuk stiller geworden de laatste tijd en is verdelger er spontaan mee gestopt?

Waar is verdelger mee gestopt?


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

he niet alle christelijke 'black' metalbands zijn zo bekend als slechtvalk he


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 18:44 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 23 september 2003 18:42 schreef karnivoor het volgende:
sommige mensen hebben iets waar ze voor staan en willen dat koste wat het kost zo houden waarbij zoals al genoemd geweld niet wordt geschuwd.



En waarvoor staan die heren dan ? Het recht om belachelijk te doen omdat ze naar uige muziek luisteren ? Het recht om te bepalen waar andere mensen over zingen ? ...


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:45 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:44 schreef campske666 het volgende:
En waarvoor staan die heren dan ? Het recht om belachelijk te doen omdat ze naar uige muziek luisteren ? Het recht om te bepalen waar andere mensen over zingen ? ...

[mierenneukmodus]Wat is uige?[/mierenneukmodus]


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-09-2003 18:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 23 september 2003 18:42 schreef karnivoor het volgende:
als je hun instelling niet kent mag je het ook wel zeggen in plaats van zelf iets te bedenken en als waarheid te beschouwen.

intolerantie, trouw en toewijding zijn de sleutelwoorden. mensen zonder die toewijding die beweren dat wel te hebben, zijn juist het uitschot wat bestreden moet worden. sommige mensen hebben iets waar ze voor staan en willen dat koste wat het kost zo houden waarbij zoals al genoemd geweld niet wordt geschuwd.

en om op anderen te reageren: als het pubertjes zijn, waarom is amok een stuk stiller geworden de laatste tijd en is verdelger er spontaan mee gestopt?
Behoor ik ook tot het soort dat bestreden moet worden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2003 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 september 2003 18:42 schreef karnivoor het volgende:
intolerantie, trouw en toewijding zijn de sleutelwoorden. mensen zonder die toewijding die beweren dat wel te hebben, zijn juist het uitschot wat bestreden moet worden.
Waarom ???
Laat mensen lekker naar muziek luisteren, het is vrijwillig hoor, geen verpichting.
quote:
sommige mensen hebben iets waar ze voor staan en willen dat koste wat het kost zo houden waarbij zoals al genoemd geweld niet wordt geschuwd.
Muziek is zover ik wete niet van 1 persoon of groep, dus als iemand ook maar zegt dit moet zo dan is ie leugenaar en dat soort mensen zijn slecht voor muzikale ontwikkeling.

quote:
en om op anderen te reageren: als het pubertjes zijn, waarom is amok een stuk stiller geworden de laatste tijd en is verdelger er spontaan mee gestopt?

Misschien zijn ze wel gewoon gruwelijk teleurgesteld in nederlandse blackmetalfans?

Als ik muziek zou maken en ik zou daarom gemept worden dan zouden ze van mij ook de tering kunnen kijgen.


Ik vind dat hele sfeertje omtrend de blackmtal zo fucking kinderachtig.
Heeft niets meer met metal te maken maar met egotrippen, kijken wie beter is dan de andere. Hiphop toestanden in de blackmetal, zum kotsen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:46 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 18:44 schreef campske666 het volgende:
En waarvoor staan die heren dan ? Het recht om belachelijk te doen omdat ze naar uige muziek luisteren ? Het recht om te bepalen waar andere mensen over zingen ? ...


wederom het verhaal 'wat is "true" (kutwoord verzonnen door leken) blackmetal', waarin je al bewezen had het niet te willen begrijpen dus daar ga ik niet eens meer op in, herhalen hou ik niet van


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 18:46 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 september 2003 18:42 schreef karnivoor het volgende:

en om op anderen te reageren: als het pubertjes zijn, waarom is amok een stuk stiller geworden de laatste tijd en is verdelger er spontaan mee gestopt?


Verdelger? Dat is iemand die ongedierte uitroeit.. nou ja.. Hitler vergeleek joden ook met ongedierte, dus waarom zou de BMM dat niet doen met on-truie mensen he..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 18:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 september 2003 18:42 schreef karnivoor het volgende:
als je hun instelling niet kent mag je het ook wel zeggen in plaats van zelf iets te bedenken en als waarheid te beschouwen.

er staat toch een vraagteken achter of niet dan
quote:


intolerantie, trouw en toewijding zijn de sleutelwoorden. mensen zonder die toewijding die beweren dat wel te hebben, zijn juist het uitschot wat bestreden moet worden. sommige mensen hebben iets waar ze voor staan en willen dat koste wat het kost zo houden waarbij zoals al genoemd geweld niet wordt geschuwd.

Waarom danwel?
quote:

en om op anderen te reageren: als het pubertjes zijn, waarom is amok een stuk stiller geworden de laatste tijd en is verdelger er spontaan mee gestopt?


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-09-2003 18:47 by anonymous Profiel van anonymous

Echt te lame om over te praten, toch? Dom kortzichtig gedrag...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen