IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dating perikelen Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 10:23 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 30 september 2003 10:06 schreef mortje het volgende:
Of juist niet natuurlijk, dan hou je weer meer tijd over voor andere dingen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 10:25 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 9:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ik verliefd ben, ben ik niet echt bezig met de vraag of het een 'vrijgevochten' meisje is of niet, moet ik zeggen.

Dan trek ik gewoon alles uit de kast .

Haha nee natuurlijk ben ik daar ook niet bewust mee bezig, dat zou een mooie boel zijn. Nee dat is zuiver op basis van beschouwing achteraf.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 10:45 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 9:31 schreef FireFox het volgende:

Tevens is de enige reden voor mij voor deze keuze de al eerder genoemde reden dat je op één lijn ligt met je normen en waarden op het gebied van wat kan en niet kan binnen een relatie. Let wel we hebben het hier wel over de door Azagtoth beschreven 'vrije meisjes' kortom alleen vrij op dat gebied.




Daar kan ik me volledig in vinden. Als je op dat vlak (net zoals op andere vlakken eigenlijk) een heel andere kijk op de zaken hebt, dan zal het moeilijk zijn om het met elkaar te kunnen vinden.
Iemand die (om bij het sex gedeelte te blijven) zeer conservatief is op dat gebied gaat zich waarsch niet goed voelen bij iemand die dat allemaal heel losjes benaderd en het niet zou precies neemt met wie of wat hij/zij het doet.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2003 10:59 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 30 september 2003 8:41 schreef ghoulliette het volgende:

Wat ben jij een typische man zeg. Vrouwen moeten vooral zo zwak en lief zijn en zo min mogelijk ervaring hebben want dan lijk ik beter.

Als jij niet man genoeg bent om tegen een vrouw met een eigen wil te kunnen dan is dat toch jou probleem.


Het is meer een rationele kijk op de toekomst. Die zogenaamde vrije meisjes hebben een bepaald karakter, en voor de duidelijkheid ik heb het niet over of het goed of fout is. Ik heb het over waar wil ik mijn kostbare tijd in besteden. Ik heb het over het minimaliseren van de risico's die aan liefde vast zitten. Een vrij meisje heeft schijnbaar erg veel moeite om de aandacht bij 1 jongen te houden, dus om de aandacht wel te behouden is oneveredig veel moeite nodig. Dus fuck it, ik ga gewoon voor een meisje waar ik mijn energie in de leuke dingen kan besteden.

Moeilijk is natuurlijk om van te voren dit soort karaktertrekjes in te schatten. Maar daar word ik steeds beter in en ik zal er ook zeker sneller mee worden om het voortijdig af te kappen.

Het is nou eenmaal een feit dat er genoeg bitches rondlopen, en ook genoeg leuke meisjes.

Vrije meisjes zijn ook leuk, maar niet voor iets vasts.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-09-2003 10:59]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2003 11:03 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Het minimaliseren van risico's is iets voor de verzekeraar, niet voor de liefde .

Ach, de vonk moet gewoon overspringen, als dat gebeurt zit het goed. Wordt er vreemdgegaan of rondgehuppeld? Dan is ze ook niet echt verliefd...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 11:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 september 2003 11:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Het minimaliseren van risico's is iets voor de verzekeraar, niet voor de liefde .

Ach, de vonk moet gewoon overspringen, als dat gebeurt zit het goed. Wordt er vreemdgegaan of rondgehuppeld? Dan is ze ook niet echt verliefd...

helemaal mee eens

edit: waarom is een vrij meisje perse een slet trouwens? Eeen vrij meisje zoent met een jongen omdat ze het leuk vind, een slet zoent met een jongen om leuk gevonden te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 30-09-2003 11:05]


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 11:05 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 11:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Het minimaliseren van risico's is iets voor de verzekeraar, niet voor de liefde .

Ach, de vonk moet gewoon overspringen, als dat gebeurt zit het goed. Wordt er vreemdgegaan of rondgehuppeld? Dan is ze ook niet echt verliefd...

Kijk hier zie ik weer een goudmijntje Een relatie verzekerings maatschappij, bij plotselinge beëindiging relatie krijg je wel cash hehehe, wat een idee


@ latere reactie Ghoulliette:
Damn het is echt niet te geloven wat je allemaal kunt laten verzekeren zeg

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 30-09-2003 11:12]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 11:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 september 2003 11:05 schreef FireFox het volgende:
Kijk hier zie ik weer een goudmijntje Een relatie verzekerings maatschappij, bij plotselinge beëindiging relatie krijg je wel cash hehehe, wat een idee

dat gebeurd toch al, mijn ma heeft er toch mooi een half miljoen uitgesleept.


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 30-09-2003 11:08 by mortje Profiel van mortjehttp://www.cu2.nl/mortje

Hmmm..
En ze mocht de koters ook houwe zeker..

Maar dan moet je wel eerst ff leuk trouwen anders heb je nix aan zon "verzekering":D


Ik heb gesproken


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:10 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:04 schreef ghoulliette het volgende:
edit: Een vrij meisje zoent met een jongen omdat ze het leuk vind, een slet zoent met een jongen om leuk gevonden te worden.







Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 11:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 september 2003 11:08 schreef mortje het volgende:
Hmmm..
En ze mocht de koters ook houwe zeker..

Maar dan moet je wel eerst ff leuk trouwen anders heb je nix aan zon "verzekering":D

je hebt ook het samenlevingcontract verzekeringetje.

nog een vraag aan azzie, als hij zo voor veilioge meisjes gaat hoe komt het dan dat hij relaties van 3 weken heeft?

ik beschouw mijzelf als vrije zelstandige meid en mijn relaties duurden respectievelijk 20, 4, en 6 maanden.
Ik heb denk ik met 20 jongens gezoend (heb geen zin om het na te tellen).
En ik weet dat als ik ergens voor ga ik er ook voor ga, en geen gezeik. EN ben zo vrij ales een vogel.

en jij jij hebt verkerinkjes van 3 weken, dat is toch best sletterig vind ik dan.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 11:15 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 11:04 schreef ghoulliette het volgende:
helemaal mee eens

edit: waarom is een vrij meisje perse een slet trouwens? Eeen vrij meisje zoent met een jongen omdat ze het leuk vind, een slet zoent met een jongen om leuk gevonden te worden.


Kan je dat van dat "vrij meisje" en "slet " eens uitdiepen, want ik snap er niks van. Wie vrijt er nu met iemand om leuk gevonden te worden ? EN wie vindt het fijn om elke vijf minuten met iemand anders te vrijen ?


quote:
dwaallicht
Ach, de vonk moet gewoon overspringen, als dat gebeurt zit het goed. Wordt er vreemdgegaan of rondgehuppeld? Dan is ze ook niet echt verliefd...


Maakt dat eigenlijk uit, of iemand nu verliefd is of niet ? Verliefd zijn is toch alleen oppervlakkig. Is het niet belangrijker dat er echte liefde of tenminste interese is in de persoon zelf, ipv verliefdheid ( wat volgens mij gewoon een fixatie is op enkele oppervlakkige eigenschappen, en de rest er gewoon bij gefantaseerd/geidealiseerd) ?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2003 11:17 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 30 september 2003 11:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Het minimaliseren van risico's is iets voor de verzekeraar, niet voor de liefde .

Ach, de vonk moet gewoon overspringen, als dat gebeurt zit het goed. Wordt er vreemdgegaan of rondgehuppeld? Dan is ze ook niet echt verliefd...


Risico's blijven sowieso aanwezig. En de vonk, tsjah, ik kan denken dat ie er is, maar als het van 1 kant komt, dan is het al te laat. Dan ben je de lul, dan is het nog een kwestie van tijd voordat je hart op chirurgische wijze uit je borstkas wordt gerukt, en nadat het op de grond gesmeten is en er gestampt is mag je dat zielig hoopje spier weer zelf terug plaatsen.

En dat is het risico, dus die maak ik liever zo klein mogelijk aangezien niemand op deze wereld het waard is om zo'n gevoel te krijgen. Dan zet ik liever een systematisch bouwerk van filters op, en waarom niet het werkt alleen maar in mijn voordeel.

Klinkt allemaal erg drastisch, maar dat valt wel mee. Maar het punt is dat je redelijk veel in eigen hand hebt en daar maak ik gebruik van. (probeer ik tenminste)

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-09-2003 11:26]



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:18 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:15 schreef campske666 het volgende:
Kan je dat van dat "vrij meisje" en "slet " eens uitdiepen, want ik snap er niks van. Wie vrijt er nu met iemand om leuk gevonden te worden ? EN wie vindt het fijn om elke vijf minuten met iemand anders te vrijen ?

Elke vijf minuten is wel wat voerdreven he. Maar eerlijk gezegd, moes tik vrijgezel zijn dan zou ik ook gewon lekker mijn zin doen. Als er aantrekkingskracht is, is die er. Dan kan je er evengoed naar handelen. En wie weet komt er wel iets meer uit voort.




quote:
Maakt dat eigenlijk uit, of iemand nu verliefd is of niet ? Verliefd zijn is toch alleen oppervlakkig. Is het niet belangrijker dat er echte liefde of tenminste interese is in de persoon zelf, ipv verliefdheid ( wat volgens mij gewoon een fixatie is op enkele oppervlakkige eigenschappen, en de rest er gewoon bij gefantaseerd/geidealiseerd) ?

Verliefd zijn is idd oppervlakkig. Wat nogal logisch is als je iemand nog maar pas kent. Je kan pas van liefde spreken nadat je een hoop samen meegemaakt hebt en heel wat problemen bent tegengekomen samen. Als je dan nog samen bent, dan is het liefde. Maar zonder verliefdheid geraak je ergens.



Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 11:22 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 11:18 schreef Sharteel het volgende:
Elke vijf minuten is wel wat voerdreven he. Maar eerlijk gezegd, moes tik vrijgezel zijn dan zou ik ook gewon lekker mijn zin doen. Als er aantrekkingskracht is, is die er. Dan kan je er evengoed naar handelen. En wie weet komt er wel iets meer uit voort.


Ik ben vrijgezel, en ik doe lekker m'n zin. Maar voor mij betekent dat niet om proberen te "scoren" met alles waar m'n lul interesse in toont. Dat interesseert me gewoon niet.



quote:
Op 30 september 2003 11:18 schreef Sharteel het volgende:
Verliefd zijn is idd oppervlakkig. Wat nogal logisch is als je iemand nog maar pas kent. Je kan pas van liefde spreken nadat je een hoop samen meegemaakt hebt en heel wat problemen bent tegengekomen samen. Als je dan nog samen bent, dan is het liefde. Maar zonder verliefdheid geraak je ergens.




HEt gezeik is dat op wie je verliefd word dus helemaal niks te maken heeft of je ook van die persoon kan houden. Kan je het niet andersom doen werken, dus eerst de persoon leren kennen en dan verliefdd worden op zijn/haar karkater ? Of werkt het zo niet

(k kom net uit een lelijke verliefdheidsflater, dus ben nu ff de kluts kwijt op dat vlak).


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2003 11:25 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 30 september 2003 11:12 schreef ghoulliette het volgende:

nog een vraag aan azzie, als hij zo voor veilioge meisjes gaat hoe komt het dan dat hij relaties van 3 weken heeft?

Goede vraag, ik wou dat ik het wist.

quote:
ik beschouw mijzelf als vrije zelstandige meid en mijn relaties duurden respectievelijk 20, 4, en 6 maanden.
Ik heb denk ik met 20 jongens gezoend (heb geen zin om het na te tellen).
En ik weet dat als ik ergens voor ga ik er ook voor ga, en geen gezeik. EN ben zo vrij ales een vogel.

We hebben het duidelijk over andere soorten "vrije meisjes".

quote:
en jij jij hebt verkerinkjes van 3 weken, dat is toch best sletterig vind ik dan.

Gelukkig hoef ik niet met mezelf te daten.



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:29 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:22 schreef campske666 het volgende:
HEt gezeik is dat op wie je verliefd word dus helemaal niks te maken heeft of je ook van die persoon kan houden. Kan je het niet andersom doen werken, dus eerst de persoon leren kennen en dan verliefdd worden op zijn/haar karkater ? Of werkt het zo niet
(k kom net uit een lelijke verliefdheidsflater, dus ben nu ff de kluts kwijt op dat vlak).


Haha, nee omgekeerd werkt het meestal niet.. Al hoor je wel eens van mensen dat ze opeens verliefd worden op hun beste vriend of vriendin. Verliefd worden is altijd een risico.. Maar als je dat risico niet neemt dan weet je nooit of her iets is of niet. En ja, je zal misschien nog 20 keer de deur tegen je neus krijgen. Doet ff pijn, maar je leert eruit.

Over dat verschil tussen liefde en verliefdheid he.. Waar ik het persoonlijk van krijg is van die mensen die 4 maanden ofzo met iemand samen zijn, dan raakt het uit en stort hun hele wereld in elkaar.. Ok, auwtsch, hartje gebroken enzo. Ik heb het ook meegemaakt. Maar 4 maanden, hellooooo, wake up.. Da's niks he. Treur ff lekker, zet wat melancholische muziek op en ga verder he.

*niets persoonlijk tegen iemand hier, maar ik heb weer zo'n zagevent aan mijn been die blijft zeiken over zijn 'relatie' van 4 maanden die kapot is gegaan*


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 11:34 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 11:29 schreef Sharteel het volgende:
...Maar 4 maanden, hellooooo, wake up.. Da's niks he. Treur ff lekker, zet wat melancholische muziek op en ga verder he.
...


T is maar wat je gewent bent hé. Mijn langste relatie was ook vier maanden. (maar daar was ik nu niet kapot van).
Met m'n nieuwste flater heb ik het wel iets moeilijker. De "relatie" heeft maar drie weken geduurd, maar ik kende haar al twee jaar, en was er dus ook al twee jaar stapelverliefd op. En dan doet het wel pijn als het na drie weekjes alweer gedaan is.(en zeker op zo een koude manier)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2003 11:36 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 30 september 2003 11:22 schreef campske666 het volgende:
HEt gezeik is dat op wie je verliefd word dus helemaal niks te maken heeft of je ook van die persoon kan houden. Kan je het niet andersom doen werken, dus eerst de persoon leren kennen en dan verliefdd worden op zijn/haar karkater ? Of werkt het zo niet

(k kom net uit een lelijke verliefdheidsflater, dus ben nu ff de kluts kwijt op dat vlak).

Hoe 'het werkt' is voor iedereen anders. Je ziet wel eens dat mensen elkaar al heel lang kennen en dat dan opeens de vonk overspringt. Maar ik zou er eigenlijk niet op gokken. Zonder verliefdheid kom je nergens, er moet een bepaalde spanning zijn, een bepaald mysterie, je moet je ook kunnen verbazen over iemand, etc. Dat soort dingen zijn meestal niet aanwezig bij iemand met wie je al bevriend bent. Bij vrouwen werkt het in ieder geval (vaak) niet zo. Ik heb vrij vaak gezien dat een man verliefd wordt op een goede vriendin. Soms wordt dat wederzijds, meestal niet.
Verliefdheid en liefde zijn twee verschillende dingen. Liefde komt niet meteen, en zonder verliefdheid komt het naar mijn mening ook niet. Pas als je met bonzend hart en een blos op je gezicht iemand in je armen neemt en haar warmte tegen je aan voelt, pas als je het gevoel hebt dat je iemand voor je gewonnen hebt, pas als je je nek uitgestoken hebt (en door verliefdheid word je zo gek gemaakt om dat te doen), dan begint het pas. Zonder het risico dat verliefdheid met zich meebrengt geen liefde. Immers, je loopt allebei risico en als je dan een tijdje bij elkaar blijft zal er vertrouwen ontstaan en bloeit de liefde op. Maar dat heeft z'n prijs.
Ik vind het erg tof om koppels te zien die de herfst in hun relatie overleefd hebben. Dat vertrouwen vind ik mooi, al vind ik ook dat je voor elkaar spannend en interessant moet blijven en daar dus wat moeite voor doet (uiterlijke verzorging, onverwachte kadootjes, etc.).


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:37 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

*knuffel*

Als je al twee jaar naar haar aan 't smachten bent, ist wel wat anders natuurlijk. Maar al doet het pijn, je hebt het toch geprobeerd he. Je kan jezelf achteraf iig niets verwijten zo. Jammer dat het niet gelukt is...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:38 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoe 'het werkt' is voor iedereen anders. Je ziet wel eens dat mensen elkaar al heel lang kennen en dat dan opeens de vonk overspringt. Maar ik zou er eigenlijk niet op gokken. Zonder verliefdheid kom je nergens, er moet een bepaalde spanning zijn, een bepaald mysterie, je moet je ook kunnen verbazen over iemand, etc. Dat soort dingen zijn meestal niet aanwezig bij iemand met wie je al bevriend bent. Bij vrouwen werkt het in ieder geval (vaak) niet zo. Ik heb vrij vaak gezien dat een man verliefd wordt op een goede vriendin. Soms wordt dat wederzijds, meestal niet.
Verliefdheid en liefde zijn twee verschillende dingen. Liefde komt niet meteen, en zonder verliefdheid komt het naar mijn mening ook niet. Pas als je met bonzend hart en een blos op je gezicht iemand in je armen neemt en haar warmte tegen je aan voelt, pas als je het gevoel hebt dat je iemand voor je gewonnen hebt, pas als je je nek uitgestoken hebt (en door verliefdheid word je zo gek gemaakt om dat te doen), dan begint het pas. Zonder het risico dat verliefdheid met zich meebrengt geen liefde. Immers, je loopt allebei risico en als je dan een tijdje bij elkaar blijft zal er vertrouwen ontstaan en bloeit de liefde op. Maar dat heeft z'n prijs.
Ik vind het erg tof om koppels te zien die de herfst in hun relatie overleefd hebben. Dat vertrouwen vind ik mooi, al vind ik ook dat je voor elkaar spannend en interessant moet blijven en daar dus wat moeite voor doet (uiterlijke verzorging, onverwachte kadootjes, etc.).



Exactly!!!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 11:38 by Chelman Profiel van Chelman

Ik vind jouw bovenstaande betoog in schril contrast met je undersign: 'Are you hot enough for me?'


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 11:38 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 11:29 schreef Sharteel het volgende:
Over dat verschil tussen liefde en verliefdheid he.. Waar ik het persoonlijk van krijg is van die mensen die 4 maanden ofzo met iemand samen zijn, dan raakt het uit en stort hun hele wereld in elkaar.. Ok, auwtsch, hartje gebroken enzo. Ik heb het ook meegemaakt. Maar 4 maanden, hellooooo, wake up.. Da's niks he. Treur ff lekker, zet wat melancholische muziek op en ga verder he.


Voor jou is dat kort, maar ik kan mij wel indenken in iemand die verdriet heeft na een mislukte relatie van 4 maanden.... Kijk zelfmedelijden kan ik in het algemeen niet goed tegen maar om nu te zeggen dat 4 maanden intiem zijn met iemand nu weer niets is nee, emoties zijn zeer gecompliceerd.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:39 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

't Is dat wat ik zeg. Ff verdriet en verwerken is ok, moet ook.. Maar blijf er aub niet in hangen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 11:40 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 11:36 schreef Dwaallicht het volgende:

Verliefdheid en liefde zijn twee verschillende dingen. Liefde komt niet meteen, en zonder verliefdheid komt het naar mijn mening ook niet. Pas als je met bonzend hart en een blos op je gezicht iemand in je armen neemt en haar warmte tegen je aan voelt, pas als je het gevoel hebt dat je iemand voor je gewonnen hebt, pas als je je nek uitgestoken hebt (en door verliefdheid word je zo gek gemaakt om dat te doen), dan begint het pas. Zonder het risico dat verliefdheid met zich meebrengt geen liefde. Immers, je loopt allebei risico en als je dan een tijdje bij elkaar blijft zal er vertrouwen ontstaan en bloeit de liefde op. Maar dat heeft z'n prijs.



Wat dan wel betekent dat je dikwijls de deksel op je neus krijgt (behalve als je veel geluk hebt en snel " de ware" tegenkomt) omdat je je iedere keer openstelt voor iemand die waar je , als de verliefdheid één keer weg is, niks mee gemmen hebt, of zelfs helemala niet mee kunt opschieten.
Gezellig


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen