IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Heydensch Meetael Feeste 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 06-11-2003 11:04 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 6 november 2003 10:48 schreef irritante klootzak het volgende:
uuurgh

volgens mij blijven wij in gent pitten bij W&D... maar das nog onzeker..

anders crossen we door richting de obscure zwendeljakker hoeve voor een afterparty, waar Daan Schultenbrau zijn acrobatenact met het mes gaat doen





Zolang het maar geen acrobatenact met tampeloerissen wordt.


Je kan me de bout hachelen!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2003 11:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nee.. die act wordt gedaan tijdens het optreden door geile matrosias 666....




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 06-11-2003 11:18 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 6 november 2003 11:09 schreef irritante klootzak het volgende:
nee.. die act wordt gedaan tijdens het optreden door geile matrosias 666....






correctie: matrassias 666


Je kan me de bout hachelen!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2003 11:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ach ja... ik weet neit of je de Nederlandse betekenis van het woord Matroos kent (nee, geen zeeman!), maar dan weet je dat hij vaak op een matrasje ligt met andere matrozen.. hahahahahahahah



legatius, ken je het nummer van de fiets van piet van pa al?

we zullen gaan zingen voor je!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 07-11-2003 14:41 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Morgen is het dan zover.

De eerste demo van Wapenspraak en Drinkgelag ("Onder de banier van het gewei") zal verkrijgbaar zijn op het Heydensch Meetael Feeste.

[Dit bericht is gewijzigd door Ineluki op 07-11-2003 14:41]


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 07-11-2003 14:43 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 10:48 schreef irritante klootzak het volgende:
anders crossen we door richting de obscure zwendeljakker hoeve voor een afterparty, waar Daan Schultenbrau zijn acrobatenact met het mes gaat doen




Is zijn electronisch huisarrest al afgelopen dan?


Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 07-11-2003 14:54 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

ik mag toch hopen dat er wat sigaren te snoepen zijn daar in belgie en/of asten!!?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-11-2003 15:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 14:41 schreef Ineluki het volgende:
Morgen is het dan zover.

De eerste demo van Wapenspraak en Drinkgelag ("Onder de banier van het gewei") zal verkrijgbaar zijn op het Heydensch Meetael Feeste.

Ahaa, mooi , mooi nog een reden te meer om dat feestje niet te missen dus


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-11-2003 15:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 november 2003 14:41 schreef Ineluki het volgende:
Morgen is het dan zover.

De eerste demo van Wapenspraak en Drinkgelag ("Onder de banier van het gewei") zal verkrijgbaar zijn op het Heydensch Meetael Feeste.

En het zal dusch heel plezant worden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


katharina
Usericon van katharina
Posted 07-11-2003 19:48 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 15:06 schreef Gunman het volgende:
Ahaa, mooi , mooi nog een reden te meer om dat feestje niet te missen dus




Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 10-11-2003 16:15 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Heersend feest! Dag erna was alleen net iets beter!



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-11-2003 16:20 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Oei, nog niet gereageerd

Het was zalig, enkel spijtig dat we toekwamen tijdens Grimm, dusch Heidevolk (weeral) en Wapenspraak gemist

Grimm vond ik iets minder, niet strak genoeg.

Garmenhord was heerlijk, heerlijk vrolijk rondhuppelen en headbangen

Dan kwam Aes Dana, een groep dat ik al jaren wilde zien en het loonde de moeite echt, ze waren super Vriendelijke lui trouwens om mee te praten, heb vernomen dat ze aan nieuw materiaal werken, dat beloofd. De demonstratie van het zwaardvechten was ook wel leuk meegenomen.

Trollech kon me ook wel erg bekoren, heerlijk geheadbanged daarop

Verder veel pintjes gezien , de eerste keer naar een optreden met mijn nieuwe vriendin , het was een topavond, heb me prima vermaakt


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 10-11-2003 18:28 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 10 november 2003 16:20 schreef beli mawr het volgende:
Grimm vond ik iets minder, niet strak genoeg.


Met een monitorset die je cadeau krijgt bij een pak spliterwten kan je niet echt echt op een strakke show rekenen, geen van de bandleden kon zijn eigen instrument horen of de anderen


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 10-11-2003 18:34 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 10 november 2003 18:28 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Met een monitorset die je cadeau krijgt bij een pak spliterwten kan je niet echt echt op een strakke show rekenen, geen van de bandleden kon zijn eigen instrument horen of de anderen
ROFL! Beter kan ik het niet zeggen!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 10-11-2003 20:43 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Niet zeuren, Grimm was vet!



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-11-2003 20:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 20:43 schreef Grimnir het volgende:
Niet zeuren, Grimm was vet!

Op UVA hadden ze een betere klank, dat scheelde een hoop.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-11-2003 20:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

eigenlijk was't in Nederland beter dan in België.Zotter,vooral


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 10-11-2003 22:23 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 10 november 2003 20:55 schreef IceQueen het volgende:
eigenlijk was't in Nederland beter dan in België.Zotter,vooral


Absoluut, maar zo hoort het en met Heidevolk en Grimm wordt het altijd zot!



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-11-2003 22:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 22:23 schreef Grimnir het volgende:
Absoluut, maar zo hoort het en met Heidevolk en Grimm wordt het altijd zot!


yepyep,maar ook W&D had meer actie in zich dan zaterdag


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 10-11-2003 22:32 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 10 november 2003 22:26 schreef IceQueen het volgende:
yepyep,maar ook W&D had meer actie in zich dan zaterdag


Ja, ik moet ook zeggen dat ik ze zaterdag weinig tot niets aan vond en zondag was het zowaar heerschend, helemaal toen ik den bassist weer uit de kleedkamer gehaalt had en dat wllem 'm het podium op zette om meer te spelen, mooie actie ze konden het podium niet af :-)

Trouwens wat een afterparty



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-11-2003 22:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 22:32 schreef Grimnir het volgende:
Ja, ik moet ook zeggen dat ik ze zaterdag weinig tot niets aan vond en zondag was het zowaar heerschend, helemaal toen ik den bassist weer uit de kleedkamer gehaalt had en dat wllem 'm het podium op zette om meer te spelen, mooie actie ze konden het podium niet af :-)

Trouwens wat een afterparty


Cd W&d gekocht dan??? =verplicht
weinig afterparty gehad...Rit van anderhalf uur voor de boeg.

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 10-11-2003 22:38]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-11-2003 22:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 november 2003 22:37 schreef IceQueen het volgende:
Cd W&d gekocht dan??? =verplicht
weinig afterparty gehad...Rit van anderhalf uur voor de boeg.

Ik heb hem alleszins gekocht, heb hem al een paar keer beluisterd (tijdens het klaarmaken van het eten vanavond, gisteravond, tijdens het douchen vanmorgen,...) heerlijke schijf, en wat een goed geluid , een aanrader, daar mag je zeker van zijn , en wat een mooie artwork Cernunos duidelijk zichtbaar op de achterkant van het boekje , die mannen hebben prachtig werk geleverd

Trouwens, wie speelt eigenlijk de tin-whistle tijdens het eerste nummer?

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-11-2003 22:42]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-11-2003 22:44 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 22:41 schreef beli mawr het volgende:
Ik heb hem alleszins gekocht, heb hem al een paar keer beluisterd (tijdens het klaarmaken van het eten vanavond, gisteravond, tijdens het douchen vanmorgen,...) heerlijke schijf, en wat een goed geluid , een aanrader, daar mag je zeker van zijn , en wat een mooie artwork Cernunos duidelijk zichtbaar op de achterkant van het boekje , die mannen hebben prachtig werk geleverd

Trouwens, wie speelt eigenlijk de tin-whistle tijdens het eerste nummer?


Iemand die ze via-via kennen
Duhuh,tuurlijk is't een heerlijke schijf,ze hebben er lang genoeg aan gewerkt ook,eh.Vooral de lay out is met uiterste zorg gedaan,en de overgang tss t eerste en t tweede nr moest zo onopvallend mogelijk

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 10-11-2003 22:46]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-11-2003 22:49 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

"puur heidens krijgsmetaal,totaal neukend krijgsmetaal,puur heidens krijgsmetaal"


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 10-11-2003 22:53 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 10 november 2003 22:37 schreef IceQueen het volgende:
Cd W&d gekocht dan??? =verplicht
weinig afterparty gehad...Rit van anderhalf uur voor de boeg.


Hmmm...nee, om heel eerlijk te zijn niet. Ben ook niet echt enorme folk fan dus koop alleen het hoognodige (hehehe sorry)

Ai, ja dat is wel een eind, achja tenminste wel gaaf concert gezien!



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen