IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hawkwind Vorige pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-05-2011 17:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:08 schreef kwelgeest het volgende:

Volgens mij begint m'n blackmetalheid af te nemen.


Is onderdeel van het ouder worden. Hoe ouder je wordt, hoe breder je smaak wordt.

Met Hawkwind goed bezig trouwens, geweldige band.


Bareuh...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-05-2011 17:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:29 schreef De Ulk het volgende:
Is onderdeel van het ouder worden. Hoe ouder je wordt, hoe breder je smaak wordt.

Met Hawkwind goed bezig trouwens, geweldige band.
Verrijking van je referentiekader dmv opdoen van ervaringen en de tijd hebben om die ervaringen op te doen, te late bezinken, analyseren. Ouder worden heet dat indd, geloof ik.

Is iig niet fijn voor de portemonnee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2011 18:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 mei 2011 17:08 schreef kwelgeest het volgende:

Volgens mij begint m'n blackmetalheid af te nemen.


quote:
Op 8 mei 2011 17:29 schreef De Ulk het volgende:
Is onderdeel van het ouder worden. Hoe ouder je wordt, hoe breder je smaak wordt.
.


Afname van een muziekvoorkeur=bredere smaak krijgen?

Klinkt eerder als 'over een fase groeien'.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-05-2011 18:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 18:43 schreef Mutilator het volgende:
Afname van een muziekvoorkeur=bredere smaak krijgen?

Klinkt eerder als 'over een fase groeien'.


Afname van een muziekvoorkeur om plaats te maken voor andere muziekstijlen. Dat betekent niet dat de initiële muziekvoorkeur helemaal verdwijnt, natuurlijk.

Ik vind zelf nog steeds alles goed wat ik vroeger ook goed vond, al draai ik het minder omdat ik ook heel veel andere muziek draai. En een dag heeft nog steeds maar 24 uur.


Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2011 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klopt het dat die bassist van Hawkwind nu de bassist is van de Britse black metal band The Meads of Asphodel?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-05-2011 22:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nee, zit nu in Motorhead.

Maar een bassist van Hawkwind speelt inderdaad wel eens wat bas bij de Meads, zit echter niet vast in de band.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-05-2011 22:27]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2011 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-05-2011 22:28 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zie edit.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2011 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-07-2011 12:53 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bazenband! Eindelijk echt de stap gezet om het te ontdekken. Mede mogelijk gemaakt door Retardo in het now listening topic. Ik hoor overigens waar Electric Wizard de mosterd vandaan haalt:




Gek genoeg niet dezelfde versie als op mijn Space Ritual. hmm. Maar t idee is wel duidelijk denk ik!



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-07-2011 13:06 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

En terecht.
Twee weken geleden eindelijk Hawkwind live gezien (Hellfest), ze kunnen het nog steeds. Geweldige muzikanten, Tim Blake is een kunstenaar. Geniaal om die gast los te zien gaan op een theremin.
Extreem spacey optreden met gave visuals, danseressen in bizarre kostuums, glow in the dark gedoe...


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-07-2011 13:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Lijkt me ook wel extreem nice om eens live mee te maken!



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-07-2011 13:32 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Misschien wat voor jou, dan: in september meen ik spelen The Hawklords in W2, Den Bosch. Niet helemaal the real deal, maar toch een band die compleet bestaat uit Hawkwind oudgedienden.


You have time. You are doing fine.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-08-2011 14:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Is 'Space Ritual' een liveplaat?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-08-2011 14:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Yep.


I wish I was a butterfly


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 11-08-2011 14:23 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Goeie Hawkwind docu van BBC4

Hier deel 1/9:



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-03-2012 21:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-09-2012 5:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

FLIPPEN!!! Fantastische uitvoering van Master of the Universe. Weinig nummers die ik kende verder, maakte niks uit.

leuke mensen ook allemaal. iedereen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-09-2012 5:39]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen