IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 15:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw

ik denk namelijk van wel
maar ben benieuwd naar jullie reacties

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-02-2004 11:18]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-09-2003 15:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom niet dan? metal is ook maar een uiterlijk kenmerk net zoals hiphop en gabber. waarom niet de taboe doorbreken die je 'vrienden' je op leggen.


Je moeder.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-09-2003 15:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Nee ik niet denk ik. Ik vind het veel te leuk om die dingen met iemand te kunnen delen.
En je kan er ook gezeik om krijgen..


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2003 15:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pas maar op Karni, een top40 vriendinnetje mag vast niet van de BMM.


Ik heb vroeger wel eens een top40 vriendin gehad, en ik miste toch iets met betrekking tot de beleving van muziek en de subcultuur.

Mijn wijffie is meer metal dan ik en het gaat super, kunnen vaak lekker lullen en kibbelen over muziek en samen lekker concerten bezoeken, cd-marktjs afstruinen, heerlijk!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-09-2003 15:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 september 2003 15:47 schreef Jenje het volgende:
Mijn wijffie is meer metal dan ik en het gaat super, kunnen vaak lekker lullen en kibbelen over muziek en samen lekker concerten bezoeken, cd-marktjs afstruinen, heerlijk!


dat heb ik gelukkig ook. maar aan de andere kant willen we ook allebei niks met metalheads te maken hebben

quote:
Op 30 september 2003 15:47 schreef Jenje het volgende:
Pas maar op Karni, een top40 vriendinnetje mag vast niet van de BMM.


als mensen nou eens zouden opletten waren deze achterlijke opmerkingen niet nodig geweest


[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-09-2003 15:50]


Je moeder.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 30-09-2003 15:54 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hu·mor·loos (bn.)
1 waarin humor ontbreekt, zonder humor


No meat is sweater


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 15:55 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

doet ff de groeten aan zillah....
van ijskip............ olleyes
en ze had gelijk de smoochy film was cool


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 15:55 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Tuurlijk moet dat kunnen.
Er zijn meer dingen in het leven dan muziek alleen (hoewel het waarschijnlijk wel leidt tot ergernissen als partnerlief de radio weer eens hard aan heeft staan)


Life doesn't get much better than this!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-09-2003 15:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

We hebben ellendelange topics gehad over dit soort onderwerpen, draait alleen maar uit op slowchatten, deze gaat zo dicht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2003 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 15:56 schreef Elfensteen het volgende:
We hebben ellendelange topics gehad over dit soort onderwerpen, draait alleen maar uit op slowchatten, deze gaat zo dicht.
Oh? Geef eens voorbeel dan??


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 15:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Er zijn te weinig metal-meiden, dus je hebt niet vele keus.

Daarbij, k heb een metal-meid gehad, en dat werkte ook niet => muzieksmaak boeit niks.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2003 15:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik weet het niet.. Muziek maakt zo'n groot deel uit van mijn leven (wat klinkt dat dramatisch zeg..) dat een partner met een behoorlijk afwijkende muzieksmaak voor mij niet zou werken..

Ik vind het relaxt om bijv. lekkere lompe deathmetal te luisteren, dat vind ik ontspannend. Als mijn vriendin daar niet naar zou kunnen luisteren zou ik me al.. euhm.. minder prettig voelen o.i.d.

om over andere verschillen maar niet te spreken, hoe gaat het met uitgaan? Bezopen headbangen bij een deathgrind band of in fancy pants homosexueel bewegen op trance beats?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2003 16:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 15:56 schreef Elfensteen het volgende:
We hebben ellendelange topics gehad over dit soort onderwerpen, draait alleen maar uit op slowchatten, deze gaat zo dicht.


Gaaf, een profetische mod!




Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 16:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

dus jouw nachtje uit gaan bestaat uit lomp zuipen en dan beetje hoofdschudden op een band die je niet kent lol nou ja veel plezier


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2003 16:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 16:02 schreef Smoochy het volgende:
dus jouw nachtje uit gaan bestaat uit lomp zuipen en dan beetje hoofdschudden op een band die je niet kent lol nou ja veel plezier


Onder andere ja.. En NIET uit homofiel bewegen op irritant housebeatjes..

En het is wel zo leuk samen met mijn vriendin uit te kunnen gaan..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-09-2003 16:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 september 2003 15:56 schreef Elfensteen het volgende:
We hebben ellendelange topics gehad over dit soort onderwerpen, draait alleen maar uit op slowchatten, deze gaat zo dicht.


uhmz, mannetje, evenals jenje zit ik hier langer dan jij en kan me niet herinneren dat dat ooit verkeerd is gegaan in een topic

en muzieksmaak kan alleen in de weg staan als je echt gedreven in je muziek bent, dat werkt verschillen op. ben zelf gelukkig niet echt gedreven in muziek, wel in bepaalde gedachten maar dat kan iedereen hebben, muziek is dus slechts een onderdeel. waarom vinden zoveel vrouwen voetbal kut en mannen niet? waarom ligt dat getal niet redelijk gelijk aan het aantal vrijgezellen, om maar kort door de bocht te gaan? zelfde als met metal


Je moeder.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 16:04 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 15:58 schreef campske666 het volgende:
Er zijn te weinig metal-meiden, dus je hebt niet vele keus.

Daarbij, k heb een metal-meid gehad, en dat werkte ook niet => muzieksmaak boeit niks.


zoekt en gij zult vinden
en idd, het ligt niet alleen aan de muzieksmaak. maar het maakt het wel allemaal een stuk makkelijker


Subtiel kamerolifantje


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 16:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 16:04 schreef stigma het volgende:
zoekt en gij zult vinden
en idd, het ligt niet alleen aan de muzieksmaak. maar het maakt het wel allemaal een stuk makkelijker


Mja, maar het moet geen metal zijn. Als het wicht maar niet per sé het hele week-end in een discotheek wil staan kaatsen (kleine kans dat ik ze leer kennen dan )is het al goed. Je kan ook op stap gaan in een neutraal rock-café, gelijk ik dikwijls doe (bij gebrek aan metal cafés in m'n buurt)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 16:12 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ok snaack maar jij gaat er vanuit dat ik dans op techno of zoiets maar dat doe ik dus niet.

wat een vooroordeel weer zeg pfff
geef mij maar de niet commerciele muziek
daar ga ik voor maar zit niet vast aan 1 genre snap ie


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 16:13 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

weet je wat pas erg is? trance lui in een rock cafe! en die dan alle andere mensjes verwaand aan gaan lopen staren. ik zou er niet zo snel mee iets mee willen beginnen. maar als ze mijn muziek respecteren is het wel ok


Subtiel kamerolifantje


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 16:16 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 30 september 2003 16:13 schreef stigma het volgende:
weet je wat pas erg is? trance lui in een rock cafe! en die dan alle andere mensjes verwaand aan gaan lopen staren. ik zou er niet zo snel mee iets mee willen beginnen. maar als ze mijn muziek respecteren is het wel ok


Hetzelfde als de meeste metalmensen zouden doen in een tranceding dus?


Life doesn't get much better than this!


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 16:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 16:16 schreef H-K het volgende:
Hetzelfde als de meeste metalmensen zouden doen in een tranceding dus?



Kotsen en naar buiten lopen ?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 16:20 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht




Subtiel kamerolifantje


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 16:25 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 30 september 2003 16:18 schreef campske666 het volgende:
Kotsen en naar buiten lopen ?


Mwah, veel collega's en projectgenoten gaan alleen naar dit soort dingen, dus zo af en toe moet ik wel
Vroeger stond ik dan altijd maar een beetje ergerlijk te kijken en mezelf uit verveling te verdrinken. Nu maak ik er maar het beste van (hoewel de verdrinking er niet minder op wordt)


Life doesn't get much better than this!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-09-2003 16:26 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 september 2003 15:42 schreef Smoochy het volgende:
Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw

ik denk namelijk van wel
maar ben benieuwd naar jullie reacties

De liefde kan er zeker wel zijn, maar het lijkt me wel lastig qua uitgaan enzo.
En de smaken qua inrichting van het huis kunnen erg verschillen.
Zelf wil (en heb) ik iemand die ook van metal houdt.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 30-09-2003 16:28]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-09-2003 16:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 september 2003 15:55 schreef Smoochy het volgende:
doet ff de groeten aan zillah....
van ijskip............ olleyes
en ze had gelijk de smoochy film was cool

welkom Smoochy...Leuk dat je er bent...
Zie ik je weer op msn? Hahah
Dus je was gister nog in mijn huis, hahaha


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen