IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 0:17 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 februari 2004 0:02 schreef Borgia II het volgende:
Meester Azagthoth..vini vedi foetsie?


Wat is dit nu weer voor zielige poging om grappig te zijn?



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 24-02-2004 0:19 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 24 februari 2004 0:17 schreef Azagthoth het volgende:
Wat is dit nu weer voor zielige poging om grappig te zijn?


Nee hoor..eerder een poging om latijn op een verschrikkelijke manier te verkrachten..maar ben je een beetje bijtgraag vandaag azzie?

om een citaat van je te gebruiken..wuzzy

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 24-02-2004 0:19]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 0:22 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Oh gelukkig, je had door dat het fout was, meester Azzie was heel even bang dat ie gefaald had.



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 24-02-2004 0:24 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 24 februari 2004 0:22 schreef Azagthoth het volgende:
Oh gelukkig, je had door dat het fout was, meester Azzie was heel even bang dat ie gefaald had.


op het gebied van ordehandhaving faal je miserabel azzie


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 0:27 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Nog eventjes....



GoreGrind
I was born, to murder the world
Usericon van GoreGrind
Posted 24-02-2004 0:53 by GoreGrind Profiel van GoreGrindhttp://www.DevouredFleshRegurgitation6.cjb.net

Damn wat een bullshit, black metal gastjuhs die denke dat ze heel wat zijn door een grote bek te hebben of wat dan ook.. Hetzelfde als gebeld worden door een black metal homo die niet eens zijn eigen stem durft te gebruiken (Vond ie niet true denk ik) Dus hij ging toen maar op z'n black metals praten (Laten we het zo maar ff noemen ) Waarna die ook nog ging denke dat ik bang voor hem zou worden Ik zat me helemaal ziek te lachen.. Maar wie is er dan ook zo achterlijk?? Dat is toch door en door triest? Ook al vind ik wel dat de Black metal mensen in de metalscene nog voor de meeste problemen zorgen.. Je zult niet snel een iemand die Thrash luisterd tegen een Death metal liefhebber zien zeiken.. Maar al die black metal mense denken ook nog eens dat het true is om als pandabeertje rond te gaan huppelen en om altijd even smerig en chagerijnig te kijken.. Waarbij ze ook nog eens denken dat mensen die andere metal of een ander genre luisteren bang van hun moeten worden omdat ze zo chaggie kijken.. Ik vind zoiets altijd erg grappig om te zien, een opgesminkt mannetje dat boos kijkt.. Dat is toch ook humor? En dan gaan ze ook nog es ligge zeiken dat andere metal en grind slecht is.. Daarbij zeiken ze over de geluidskwaliteit van die band's.. Maar als we het dan gaan hebben over het geluid bij een black metal band dan begin je spontaan te janken.. Gitaargeluid wat overeenkomt met een stoorzender op tv en dan nog van die jankerige zang.. Ik heb er niks tegen als je Black metal luisterd maar je moet je niet zo triest gedragen als velen van hun doen.. Metal to the metals!!


Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2004 1:17 by Chelman Profiel van Chelman

Ik heb geen idee wat je net schreef want het is een grote en onverzichtelijke lap zonder interpunctie en met veel 'juhs' en dat soort dingetjuhs.


Maar het zal vast wel interessant geweest zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-02-2004 19:23]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DerPino
Usericon van DerPino
Posted 25-02-2004 19:10 by DerPino Profiel van DerPino

Ach, erg oninterressant was het in elk geval niet. Maar wanneer gaat iedereen eens beseffen dat er nuttiger dingen te doen zijn dan ruzie maken over wie welke muziek mag maken of beluisteren, wat een kinderachtig gezeik.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-02-2004 19:15 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Er zijn niet veel nuttige dingen te doen op deze wereld, maar Black Metal smetvrij houden van christenen is een van die nuttige dingen. Als je als christen Black Metal wilt maken is dat hetzelfde als zelfmoord willen plegen. Het vuil dat christen heet behoort zich niet in hogere plaatsen te mengen, het is per definitie onrein en een doodzonde, om maar wat religieuze termen te gebruiken. Voor elke christen die beweert black metal te maken behoren minimaal twee kerken te branden.


edit: spelling

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 25-02-2004 20:27]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-02-2004 19:23 by Chelman Profiel van Chelman

Heet je Troll Azagthoth?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DerPino
Usericon van DerPino
Posted 25-02-2004 19:25 by DerPino Profiel van DerPino

Kerken branden omdat iemand muziek maakt????

Denk je echt dat je zo almachtig bent dat je kunt stellen dat een bepaalde muzieksoort slechts aan sommige mensen toebehoort? Volgens mij behoort muziek toe aan een ieder die oren heeft en het toevallig op dat moment hoort.

Volgens mij is muziek in elk geval geen religie, zoals jij het voorschoteld, dus om er een soort heilige of satanische oorlog van te maken is op z'n minst overdreven.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-02-2004 19:39 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 25 februari 2004 19:15 schreef Azagthoth het volgende:
Er zijn niet veel nuttige dinge te doen op deze wereld, maar Black Metal smetvrij houden van christenen is een van die nuttige dingen. Als je als christenen blakmetal wilt maken is dat hetzelfde als zelfmoord willen plegen. Het vuil dat christen heet behoort zich niet in hogere plaatsen te mengen, het is per definitie onrein en een doodzonde, om maar wat religuese termen te gebruiken. Voor elke christen die beweert black metal te maken behoren minimaal twee kerken te branden.


Geloof je deze onzin Azzie? Er zit trouwens een knoeper van een taalfout in je verhaal


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-02-2004 20:36 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 februari 2004 19:25 schreef DerPino het volgende:
Kerken branden omdat iemand muziek maakt????

Goed, misschien is dat niet helemaal terrecht, drie kerken dan.

quote:
Denk je echt dat je zo almachtig bent dat je kunt stellen dat een bepaalde muzieksoort slechts aan sommige mensen toebehoort?

Denk jij soms dat jij almachtig bent om het tegendeel te stellen?
quote:
Volgens mij behoort muziek toe aan een ieder die oren heeft en het toevallig op dat moment hoort.

Over het algemeen wel, maar in de Black Metal dus niet. Black Metal gaat verder dan alleen muziek.

quote:
Volgens mij is muziek in elk geval geen religie, zoals jij het voorschoteld,

Hou je insinuaties voor je, dank u.
quote:
dus om er een soort heilige of satanische oorlog van te maken is op z'n minst overdreven.

Het is geen heilige oorlog, het is het schoon houden van edele kunsten. Voor alles een plaats, en de plaats in Black Metal dient schoon te blijven van cristenen. Deze "iconoclasme" dient gestopt te worden, vernietigen van kunst is een doodzonde.


[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 25-02-2004 20:37]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-02-2004 20:37 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 februari 2004 19:23 schreef Chelman het volgende:
Heet je Troll Azagthoth?




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-02-2004 20:38 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 februari 2004 20:37 schreef Chelman het volgende:



Ik pleit voor Satan.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 25-02-2004 20:38]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-02-2004 21:00 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 24 februari 2004 0:53 schreef GoreGrind het volgende:
tekst


Ik denk in ieder geval dat je gelijk hebt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Gorthaur
Usericon van Gorthaur
Posted 26-02-2004 0:53 by Gorthaur Profiel van Gorthaur

quote:
Op 24 februari 2004 0:53 schreef GoreGrind het volgende:
Damn wat een bullshit... black metal homo... Je zult niet snel een iemand die Thrash luisterd tegen een Death metal liefhebber zien zeiken.. al die black metal mense... dat mensen die andere metal of een ander genre luisteren bang van hun moeten worden ... dan gaan ze ook nog es ligge zeiken dat andere metal en grind slecht is...


Dat is niet helemaal correct he? Zeuren dat de door jou ge-generaliseerde groep een grote mond heeft, loopt te zeiken op iedereen, klaagt dat een ander z'n muziek slecht is, problemen heeft met anders denkenden. En dan zelf precies hetzelfde doen.

[edit]Dit staat los van mijn mening ten aanzien van het topic btw [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Gorthaur op 26-02-2004 0:57]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-02-2004 10:01 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

vegetariers eten geen vlees...

blinden kijken je niet aan...

christenen laten zich niet in met satanische bezigheden...

wat is de essentie van black metal? denk daar maar es over na...
black metal is geen muziek voor bloemetjesplukkers en bijbelbinders, en heeft vanaf het allerbegin meer omvat als alleen muziek derhalve is dat daar ook onlosmakelijk mee verbonden...

waar ik in het verleden mn wenkbrouwen behoorlijk gefronsd heb mbt bands als vengeance rising en mortification, was dat vooral muzikaal

bands als Horde, Slechtvalk, Duister Maanlicht en Boltthorn daarintegen trachten een kruisbestuiving van niet-te-mengen elementen te veroorzaken... noo wee dat dit kan en ik vind t een uitstekende zaak dat dat dan ook bestreden wordt!

ik zal me niet uitlaten over de wijze van noch proberen aan te zetten tot maar feit is dat black metal totaal geen aanhankelijkheid met christelijke/katholieke/joodse/islam toestanden behapt

ieereen die t gek vindt dat dat soort bands een flinke lading tegengas krijgen snapt r geen flikker van en mag van mij ook aangepakt worden...






In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-02-2004 10:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 februari 2004 10:01 schreef Aaaarco het volgende:
vegetariers eten geen vlees...



Dus ga je ze bestraffen wanneer ze dat wel doen?
quote:

ieereen die t gek vindt dat dat soort bands een flinke lading tegengas krijgen snapt r geen flikker van en mag van mij ook aangepakt worden...



Nee jij snapt er geen flikker van en namelijk dat mensen in hun vrije tijd kunnen doen wat ze willen en muziek maken die ze willen en het noemen wat ze willen. Beetje zoals jij de gaye misbaksels op je site 'artworks' noemt....ik kan me voorstellen dat een serieus kunstenaar daar aanstoot neemt, toch mag je doorgaan met je foute benoeming.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-02-2004 10:10]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-02-2004 10:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 februari 2004 10:08 schreef Chelman het volgende:
Dus ga je ze bestraffen wanneer ze dat wel doen?


Nee jij snapt er geen flikker van en namelijk dat mensen in hun vrije tijd kunnen doen wat ze willen en muziek maken die ze willen en het noemen wat ze willen. Beetje zoals jij de gaye misbaksels op je site 'artworks' noemt....ik kan me voorstellen dat een serieus kunstenaar daar aanstoot neemt, toch mag je doorgaan met je foute benoeming.


ik vond dat er best wel aardige dingen op zijn site stonden. verder ben ik het wel met je eens.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-02-2004 11:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 februari 2004 19:25 schreef DerPino het volgende:
Kerken branden omdat iemand muziek maakt????

Denk je echt dat je zo almachtig bent dat je kunt stellen dat een bepaalde muzieksoort slechts aan sommige mensen toebehoort? Volgens mij behoort muziek toe aan een ieder die oren heeft en het toevallig op dat moment hoort.

Volgens mij is muziek in elk geval geen religie, zoals jij het voorschoteld, dus om er een soort heilige of satanische oorlog van te maken is op z'n minst overdreven.
Muiziek gehoort toe aan de gene waarvoor het gemaakt wordt.
Geen christenen in de black metal!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 26-02-2004 11:28 by Zodiac Profiel van Zodiac

christenen kunnen geen black metal of death metal maken, ze kunnen het wel proberen maar het blijft white metal

christen + metal = white metal

het lot der metalchristen is om eeuwig in de white metal weg te rotten en belachelijk gemaakt te worden.



This is Zodiac speaking...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-02-2004 11:37 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 26 februari 2004 10:01 schreef Aaaarco het volgende:
vegetariers eten geen vlees...

blinden kijken je niet aan...

christenen laten zich niet in met satanische bezigheden...

wat is de essentie van black metal? denk daar maar es over na...
black metal is geen muziek voor bloemetjesplukkers en bijbelbinders, en heeft vanaf het allerbegin meer omvat als alleen muziek derhalve is dat daar ook onlosmakelijk mee verbonden...

waar ik in het verleden mn wenkbrouwen behoorlijk gefronsd heb mbt bands als vengeance rising en mortification, was dat vooral muzikaal

bands als Horde, Slechtvalk, Duister Maanlicht en Boltthorn daarintegen trachten een kruisbestuiving van niet-te-mengen elementen te veroorzaken... noo wee dat dit kan en ik vind t een uitstekende zaak dat dat dan ook bestreden wordt!

ik zal me niet uitlaten over de wijze van noch proberen aan te zetten tot maar feit is dat black metal totaal geen aanhankelijkheid met christelijke/katholieke/joodse/islam toestanden behapt

ieereen die t gek vindt dat dat soort bands een flinke lading tegengas krijgen snapt r geen flikker van en mag van mij ook aangepakt worden...






Mag het je misschien opgevallen zijn dat ieder subgenre binnen de metal en muziek in het algemeen altijd in beweging is en dat er altijd muzikanten zijn die de grenzen van het genre opzoeken en willen oprekken? Mooi voorbeeld hiervan is Emperor. Op die manier wordt voorkomen dat een genre creatief doodbloedt..oja dat is waar ook..progressie mag niet in de blackmetal...

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 26-02-2004 11:41]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-02-2004 11:40 by Borgia Profiel van Borgia

Enfin..geloof dat het binnen de blekkiescene meer om uiterlijk vertoon dan om muziek gaat..om het je te bescheuren

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 26-02-2004 11:42]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-02-2004 12:04 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 26 februari 2004 11:28 schreef Zodiac het volgende:
christenen kunnen geen black metal of death metal maken, ze kunnen het wel proberen maar het blijft white metal

christen + metal = white metal

het lot der metalchristen is om eeuwig in de white metal weg te rotten en belachelijk gemaakt te worden.




Een beetje zoals mensen met een bekrompen geest die hier belachelijk gemaakt worden dus?


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen