IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dating perikelen Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 10:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 10:19 schreef Ralph het volgende:
Hehe, kwam geloof ik ook botter over dan ik het bedoelde. Thanks.
No problemo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


rotor
Usericon van rotor
Posted 18-04-2011 10:58 by rotor Profiel van rotor

Ja, het ging tenslotte over daten en sex.
Als het echt klikt vind ik het wel prettig om "stap 7" uit te stellen maar ik moet toegeven dat het vlees zwak is wat dat betreft.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:03 by Pem Profiel van Pem

Wat betreft die hele discussie van daten vs. biertjes drinken: is het inmiddels al zo ver dat "biertjes drinken" eigenlijk gewoon een soort eufemisme is geworden voor "casual date" ofzoiets? In dat geval heb ik een nieuwe term nodig voor daadwerkelijk alleen maar biertjes drinken met iemand


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-05-2011 15:06 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 mei 2011 15:03 schreef Pem het volgende:
Wat betreft die hele discussie van daten vs. biertjes drinken: is het inmiddels al zo ver dat "biertjes drinken" eigenlijk gewoon een soort eufemisme is geworden voor "casual date" ofzoiets? In dat geval heb ik een nieuwe term nodig voor daadwerkelijk alleen maar biertjes drinken met iemand


Arme AG.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:07 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 11 mei 2011 15:06 schreef Sonic Titan het volgende:
Arme AG.




Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-05-2011 15:08 by altx Profiel van altx

Vandaar die rare reactie toen ik een mannelijke kennis van me voorstelde om een biertje te doen op dat en dat concert.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:16 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 11 mei 2011 15:08 schreef altx het volgende:
Vandaar die rare reactie toen ik een mannelijke kennis van me voorstelde om een biertje te doen op dat en dat concert.


hahaha stel je voor dat je echt op moet gaan letten tegen wie je zegt "Biertje?" dat gaat ongemakkelijk worden voortaan zeg, bij concertjes!


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-05-2011 15:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 mei 2011 15:03 schreef Pem het volgende:
Wat betreft die hele discussie van daten vs. biertjes drinken: is het inmiddels al zo ver dat "biertjes drinken" eigenlijk gewoon een soort eufemisme is geworden voor "casual date" ofzoiets? In dat geval heb ik een nieuwe term nodig voor daadwerkelijk alleen maar biertjes drinken met iemand

Nee.

Ik gebruik het niet zo, iig. Hoogstens als eufemisme voor 'oh, deze dame is misschien wel leuk, misschien ga ik daar ooit mee daten'

Maar ja, is alles waarbij je iemand van het andere geslacht gaat leren kennen niet min of meer een 'casual date'? Je hebt genoeg met elkaar om wat te gaan doen, en wie weet of dat of nog uitgroeit tot iets
quote:
Op 11 mei 2011 15:06 schreef Sonic Titan het volgende:
Arme AG.

Oi!


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:24 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 11 mei 2011 15:17 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee.

Ik gebruik het niet zo, iig. Hoogstens als eufemisme voor 'oh, deze dame is misschien wel leuk, misschien ga ik daar ooit mee daten'



Dus stiekem tóch, een beetje? Pfff.

quote:

Maar ja, is alles waarbij je iemand van het andere geslacht gaat leren kennen niet min of meer een 'casual date'? Je hebt genoeg met elkaar om wat te gaan doen, en wie weet of dat of nog uitgroeit tot iets


FOUT! Blijkbaar denken mannen zo? Ik dus niet. Wát een onzin. Als ik met een lesbische dame afspreek is er toch ook niet automatisch een "oh, wie weet" lading daarbij? Waarom dan wel bij elke hetero man? Net alsof je, als je het als man en vrouw kunt vinden, dus ook op elkaar valt... Echt...



Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-05-2011 15:28 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 mei 2011 15:24 schreef Pem het volgende:

FOUT! Blijkbaar denken mannen zo? Ik dus niet. Wát een onzin. Als ik met een lesbische dame afspreek is er toch ook niet automatisch een "oh, wie weet" lading daarbij? Waarom dan wel bij elke hetero man? Net alsof je, als je het als man en vrouw kunt vinden, dus ook op elkaar valt... Echt...


Dit is één van de allergrootste communication gaps tussen (heteroseksuele) mannen en vrouwen, geloof ik.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-05-2011 15:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 mei 2011 15:24 schreef Pem het volgende:
Dus stiekem tóch, een beetje? Pfff.

Ik bedoelde dat ik het de ene keer wel (en het dus niet als casual date zie, want dan is de intentie al anders) en de andere keer / meeste keren níet zo bedoel.
quote:
FOUT! Blijkbaar denken mannen zo? Ik dus niet. Wát een onzin. Als ik met een lesbische dame afspreek is er toch ook niet automatisch een "oh, wie weet" lading daarbij? Waarom dan wel bij elke hetero man? Net alsof je, als je het als man en vrouw kunt vinden, dus ook op elkaar valt... Echt...

Hoho, ik zeg niets over intenties of je hiervan bewust zijn of er letterlijk zo over denken. Ik bedoel dus zeker niet dat *ik* (altijd) zo denk over een biertje met een dame gaan drinken (of een man )

edit: en voor de duidelijkheid, dit is allemaal in zoverre dat de ratio aanstaat, natuurlijk

Pffft, wat een gedoe, anders lees je *niet* alles wat ik schreef verkeerd Nu wil ik niet meer bier met je drinken!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-05-2011 15:29]


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-05-2011 15:29 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 mei 2011 15:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nu wil ik niet meer bier met je drinken!


Arme Pem.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-05-2011 15:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Zeker


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:31 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 11 mei 2011 15:28 schreef Sonic Titan het volgende:
Dit is één van de allergrootste communication gaps tussen (heteroseksuele) mannen en vrouwen, geloof ik.




quote:
Op 11 mei 2011 15:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik bedoelde dat ik het de ene keer wel (en het dus niet als casual date zie, want dan is de intentie al anders) en de andere keer / meeste keren níet zo bedoel.



Zeg dat dan meteen

quote:

Hoho, ik zeg niets over intenties of je hiervan bewust zijn of er letterlijk zo over denken. Ik bedoel dus zeker niet dat *ik* (altijd) zo denk over een biertje met een dame gaan drinken (of een man )

edit: en voor de duidelijkheid, dit is allemaal in zoverre dat de ratio aanstaat, natuurlijk

Pffft, wat een gedoe, anders lees je *niet* alles wat ik schreef verkeerd Nu wil ik niet meer bier met je drinken!


Wou/durfde je toch al niet

En sorry hoor voor het verkeerd begrijpen, ik heb talent [of jij bent gewoon onduidelijk, dat kan ook]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:32 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 11 mei 2011 15:29 schreef Sonic Titan het volgende:
Arme Pem.


quote:
Op 11 mei 2011 15:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zeker


Met je ego.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-05-2011 15:32 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 mei 2011 15:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zeker


Heeft de KPR001 hamburger pre-party voor jou ook bepaalde seksuele / erotische connotaties? Het lijkt me het beste om dat maar gewoon op tafel te hebben liggen, zodat er geen sprake kan zijn van een situatie waarin er bepaalde verwachtingen gewekt worden waar niet aan kan worden voldaan.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-05-2011 15:35 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 mei 2011 15:31 schreef Pem het volgende:



Ik bedoel overigens niet dat dat misverstand zich altijd voor hoeft te doen in het geval er sprake lijkt te zijn van een - in beginsel - platonische / vriendschappelijke relatie tussen een heteroseksuele man en een heteroseksuele vrouw, al is de vraag "wat wilt hij / zij nu echt van mij?" (of zelfs nog "is er sprake van een situatie waarin ik mij dat af moet vragen?") een vrij voor de hand liggende vraag, in het geval dat er een stelselmatige / langdurige voortzetting van dat contact plaatsvindt.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-05-2011 15:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 mei 2011 15:31 schreef Pem het volgende:
Zeg dat dan meteen

Zei ik ook

Hoogstens "X", dus impliciet zit het de rest van de tijd onder dat niveau
quote:
Wou/durfde je toch al niet

Ohja.
quote:
En sorry hoor voor het verkeerd begrijpen, ik heb talent [of jij bent gewoon onduidelijk, dat kan ook]

Talentrijk ben je zeker.
quote:
Op 11 mei 2011 15:32 schreef Pem het volgende:
Met je ego.

Je weet toch...

(...beter dan dat! )
quote:
Op 11 mei 2011 15:32 schreef Sonic Titan het volgende:
Heeft de KPR001 hamburger pre-party voor jou ook bepaalde seksuele / erotische connotaties? Het lijkt me het beste om dat maar gewoon op tafel te hebben liggen, zodat er geen sprake kan zijn van een situatie waarin er bepaalde verwachtingen gewekt worden waar niet aan kan worden voldaan.



Uit persoonlijke / seksuele veiligheidsoverwegingen verklaar ik bij dezen dat alle situaties waarbij de heer VK betrokken is voor mij ontdaan zijn van wat voor seksuele / erotische connotaties dan ook. Die jongen is tot nu toe slechts verbaal onhandelbaar wat betreft zogenaamde grapjes over ieders seksuele geaardheid; ik zie het zo gebeuren dat als we een klein beetje toegeven de buttplugs opeens echt op tafel komen.
quote:
Op 11 mei 2011 15:35 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik bedoel overigens niet dat dat misverstand zich altijd voor hoeft te doen in het geval er sprake lijkt te zijn van een - in beginsel - platonische / vriendschappelijke relatie tussen een heteroseksuele man en een heteroseksuele vrouw, al is de vraag "wat wilt hij / zij nu echt van mij?" (of zelfs nog "is er sprake van een situatie waarin ik mij dat af moet vragen?") een vrij voor de hand liggende vraag, in het geval dat er een stelselmatige / langdurige voortzetting van dat contact plaatsvindt.

+1

Al heb ik wel het idee dat die vraag vooral vanuit de omgeving komt. Tenminste, die omgeving vraagt zich dingen af wat voor mij helemaal geen issues zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-05-2011 15:50]


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:39 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 11 mei 2011 15:35 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik bedoel overigens niet dat dat misverstand zich altijd voor hoeft te doen in het geval er sprake lijkt te zijn van een - in beginsel - platonische / vriendschappelijke relatie tussen een heteroseksuele man en een heteroseksuele vrouw, al is de vraag "wat wilt hij / zij nu echt van mij?" (of zelfs nog "is er sprake van een situatie waarin ik mij dat af moet vragen?") een vrij voor de hand liggende vraag, in het geval dat er een stelselmatige / langdurige voortzetting van dat contact plaatsvindt.


Snap wat je bedoelt, maar ik zou dus het liefste al helemaal van dat "is er sprake van een situatie waarin ik mij dat af moet vragen?" af zijn hehe.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-05-2011 15:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 mei 2011 15:39 schreef Pem het volgende:
Snap wat je bedoelt, maar ik zou dus het liefste al helemaal van dat "is er sprake van een situatie waarin ik mij dat af moet vragen?" af zijn hehe.

Mweh. Ik hou het standpunt aan dat zolang iemand niet over de brug komt met dat soort dingen er voor mij geen enkel probleem is. (Voor zover het niet te overduidelijk wordt, natuurlijk.) Niet zoveel zin meer om gedachten voor anderen in te gaan vullen, zeker niet als ik zelf niets wil


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-05-2011 15:43 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 11 mei 2011 15:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zei ik ook

Hoogstens "X", dus impliciet zit het de rest van de tijd onder dat niveau


Ah goed punt, ik lees gewoon niet genuanceerd genoeg

quote:
Talentrijk ben je zeker.


Nouja zeg

quote:

Je weet toch...

(...beter dan dat! )


Ja



quote:

Al heb ik wel het idee dat die vraag vooral vanuit de omgeving komt. Tenminste, die omgeving vraagt zich dingen af wat voor mij helemaal geen issues zijn


Ja precies, dat ook nog! Vaak maak ik me er helemaal niet druk om/sta ik er niet eens bij stil [een leuk contact is een leuk contact, prima toch?] tot iemand anders ineens gaat lopen roepen "hoe zit dat" en "die wil echt wel wat van jou!"


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-05-2011 15:46 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

"biertje drinken"


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-05-2011 15:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 mei 2011 15:43 schreef Pem het volgende:
Nouja zeg

Wat? Is toch lief?
quote:
Ja precies, dat ook nog! Vaak maak ik me er helemaal niet druk om/sta ik er niet eens bij stil [een leuk contact is een leuk contact, prima toch?] tot iemand anders ineens gaat lopen roepen "hoe zit dat" en "die wil echt wel wat van jou!"

Ja, ik weet wel een bepaalde ZMster waar allerlei mensen zich dat soort dingen afvragen / laten ontvallen

Ook met een (goede, platonische) vriendin die relatief kort geleden vrij gezel is geworden vraagt weleens iemand wat. Vooral een andere vriendin was daar wat te geobsedeerd van Al duidelijk gemaakt dat er niets is / gaat zijn, maar we voeden soms nu wel een beetje het vuur, dat is dan wel weer leuk

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-05-2011 15:48]


I wish I was a butterfly


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-05-2011 15:52 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 11 mei 2011 15:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, ik weet wel een bepaalde ZMster waar allerlei mensen zich dat soort dingen afvragen / laten ontvallen






Daar kan Pem ook niets aan doen


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-05-2011 15:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 mei 2011 15:52 schreef Nix het volgende:
Daar kan Pem ook niets aan doen



Klopt, ligt ook aan jullie


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen