IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dating perikelen Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-09-2003 21:20 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 29 september 2003 21:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Nha, en cynischer (niet tof).


Je hebt wel gelijk, maar ik moet het toch op de een of andere manier relativeren, en "depressies" zijn voor mij geen optie. Maar goed, ik ga voorlopig niets meer serieus proberen. Ik geloof niet dat het de moeite waard is, ik ben nog jong en het leven is te kort om me op 1 meisje kapot te gaan staren, er lopen er genoeg rond. Op dit moment heb ik het ook te druk met andere dingen om iets serieus aan te gaan (music ).



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-09-2003 22:16 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 29 september 2003 21:20 schreef Azagthoth het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar ik moet het toch op de een of andere manier relativeren, en "depressies" zijn voor mij geen optie. Maar goed, ik ga voorlopig niets meer serieus proberen. Ik geloof niet dat het de moeite waard is, ik ben nog jong en het leven is te kort om me op 1 meisje kapot te gaan staren, er lopen er genoeg rond. Op dit moment heb ik het ook te druk met andere dingen om iets serieus aan te gaan (music ).

Als ik zo eens veel verhalen bekijk zou je je bijna verbazen dat het zo vaak goed gaat.
Bij mij is het andersom, sinds Anke en ik in januari bij elkaar zijn ga ik echt helemaal voor haar en dat is wederzijds. Cynisme is niet produktief, maar je weet het zelf ook wel.

Het is zeker de moeite waard en je hoeft er echt niet elke avond mee bezig te zijn. Maar je moet wel het geluk hebben dat je geen trut hebt die op vakantie met die leuke jongen met die mysterieuze ogen gaat zoenen.
(oh, zo goedkoop ook.... sjonge jonge)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-09-2003 22:45 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Nou ik had al een vermoeden dat ze genoeg van me had, het einige wat ik haar kwalijk neem is dat ze me niet gewoon vertelde dat ze genoeg van me had, dat kleine beetje respect had ik wel verdiend. Ik kan het haar onmogelijk kwalijk nemen dat ze zich tot iemand anders voelt aangetrokken, it's just how nature plays. Maar cynisme trekt weg, en ik word er methodischer van, wat volgens mij wel produktief is (dat hoop ik dus). Nee, ik vind haar geen trut, het is gewoon jammer dat het zo gelopen is.

Maar alsnog vind ik het onnodig veel gezeik, en de komende lange periode heb ik mijn tijd beter te besteden.



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 8:14 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 29 september 2003 12:35 schreef Azagthoth het volgende:
Knaag niet langer; Je hebt iemand gezoend en haar telefoon nummer geregeld. Dit betekent dat ze iig interesse heeft. Nu is het je taak om die interesse te behouden, of nog beter, te vergroten. In het beste geval is ze helemaal verliefd op je, en dan maakt het niet echt veel uit wat je precies doet, al zou je naakt in de kroeg dansen, over haar heen kotsen... Als iemand eenmaal verliefd is kan je haast niets meer fout doen in haar ogen. Dus of je dan de dag daarna belt of drie dagen wacht maakt niets uit. Helaas, dit komt niet erg vaak voor, tenzij je een brad pitt bent natuurlijk, maar dit zijn uitzonderingen.

In het tweede geval, en de wat vaker voorkomender geval, heeft ze misschien interesse in wat meer, maar is nog niet helemaal zeker. Misschien is ze in het verleden gedumpt en is ze wat voorzichtiger. Misschien is er een andere reden, maar dit kan je niet weten, tenzij je gedchten kan lezen, dus het heeft geen zin om daar over te speculeren.

Er zijn een paar dingen die vrouwen aantrekkelijk vinden, naast je fysieke uiterlijk, en er zijn bepaalde karakteristieken die vrouwen niet onaantrekkelijk vinden. Dit gebeurd op een onbewust niveau, dus veel vrouwen weten niet eens dat ze dit aantrekkelijk vinden.

Aantrekkelijk: zelfverzekerd,grappig,mysterieus, schaars
Onaantrekkelijk: Wanhopig, voorspelbaar/saai, onzeker, beschikbaar

Als je gelijk de volgende dag belt geeft dat onbewuste signalen door. Je laat merken dat je snel wat wilt met het meisje;
a. Wanhopig
b. je begint je mysterieuze al kwijt te raken
c. Je blijkt nogal beschikbaar te zijn.

Het hoeft natuurlijk niet perse het einde te betekenen, want je kan ook zelfverzekerd overkomen, en als je nog grappig bent dan maakt het op eerste gezicht nog niet echt veel uit.

Maar als je niet gelijk belt, dan voed je haar nieuwsgierigheid. Ze zal waarschijnlijk denken wat je aan het doen bent (mysterieus). Je bent "schaars", ooit economie gehad? Alles wat niet veel voorkomt heeft meer waarde, een erg menselijk trekje. Dat in combinatie met je zelfverzerkerd en grappig telefoontje, die je pas na een dag of drie pleegt, is een beter combinatie. Je buit op deze manier meerdere aspecten van de aantrekkingskracht uit.

Let op dat er veel "sletten" rondlopen, veel meisjes zoenen je een keer zonder ook maar enige intentie te hebben om er een vervolg aan te geven. Het is onmogelijk om van te voren te weten of het meisje waardig genoeg is om een relatie mee te beginnen. Dat is in principe het doel van "daten", je zoekt uit of ze wel de moeite waard is. Met deze instelling elimineer je ook gelijk je wanhopigheid. Bel na drie dagen op om een date op te zetten, als ze echt interesse heeft wilt ze graag, wilt ze niet (wat voor bullshit reden ze ook geeft) dan is ze niet geinteresseerd. Misschien dat ze echt niet kan, en als ze interesse heeft dan komt ze zelf met een andere dag. Zo niet, vergeet het dan maar. Het heeft geen zin en elke moeite is teveel. Er zijn genoeg meisjes die wel echte inetresse hebben, en die moet je hebben, die zijn het wel waard om energie in te steken.
Kerel, je hebt gelijk.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 8:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 29 september 2003 15:05 schreef Azagthoth het volgende:
Ligt eraan wat voor eisen je stelt. Ik persoonlijk heb liever wat "minder vrije" (politiek corecte omschrijving) meisjes. Overigens vind ik er niets mis mee om een keertje een leuk avondje te hebben. Het verschil ligt hem meer in de frequentie, als een meisje schijnbaar erg makkelijk van jongen naar jongen springt, dan is de kans nogal groot dat je haar interesse niet te lang houdt. Mocht je verliefd worden op zo'n meisje, dan heb je een behoorlijke grote kans om je hart te breken, wat niet echt een fijn gevoel is. Dus nee, dan ze is niet waardig genoeg om die risico aan te gaan.



Wat ben jij een typische man zeg. Vrouwen moeten vooral zo zwak en lief zijn en zo min mogelijk ervaring hebben want dan lijk ik beter.

Als jij niet man genoeg bent om tegen een vrouw met een eigen wil te kunnen dan is dat toch jou probleem.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 8:49 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 8:41 schreef ghoulliette het volgende:

Wat ben jij een typische man zeg. Vrouwen moeten vooral zo zwak en lief zijn en zo min mogelijk ervaring hebben want dan lijk ik beter.

Als jij niet man genoeg bent om tegen een vrouw met een eigen wil te kunnen dan is dat toch jouw probleem.

Dat heeft naar mijn mening weinig te maken met man genoeg zijn, maar meer met jezelf kunnen zijn (wat ik iig zeer belangrijk vind in een relatie). Ik heb zelf ook liever een wat 'minder vrij' meisje als vriendin omdat ik zelf ook onder de catagorie 'minder vrije' jongens val wat dat betreft.. en het is op zich wel prettig als je qua normen en waarden enigzins op één lijn ligt met elkaar.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 8:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

de minder vrije meisjes dat zijn juist de frustro's die er met je beste vriend vandoor gaan.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 8:56 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 8:51 schreef ghoulliette het volgende:
de minder vrije meisjes dat zijn juist de frustro's die er met je beste vriend vandoor gaan.

Mwa ik heb andere ervaringen op dat gebied eigenlijk... en zulke dingen verschillen natuurlijk ook wel weer per persoon.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 9:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Het zal ook wel per persoon verschillen. Maar mijn punt is is dat het belachelijk is om ervan uit te gaan dat vrije meisjes ontrouw zouden zijn. Dan zijn namelijk dingen die helemaal los van elkaar staan.
Als je vrij bent en weet wat je wilt, dan zul je ook sneller tegen iemand zeggen dat diegene niet degene voor jou is. En niet het niet kunnen uitmaken omdat het zo zielig zou zijn. Dus hoef je ook niet vreemd te gaan.
Het lijkt me dan ook dat vrije meisjes ook net zo goed verliefd kunnen worden en helemaal voor 1 iemand kunnen gaan. Alleen niet elke jongen is meteen die jongen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 9:07 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 30 september 2003 8:56 schreef FireFox het volgende:
Mwa ik heb andere ervaringen op dat gebied eigenlijk... en zulke dingen verschillen natuurlijk ook wel weer per persoon.
Uiteraard, en die hebben ook een mening bla bla.
Dat "man genoeg zijn" verhaal is bullshit.
Ik denk dat het op de toekomst gerichte keuze is.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 9:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 september 2003 9:07 schreef grindcore het volgende:
Uiteraard, en die hebben ook een mening bla bla.
Dat "man genoeg zijn" verhaal is bullshit.
Ik denk dat het op de toekomst gerichte keuze is.


het is eerder een inschattingsfout gebasseerd op vooroordelen.

Don't go for second best (Madonna had gewoon gelijk).


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 9:16 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 30 september 2003 9:09 schreef ghoulliette het volgende:
het is eerder een inschattingsfout gebasseerd op vooroordelen.

Don't go for second best (Madonna had gewoon gelijk).
uiteraard is het een inschattingsfout.
Maar het principe blijft hetzelfde.
Een vrije vrouw(in de algemene mannen visie) is een vrouw die je kan verliezen aan een andere man.
Dus moet je vollop op je hoede zijn om "kapers" uit te schakelen.
Het is "safer" om een wat mindere vrij vrouw te hebben in hun ogen.
Echter ben ik niet daar niet mee eens.
Want vrije vrouwen hebben wel degelijk een gevoel voor monogaam.
En er zijn zelfs meer gevallen dat juist de vrije vrouw nog monogamer zijn dan minder vrije vrouwen.
Dus ze winnen toch niet.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-09-2003 9:17 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 30 september 2003 9:16 schreef grindcore het volgende:
Het is "safer" om een wat mindere vrij vrouw te hebben in hun ogen.
Echter ben ik niet daar niet mee eens.
Want vrije vrouwen hebben wel degelijk een gevoel voor monogaam.
En er zijn zelfs meer gevallen dat juist de vrije vrouw nog monogamer zijn dan minder vrije vrouwen.
Dus ze winnen toch niet.

Mooi, dat je het daar niet mee eens bent, ik namelijk ook niet


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 9:20 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 30 september 2003 9:17 schreef Elfensteen het volgende:
Mooi, dat je het daar niet mee eens bent, ik namelijk ook niet


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 9:31 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 9:04 schreef ghoulliette het volgende:
Het zal ook wel per persoon verschillen. Maar mijn punt is is dat het belachelijk is om ervan uit te gaan dat vrije meisjes ontrouw zouden zijn. Dan zijn namelijk dingen die helemaal los van elkaar staan.
Als je vrij bent en weet wat je wilt, dan zul je ook sneller tegen iemand zeggen dat diegene niet degene voor jou is. En niet het niet kunnen uitmaken omdat het zo zielig zou zijn. Dus hoef je ook niet vreemd te gaan.
Het lijkt me dan ook dat vrije meisjes ook net zo goed verliefd kunnen worden en helemaal voor 1 iemand kunnen gaan. Alleen niet elke jongen is meteen die jongen.

Dat is ook totaal niet wat ik zeg... Ik zeg alleen dat het kiezen voor een 'minder vrij' meisje niets met zwakte te maken heeft.
Tevens is de enige reden voor mij voor deze keuze de al eerder genoemde reden dat je op één lijn ligt met je normen en waarden op het gebied van wat kan en niet kan binnen een relatie. Let wel we hebben het hier wel over de door Azagtoth beschreven 'vrije meisjes' kortom alleen vrij op dat gebied.

spelfoutje door te snel typen...

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 30-09-2003 9:32]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 9:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 september 2003 9:31 schreef FireFox het volgende:
Dat is ook totaal niet wat ik zeg... Ik zeg alleen dat het kiezen voor een 'minder vrij' meisje niets met zwakte te maken heeft.
Tevens is de enige reden voor mij voor deze keuze de al eerder genoemde reden dat je op één lijn ligt met je normen en waarden op het gebied van wat kan en niet kan binnen een relatie. Let wel we hebben het hier wel over de door Azagtoth beschreven 'vrije meisjes' kortom alleen vrij op dat gebied.

spelfoutje door te snel typen...

het was ook niet op jouw vrije meisje bedoeld, maar op die van azzie.
Als je zelf heel treurghoudend bent dan is het logisch dat je voor iemand gaat die dat ook is.

Maar zo ken ik bijvoorbeeld een hele stoere jongen die alleen maar voor maagden gaat omdat ze ook niet vrij zijn ed. Omdat hij (geeft hij nooit toe hoor) bang is voor een sterke vrouw.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2003 9:49 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Als ik verliefd ben, ben ik niet echt bezig met de vraag of het een 'vrijgevochten' meisje is of niet, moet ik zeggen.

Dan trek ik gewoon alles uit de kast .


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 9:50 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 30 september 2003 9:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ik verliefd ben, ben ik niet echt bezig met de vraag of het een 'vrijgevochten' meisje is of niet, moet ik zeggen.

Dan trek ik gewoon alles uit de kast .
is wel de bedoeling dat je dat doet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 9:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

IDD boiet mij ook niet zo wat DMTR allemaal uitgevreten heeft. HIj is nu gewoon van mij


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 9:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 september 2003 9:50 schreef grindcore het volgende:
is wel de bedoeling dat je dat doet.

wat moeten we nu weer volgens de bedoeling doen?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 9:56 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 9:52 schreef ghoulliette het volgende:
wat moeten we nu weer volgens de bedoeling doen?


Alles uit de kast trekken blijkbaar


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 10:01 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 30 september 2003 9:56 schreef Sharteel het volgende:
Alles uit de kast trekken blijkbaar


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 10:01 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Heb juist net weer mijn kamer opgeruimt!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2003 10:02 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 30 september 2003 9:52 schreef ghoulliette het volgende:
wat moeten we nu weer volgens de bedoeling doen?

Geen idee, kan me ook niet boeien wat de bedoeling is, ik ga morgen gewoon weer lekker koken voor m'n meisje.

Met overigens de niet mis te verstane bedoeling dat ze het eten lekker gaat vinden .


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 30-09-2003 10:06 by mortje Profiel van mortjehttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 30 september 2003 10:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Geen idee, kan me ook niet boeien wat de bedoeling is, ik ga morgen gewoon weer lekker koken voor m'n meisje.

Met overigens de niet mis te verstane bedoeling dat ze het eten lekker gaat vinden .


Of juist niet natuurlijk, dan hou je weer meer tijd over voor andere dingen


Ik heb gesproken


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen