IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 22-09-2003 8:27 by Orion Profiel van Orion

hmmm moet denk ik maar in het vervolg een mes meenemen anders steken ze een mes in mijn kippenborst .
omdat ik een metallica patch op mn spijkerjacky heb en daar is deze maffia ook vast niet blij mee


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-09-2003 8:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 september 2003 0:58 schreef Ragnarok het volgende:
Slechtvalk wist van tevoren dondersgoed dat er ophef over zou komen.
En Amok wist dat ook.
Draai dan gewoon op voor je domme daden en ga er al helemaal verontwaardigd over lopen doen.


Volgens mij wordt hier de zaak toch enigszins omgedraaid. In onze maatschappij is een zekere mate van vrijheid wat betreft de topics waarover iemand wilt zongen/citeren etc. etc. Dat geldt dus ook voor die Slechtvalk (matige muziek overigens).
Moet je dan iets NIET doen , ook al wil je het graag, omdat wat gefrusteerde fundamentalisten er niet tegen kunnen? Worden jullie niet woedend als religieuze fundamentalisten hun zin krijgen? Dit is toch het zelfde? Fundamentalistische blackies worden "gekrenkt" door het aantasten van hun leefwereldje. Omdat op te lossen gaan ze geweld gebruiken. Dat komt me toch helaas bekend voor.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-09-2003 8:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 september 2003 8:27 schreef Orion het volgende:
hmmm moet denk ik maar in het vervolg een mes meenemen anders steken ze een mes in mijn kippenborst .
omdat ik een metallica patch op mn spijkerjacky heb en daar is deze maffia ook vast niet blij mee


[niet serieus] ja mannetjes, als ik jou tegenkom ga ik jou trueheid eens testen met zeer moelijk vragen. zoals,
noem enkele namen van bands waarin J.H. zat voor metallica en welke instrument(en) speelden zijn broers
hoe werd de naam van de band gespeld op de eerste druk van M.M. I
noem de bandnaam van de oorspronklijke sologitarist van "Hit the lights"

en owee als er zelfs enige twijfel in jou antwoorden te bespeuren valt.

[/niet series]


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 8:47 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 22 september 2003 8:44 schreef attila_de_hun het volgende:
[niet serieus] ja mannetjes, als ik jou tegenkom ga ik jou trueheid eens testen met zeer moelijk vragen. zoals,
noem enkele namen van bands waarin J.H. zat voor metallica en welke instrument(en) speelden zijn broers
hoe werd de naam van de band gespeld op de eerste druk van M.M. I
noem de bandnaam van de oorspronklijke sologitarist van "Hit the lights"

en owee als er zelfs enige twijfel in jou antwoorden te bespeuren valt.

[/niet series]


Ik zou de antwoorden niet weten in ieder geval, maar heb daar ook niet echt behoefte aan? Jij weet dit allemaal wel? Zo zie je maar weer dat de mens zijn hersenen niet optimaal benut en het gebruikt voor het opslaan van nutteloze informatie.


Op je knie en pijp voor genade!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 8:47 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

En waar kan ik lid worden van de bmm?





Op je knie en pijp voor genade!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 8:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 september 2003 0:10 schreef Dunne_Hein het volgende:
Maar om op het onderwerp terug te komen, hoeveel metal vrienden heb jij eigenlijk buiten je metal-internet-vriendjes? Jij bent duidelijk geen metal en al helemaal geen black metal dus ga even fijn een ander topic vervuilen. Ik ga pitten, ik lees je zielige reactie morgen wel.


Wat is dit nu weer voor zinloos gezeik? Kies jij je vrienden op basis van de muziek waar ze naar luisteren of op basis van hun persoonlijkheid?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-09-2003 8:50 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 22 september 2003 8:47 schreef JuronymouS het volgende:
En waar kan ik lid worden van de bmm?





Eerst moet je een Hersen-deactivatie laten uitvoeren, daarna een cursus in nutteloos denken volgen, en dan kan je een applicatie doen door een e-mail te sturen naar dumb.asses@blackposers.crap


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 8:51 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 22 september 2003 8:50 schreef campske666 het volgende:
Eerst moet je een Hersen-deactivatie laten uitvoeren, daarna een cursus in nutteloos denken volgen, en dan kan je een applicatie doen door een e-mail te sturen naar dumb.asses@blackposers.crap




Op je knie en pijp voor genade!


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 22-09-2003 9:00 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

hoe triest het ook is kan ik me wel voorstellen dat sommige onder ons genoeg hebben van het feit dat black metal land deze dagen niet alleen bewoond is door liefhebbers maar ook veel pubers, assholes die niets met de muziek, leefwijze hebben maar het allemaal stoer vinden om black te zijn.
eind jaren tachtig waren dit soort kansloze mensen niet met zulke grote aantallen aanwezig binnen de scene.

ik geef les op eens school en daar lopen die burzum, cypress hill metal gasten ook rond, in mijn highschool days was dat not on.


Furious black death metal http://www.sammath.nl


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-09-2003 9:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 september 2003 8:47 schreef JuronymouS het volgende:
Ik zou de antwoorden niet weten in ieder geval, maar heb daar ook niet echt behoefte aan? Jij weet dit allemaal wel? Zo zie je maar weer dat de mens zijn hersenen niet optimaal benut en het gebruikt voor het opslaan van nutteloze informatie.

niet uit mijn hoofd, maar met mùijn geheugen kom ik tot onderstaande (weet niet of verder alles correct is)
een van zijjn eerdere bands heette volgens mij Phantom lord, ik dacht dat zijn broer piano speelde,de band van de gitarist heette defcon(heeft alleen enkle demos's uitgebracht), metallica werd gespeld volgens mettallica


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 9:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 september 2003 0:58 schreef Ragnarok het volgende:
Het gaat er niet om of je er simpelweg "gewoon niet naar luisterd".
Marilyn manson maakt geen gospel met satanistische invloeden,zoals Landser uiteraard geen cdee met de Dead kennedy's zal opnemen.
Slechtvalk wist van tevoren dondersgoed dat er ophef over zou komen.
En Amok wist dat ook.
Draai dan gewoon op voor je domme daden en ga er al helemaal verontwaardigd over lopen doen.



Ik heb echt bijna geen woorden voor hoe dom je hier overkomt. Voor zover het je is ontgaan is bestaat er in de Westerse cultuur die jij altijd zo verdedigt een bepaalde mate van vrijheid en dus ook de mogelijkheid om christelijke BM te maken.

Als je je daarover gaat opwinden dan heb je:

1. geen leven en je denkt dat boos, evol ende grim bijlopen het toppunt van maatschappelijke ontwikkeling is
2. een overvloed aan tiener puisten en hormonen die door je lijf gieren waardoor je een beetje in de war raakt

Ik vind gewoon een uitspraak als 'opdraaien voor je domme daden' omdat je met iemand niet eens bent, gewoon getuigen van het IQ die dat van een gemiddelde rhesus aapje niet ver overstijgt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 9:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 september 2003 9:00 schreef verwoesting het volgende:
hoe triest het ook is kan ik me wel voorstellen dat sommige onder ons genoeg hebben van het feit dat black metal land deze dagen niet alleen bewoond is door liefhebbers maar ook veel pubers, assholes die niets met de muziek, leefwijze hebben maar het allemaal stoer vinden om black te zijn.
eind jaren tachtig waren dit soort kansloze mensen niet met zulke grote aantallen aanwezig binnen de scene.

ik geef les op eens school en daar lopen die burzum, cypress hill metal gasten ook rond, in mijn highschool days was dat not on.




Ik dacht dat het om de muziek gaat en niet wie er naar luistert en hoeveel mensen er naar luisteren?

Oh en mocht je je afvragen...ja ik heb vandaag in mijn auto o.a. een CD van Cypress Hill en Darkthrone in zitten.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 9:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 september 2003 23:08 schreef karnivoor het volgende:
ze zijn goed bezig zo, black metal lijkt een trend te worden met dit soort uitschot als gevolg, daar moet een einde aan komen, maakt niet uit hoe. er is tenminste een groep die voor de belangen opkomt.


Dus eigenlijk luister je naar BM alleen omdat het niet trendy is en de muziek kan je geen reet boeien?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 22-09-2003 9:13 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

christelijke black metal???????!!!!

black metal en christelijke lyrics GAAN NIET SAMEN. Laat nu eens je intelect achter en laat je gevoel spreken, dat is metal.

Natuurlijk hebben deze mensen oogkleppen op, heerlijk, zo hoort het ook, METAL IS METAL.
Dat wij in de westere wereld vrijheid hebben is geweldig maar dat wil niet zeggen dat een subcultuur bepaalde normen en waarden niet kan handhaven.


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 9:14 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 22 september 2003 9:10 schreef Chelman het volgende:

Oh en mocht je je afvragen...ja ik heb vandaag in mijn auto o.a. een CD van Cypress Hill en Darkthrone in zitten.




Ooooh... Creepy...





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 22-09-2003 9:18 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl



Oh en mocht je je afvragen...ja ik heb vandaag in mijn auto o.a. een CD van Cypress Hill en Darkthrone in zitten.

[/quote]


dat moet je allemaal zelf weten, ik heb soms klassiek aanstaan. Het gaat mij erom dat die bekrompenheid binnen de metalscene de scene heeft gevormd zoals het nu is, heerlijk. METAL FOR METALS
en nogmaals christelijke black metal,


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 9:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 september 2003 9:13 schreef verwoesting het volgende:
is geweldig maar dat wil niet zeggen dat een subcultuur bepaalde normen en waarden niet kan handhaven.


Normen en waarden? Laat me niet lachen. Het is gewoon een muziekstroming waar helaas enkele onaangepaste en contactgestoorde individuen een normen en waarden stelsel eraanhangen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 9:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 september 2003 9:18 schreef verwoesting het volgende:
dat moet je allemaal zelf weten, ik heb soms klassiek aanstaan. Het gaat mij erom dat die bekrompenheid binnen de metalscene de scene heeft gevormd zoals het nu is, heerlijk. METAL FOR METALS
en nogmaals christelijke black metal,


Oh en ik heb ook nog "night on the bare mountain" van Mussorgsky er in zitten en een bepaald werkje van jouw eigen hand.

Je kan christelijk black metal vinden daar heb ik weinig moeite mee. Maar een mes in iemand zijn ribben steken gaat nog een paar stapjes verder, vind je niet?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 22-09-2003 9:22 by JFrost Profiel van JFrost

Als ze die drummer van Slechtvalk nou in elkaar mepten omdat ie een christen is, dan had ik het nog enigzins gesnapt. Maar dit is hilarisch


this user is dead


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 22-09-2003 9:23 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

black metal, death metal, thrash metal, zijn niet gewoon "een muziek stroming". Zie het meer als een levenswijze, alleen maar daarmee bezig zijn, luisteren of muziek schrijven. popmuziek, dat is gewoon een muziekstroming



Furious black death metal http://www.sammath.nl


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-09-2003 9:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 september 2003 9:13 schreef verwoesting het volgende:
christelijke black metal???????!!!!

black metal en christelijke lyrics GAAN NIET SAMEN. Laat nu eens je intelect achter en laat je gevoel spreken, dat is metal.

Natuurlijk hebben deze mensen oogkleppen op, heerlijk, zo hoort het ook, METAL IS METAL.
Dat wij in de westere wereld vrijheid hebben is geweldig maar dat wil niet zeggen dat een subcultuur bepaalde normen en waarden niet kan handhaven.


voor mijn gevoel kan het dus net wel. de kwaadaardig zit in de muziek. opver ze nu over Odin of jesus zingen maakt mij niet uit. Ik versta het trouwens toch niet. En ik meen het serieus als ik zeg dat ik Deathcrush van mayhem of het oude Burzum niet slechter zou vinden als opeens blijkt dat de teksten over jezus of Boedhha zouden gaan.


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 22-09-2003 9:25 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

quote:
Op 22 september 2003 9:21 schreef Chelman het volgende:
Oh en ik heb ook nog "night on the bare mountain" van Mussorgsky er in zitten en een bepaald werkje van jouw eigen hand.

Je kan christelijk black metal vinden daar heb ik weinig moeite mee. Maar een mes in iemand zijn ribben steken gaat nog een paar stapjes verder, vind je niet?


dat gaat zeker te ver een heeft te maken met contact problemen die je al eerder beschreef, toch snap ik het ergens wel.


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 9:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 september 2003 9:23 schreef verwoesting het volgende:
black metal, death metal, thrash metal, zijn niet gewoon "een muziek stroming". Zie het meer als een levenswijze, alleen maar daarmee bezig zijn, luisteren of muziek schrijven. popmuziek, dat is gewoon een muziekstroming



Muziek is voor mij muziek. Als ik muziek als levenwijze wilde hanteren dan zou ik naar gospel en de Kelly Family luisteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2003 9:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 september 2003 9:24 schreef attila_de_hun het volgende:
voor mijn gevoel kan het dus net wel. de kwaadaardig zit in de muziek. opver ze nu over Odin of jesus zingen maakt mij niet uit.


Hier ben ik het mee eens. Je mag niet over Jezus of God zingen maar wel over Goden uit een andere mythologie stelsel dan de christelijke...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 22-09-2003 9:28 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

chelman wrote : Oh en ik heb ook nog "night on the bare mountain" van Mussorgsky er in zitten en een bepaald werkje van jouw eigen hand.

geweldig, dat werk van mussorgsky is geweldig, dan te combineren met sammath,



Furious black death metal http://www.sammath.nl


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen