IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dating perikelen Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2003 11:40 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 30 september 2003 9:04 schreef ghoulliette het volgende:
... Maar mijn punt is is dat het belachelijk is om ervan uit te gaan dat vrije meisjes ontrouw zouden zijn. Dan zijn namelijk dingen die helemaal los van elkaar staan.
Als je vrij bent en weet wat je wilt, dan zul je ook sneller tegen iemand zeggen dat diegene niet degene voor jou is. En niet het niet kunnen uitmaken omdat het zo zielig zou zijn. Dus hoef je ook niet vreemd te gaan.
Het lijkt me dan ook dat vrije meisjes ook net zo goed verliefd kunnen worden en helemaal voor 1 iemand kunnen gaan. Alleen niet elke jongen is meteen die jongen.

Juist.
Helemaal mee eens. Hoe mondiger hoe eerder jeweet wat je aan elkaar hebt.
(Wat niet wegneemt dat je als mondige navenante luistervermogen moet hebben)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2003 11:42 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 30 september 2003 9:16 schreef grindcore het volgende:
...
Dus moet je vollop op je hoede zijn om "kapers" uit te schakelen.
....


Houdt je scherp en strijd- en neuklustig.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 30-09-2003 11:43 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 30 september 2003 11:42 schreef MBMarduk het volgende:
Houdt je scherp en strijd- en neuklustig.

fuck em all


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:43 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:40 schreef campske666 het volgende:
Wat dan wel betekent dat je dikwijls de deksel op je neus krijgt (behalve als je veel geluk hebt en snel " de ware" tegenkomt) omdat je je iedere keer openstelt voor iemand die waar je , als de verliefdheid één keer weg is, niks mee gemmen hebt, of zelfs helemala niet mee kunt opschieten.
Gezellig


Yep, daar wordt je groot en sterk van.. En daar leer je heel veel uit voor als je de 'ware' (voor zover die al bestaat) dan wel tegenkomt.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 11:45 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 11:43 schreef Sharteel het volgende:
Yep, daar wordt je groot ...van.. .


Ik niet hoor, ik blijf voor altijd een hobbit


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:47 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be



Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 11:48 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 11:39 schreef Sharteel het volgende:
't Is dat wat ik zeg. Ff verdriet en verwerken is ok, moet ook.. Maar blijf er aub niet in hangen..

Aha ok, maar ik denk dat mensen die in zoiets blijven hangen sowieso geestelijk minder sterk staan.. en dat deze mensen bijvoorbeeld ook bij het overlijden van een dierbaar persoon in deze zelfde situatie terecht kunnen komen.

Verder begin ik ook naarmate ik reacties in dit topic lees steeds meer tot de conclusie te komen dat liefde niet aan regeltjes voldoet, het werkt gewoon voor de één anders als voor de ander denk ik.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 11:50 by campske666 Profiel van campske666

Het heeft volgens mij veel met geluk te maken. m'n ouders zijn al samen sinds ze 15 waren, en het was voor hun allebei een eerste relatie. (daarom dat ik altijd dacht dat het voor iedereen zo makkelijk zou gaan)
Sommige van m'n vrienden zijn ook al mega lang samen.
En voor anderen wil het maar niet lukken. Je moet gewoon geluk hebben dat je iemand leert kennen waar het net allemaal mee lukt.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:51 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:48 schreef FireFox het volgende:
Aha ok, maar ik denk dat mensen die in zoiets blijven hangen sowieso geestelijk minder sterk staan.. en dat deze mensen bijvoorbeeld ook bij het overlijden van een dierbaar persoon in deze zelfde situatie terecht kunnen komen.



Het zijn meestal mensen die hun leven ophangen aan een ander persoon, zowel in vriendschap al in de liefde, en van die ander verwachten dat die perfect is.. Geef mij maar lekker onperfecte mensen, is vele leuker..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2003 11:51 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 30 september 2003 11:40 schreef campske666 het volgende:
Wat dan wel betekent dat je dikwijls de deksel op je neus krijgt (behalve als je veel geluk hebt en snel " de ware" tegenkomt) omdat je je iedere keer openstelt voor iemand die waar je , als de verliefdheid één keer weg is, niks mee gemmen hebt, of zelfs helemala niet mee kunt opschieten.
Gezellig

Pech is altijd mogelijk. Maar als je het zo beschrijft, moet je denk ik ook bij jezelf te rade gaan. Als keer op keer blijkt dat je helemaal niets gemeen hebt met degene op wie je verliefd werd, moet je jezelf eens wat vragen stellen.
a. was je wel echt verliefd?
b. waarop was je dan verliefd?
c. is je idee van een relatie wel realistisch?

Ik ken genoeg mensen die, zodra ze een relatie krijgen, zich helemaal op elkaar concentreren. Alles wordt opzij gezet voor de ander en ze slapen elke nacht bij elkaar. En dan na een paar maanden gaat het PATS uit. Keer op keer opnieuw. Dan worden ze cynisch en bitter over de liefde, en dat terwijl een wat meer ontspannen aanpak ze veel leed had kunnen besparen.
Sommige mensen vinden dat de interesses compleet met elkaar overeen moeten komen (heb ik ook vrij vaak gezien). Bv. vriendin krijgt opeens het idee dat ze death metal leuk vindt omdat het vriendje het de hele tijd draait.
Voor een relatie is niet alleen verliefdheid nodig, maar ook zaken als inlevingsvermogen, onafhankelijkheid, aanpassing, zelfkennis en mensenkennis. Je zou bijna verbaasd zijn dat het zo vaak goed gaat .


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:53 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:50 schreef campske666 het volgende:
Het heeft volgens mij veel met geluk te maken. m'n ouders zijn al samen sinds ze 15 waren, en het was voor hun allebei een eerste relatie. (daarom dat ik altijd dacht dat het voor iedereen zo makkelijk zou gaan)
Sommige van m'n vrienden zijn ook al mega lang samen.
En voor anderen wil het maar niet lukken. Je moet gewoon geluk hebben dat je iemand leert kennen waar het net allemaal mee lukt.


Yep.. Al vind ik 15 persoonlijk veel te jong. Ik ben met mijn vriend begonnen op mijn 18e, we zijn nu 7 jaar samen. Achteraf gezien was dat ook veel te jong, maar why change a winning team he?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-09-2003 11:54 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 september 2003 11:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Pech is altijd mogelijk. Maar als je het zo beschrijft, moet je denk ik ook bij jezelf te rade gaan. Als keer op keer blijkt dat je helemaal niets gemeen hebt met degene op wie je verliefd werd, moet je jezelf eens wat vragen stellen.
a. was je wel echt verliefd?
b. waarop was je dan verliefd?
c. is je idee van een relatie wel realistisch?

Ik ken genoeg mensen die, zodra ze een relatie krijgen, zich helemaal op elkaar concentreren. Alles wordt opzij gezet voor de ander en ze slapen elke nacht bij elkaar. En dan na een paar maanden gaat het PATS uit. Keer op keer opnieuw. Dan worden ze cynisch en bitter over de liefde, en dat terwijl een wat meer ontspannen aanpak ze veel leed had kunnen besparen.
Sommige mensen vinden dat de interesses compleet met elkaar overeen moeten komen (heb ik ook vrij vaak gezien). Bv. vriendin krijgt opeens het idee dat ze death metal leuk vindt omdat het vriendje het de hele tijd draait.
Voor een relatie is niet alleen verliefdheid nodig, maar ook zaken als inlevingsvermogen, onafhankelijkheid, aanpassing, zelfkennis en mensenkennis. Je zou bijna verbaasd zijn dat het zo vaak goed gaat .


Damn, ben jij zeker dat je een man bent Ik ben het helemaal met je eens.. Wederom..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 11:58 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 11:51 schreef Sharteel het volgende:
Het zijn meestal mensen die hun leven ophangen aan een ander persoon, zowel in vriendschap al in de liefde, en van die ander verwachten dat die perfect is.. Geef mij maar lekker onperfecte mensen, is vele leuker..

Hmmm nou ik moet zeggen dat ik maar één persoon kende die na een mislukte relatie niet meer verder wilde leven (verder ben ik het nog nooit tegengekomen) en zichzelf van kant maakte, maar ik blijf er toch bij dat er voor zoiets toch meer in het spel is dan alleen liefde en vriendschap...

edit
(helaas kan ik het hem nu niet meer vragen, maar achteraf bleken diverse dingen niet te lopen zoals ze moesten lopen.. kortom ook veel problemen Ik kan mij wel voorstellen dat het de laatste druppel was...)

edit 2
Ik maak nu ook wel waarschijnlijk een erg vreemde wending, maar dit slaat even op het instorten van het wereldje zonder er weer boven op te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 30-09-2003 12:03]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 11:59 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 11:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Pech is altijd mogelijk. Maar als je het zo beschrijft, moet je denk ik ook bij jezelf te rade gaan. ...


Het was meer een stelling hoor. K ben zelf nog maar 1 keer echt verliefd geweest op iemand waar ik een relatie mee had.
Ik verwachte er mischien wel teveel van, maar het probleem was volgens mij gewoon dat we totaal niet bij elkaar pasten.
Ik was dus meer verliefd op haar uiterlijk en wie ik dacht dat zij was. En volgens mij dacht zij ook dat ik een heel ander persoon was. Achja, boeit allemaal niet, volgende keer beter. Nu voorlopig fijn genieten van het niet-verliefd zijn


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 30-09-2003 12:05 by Mariekwel Profiel van Mariekwel

quote:
Op 30 september 2003 11:42 schreef MBMarduk het volgende:
Houdt je scherp en strijd- en neuklustig.





Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2003 12:26 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 30 september 2003 11:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Pech is altijd mogelijk. Maar als je het zo beschrijft, moet je denk ik ook bij jezelf te rade gaan. Als keer op keer blijkt dat je helemaal niets gemeen hebt met degene op wie je verliefd werd, moet je jezelf eens wat vragen stellen.
a. was je wel echt verliefd?
b. waarop was je dan verliefd?
c. is je idee van een relatie wel realistisch?


De vragen die ik mezelf stel zijn
a. wat ging er fout/goed
b. hoe voorkom je dezelfde fout volgende keer.

Sorry dat ik het zo plastich formuleer, maar je hebt een bepaald doel in ogen en die probeer je te bereiken. Theoretisch kan ik leren over de aantrekkingskracht, praktisch is het vallen en opstaan.


quote:
Ik ken genoeg mensen die, zodra ze een relatie krijgen, zich helemaal op elkaar concentreren. Alles wordt opzij gezet voor de ander en ze slapen elke nacht bij elkaar. En dan na een paar maanden gaat het PATS uit. Keer op keer opnieuw. Dan worden ze cynisch en bitter over de liefde, en dat terwijl een wat meer ontspannen aanpak ze veel leed had kunnen besparen.
Sommige mensen vinden dat de interesses compleet met elkaar overeen moeten komen (heb ik ook vrij vaak gezien). Bv. vriendin krijgt opeens het idee dat ze death metal leuk vindt omdat het vriendje het de hele tijd draait.
Voor een relatie is niet alleen verliefdheid nodig, maar ook zaken als inlevingsvermogen, onafhankelijkheid, aanpassing, zelfkennis en mensenkennis. Je zou bijna verbaasd zijn dat het zo vaak goed gaat .

Agreed.



mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 30-09-2003 12:26 by mortje Profiel van mortjehttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 30 september 2003 11:51 schreef Sharteel het volgende:
Het zijn meestal mensen die hun leven ophangen aan een ander persoon, zowel in vriendschap al in de liefde, en van die ander verwachten dat die perfect is.. Geef mij maar lekker onperfecte mensen, is vele leuker..


Mja ik ben het volkomen met je eens
Als je altijd hetzelfde wil, altijd met elkaar eens bent dan wordtet ook saai op een gegeven moment denk.
Het moet wel spannend blijven natuurlijk


Ik heb gesproken


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 12:29 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 11:51 schreef Dwaallicht het volgende:


Ik ken genoeg mensen die, zodra ze een relatie krijgen, zich helemaal op elkaar concentreren. Alles wordt opzij gezet voor de ander en ze slapen elke nacht bij elkaar. En dan na een paar maanden gaat het PATS uit. Keer op keer opnieuw. Dan worden ze cynisch en bitter over de liefde, en dat terwijl een wat meer ontspannen aanpak ze veel leed had kunnen besparen.
Sommige mensen vinden dat de interesses compleet met elkaar overeen moeten komen (heb ik ook vrij vaak gezien). Bv. vriendin krijgt opeens het idee dat ze death metal leuk vindt omdat het vriendje het de hele tijd draait.
Voor een relatie is niet alleen verliefdheid nodig, maar ook zaken als inlevingsvermogen, onafhankelijkheid, aanpassing, zelfkennis en mensenkennis. Je zou bijna verbaasd zijn dat het zo vaak goed gaat .


-Soms is een ontspannen aanpak serieus moeilijk als je het erg hebt zitten.
-Je moet toch wel enkele gemeenschappelijke interesees hebben, of niet ?



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-09-2003 13:18 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 30 september 2003 12:29 schreef campske666 het volgende:
-Soms is een ontspannen aanpak serieus moeilijk als je het erg hebt zitten.
-Je moet toch wel enkele gemeenschappelijke interesees hebben, of niet ?



Typisch van die zaken waar gewoon geen regels voor bestaan, die dingen zouden van toepassing zijn indien alle mensen hetzelfde in elkaar zouden steken denk ik, maar gezien dit niet het geval is denk ik dat er geen perfecte manier is hoe je een relatie kunt aanpakken... Dat ligt echt aan de desbetreffende personen. Zo hou ik in mijn huidige relatie heel erg rekening met mijn vriendin en andersom en gaat dat niet ten koste van mijzelf (in hoeverre je daar objectief in kunt zijn voor jezelf) we hebben een verschillende muzieksmaak, althans zij 'kotst' van mijn muziek en ik kan haar muziek wel waarderen en we zijn best veel samen, wat heerlijk is terwijl we ook ieder onze eigen dingetjes doen.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2003 13:27 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 30 september 2003 12:29 schreef campske666 het volgende:
-Soms is een ontspannen aanpak serieus moeilijk als je het erg hebt zitten.
-Je moet toch wel enkele gemeenschappelijke interesees hebben, of niet ?



Ontspannen als in dat je elkaar niet claimt en vrijheid gunt, dat je elkaar respecteert in je voorkeuren ook al vind je sommige dingen belachelijk, dat je niet meteen in paniek raakt bij het minste of geringste rimpeltje, kortom dat je dus over wat relativeringsvermogen beschikt.
Gemeenschappelijke interesses zijn zeker geen overbodige luxe nee. Ik zeg ook niet dat je ze NIET moet hebben... maar je hoeft dus helemaal niet altijd dezelfde dingen leuk te vinden. Als jij nou lekker met je modeltreintjes wil prutsen en als zij nu die fuckin' Virginia Woolf wil lezen nou, mooi toch.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 13:30 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 13:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ontspannen als in dat je elkaar niet claimt en vrijheid gunt, dat je elkaar respecteert in je voorkeuren ook al vind je sommige dingen belachelijk, dat je niet meteen in paniek raakt bij het minste of geringste rimpeltje, kortom dat je dus over wat relativeringsvermogen beschikt.
Gemeenschappelijke interesses zijn zeker geen overbodige luxe nee. Ik zeg ook niet dat je ze NIET moet hebben... maar je hoeft dus helemaal niet altijd dezelfde dingen leuk te vinden. Als jij nou lekker met je modeltreintjes wil prutsen en als zij nu die fuckin' Virginia Woolf wil lezen nou, mooi toch.


Ja, tuurlijk dat spreekt allemaal voor zich zelf (vind ik toch). Ik dacht dat je het iets "extremer" bedoelde.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2003 13:30 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Extreme bondage?



campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 13:33 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2003 13:30 schreef Azagthoth het volgende:
Extreme bondage?


[serieus] nee, dat je totaal geen dezelfde interessen hoeft te hebben en dat je moet doen alsof het je allemaal niet boeit [/serieus]

[humor] nee, anaal fisten in groep in aanwezigheid van kleine boerderij-dieren [/humor]


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 30-09-2003 13:37 by Black Lily Profiel van Black Lily

quote:
Op 30 september 2003 13:18 schreef FireFox het volgende:
...we hebben een verschillende muzieksmaak, althans zij 'kotst' van mijn muziek...


Nou, dat valt ook wel weer mee hoor


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 14:56 by Smoochy Profiel van Smoochy

Veel gelul weinig soeps lijkt wel een vragenuurtje met balkenende hier o


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen