IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 19-11-2003 13:49 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 7:20 schreef Gunman het volgende:
Eh, ligt dat aan mij of is dat kort door de bocht? Als dat nu zo overkomt kan erover gepraat worden...een beetje jaloezie is normaal verdomme! Natuurlijk gaat dit alleen op als je vriend na een gesprek kan aanvaarden dat het gewoon "vrolijk doen" was.


Een beetje jaloezie kan ik wel mee leven, maar niet als ik met mn vrienden aan het gek doen/praten ben...

Ik ga hem toch ook niet verbieden om naar zn 'vriendinnetjes' te gaan? (Hij had meer vrouwlijke vrienden.)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 16:04 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 22:57 schreef ElitE het volgende:
Tot uw dienst











haha


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-11-2003 16:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

is u wie ik denk u is?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2003 17:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 13:49 schreef Nix het volgende:
Een beetje jaloezie kan ik wel mee leven, maar niet als ik met mn vrienden aan het gek doen/praten ben...

Ik ga hem toch ook niet verbieden om naar zn 'vriendinnetjes' te gaan? (Hij had meer vrouwlijke vrienden.)

Bedoel ik ook niet, als dat na één keer uitgepraat is, goed, dat is een gezonde houding. Een beetje argwaan maakt deel uit van het overlevingsinstinct. Maar ja, als hij zo bleef doen.....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 17:22 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

het is pas vervelend als iemand echt heel erg overdreven jaloers is, bezitterig enzo


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-11-2003 17:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

daar praat je toch over in een relatie ?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 17:26 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

sommige mensen zijn hopeloos en er valt niet mee te praten, dan houd het toch op


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-11-2003 17:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dan was ik er al snel bij weg!
zodra ik zou merken dat diegene erg beziterig is en er niet mee viel te praten,was ik al lang weg.
tenminste als mn hart/verstand dat zou zeggen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-11-2003 17:31 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 17:18 schreef Gunman het volgende:
Bedoel ik ook niet, als dat na één keer uitgepraat is, goed, dat is een gezonde houding. Een beetje argwaan maakt deel uit van het overlevingsinstinct. Maar ja, als hij zo bleef doen.....


Vrienden zijn vrienden. Niet nodig om jaloers te worden. En al helemaal niet als ik het al een paar keer heb gezegt..

Maar het is vvt


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 17:31 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ja heb er ook een eind aangemaakt toen het me doordrong eerst zag ik het niet echt..


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-11-2003 17:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mischien domme me vraag maar ik heb het vaagste gevoel dat ik je ken.
sorry ken dr ook compleet naast zitten


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2003 17:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Das wel een heel doorzaagde versier truc


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 17:34 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

hoezo dat


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-11-2003 17:34 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Jealousy springs more from love of self than from love of another. -Francois de La Rochefoucauld


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 19-11-2003 17:34 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ik zou het niet kunnen denk ik, een overjaloerse vriend... aan de ene kant. helemaal omdat ik bijna alleen maar met jongens omga... maar ik merk wel bij mezelf dat ik er ook wel wat van kan :S helemaal met wat oude bekenden van me vriend.. heel iritant... haha


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-11-2003 17:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 17:34 schreef ElitE het volgende:
Das wel een heel doorzaagde versier truc


ik ben ten 1ste gewoon een vraag.
ten 2de ik heb een vriendin
ten 3de STFU


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-11-2003 17:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 17:34 schreef Butcher of the Soul het volgende:
hoezo dat


gewoon zomaar ARRRGGG laat ook maar
*d8 het gewoon


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 17:39 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

wist niet dat je boos werd hoor


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-11-2003 17:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

uuuhhmmm word ik boos dat AAARRRG was dat i kzoals gewoon weer eens wat doms zeg.

maar goed zou maar weer ontopic gaan


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 17:44 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

oke


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2003 17:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 17:34 schreef mislyd het volgende:
Jealousy springs more from love of self than from love of another. -Francois de La Rochefoucauld

Mooi gezegd maar ik heb mensen mekaar het al té erg zien maken. Kijk voor de venten (of nee, ook voor de vrouwen), als je met een goeie vriendin staat te lullen -die er bovendien nog knap uitziet ook- terwijl je lief in de buurt is: vergeet dan niet af en toe wat aandacht aan je geliefde te geven, al is het maar een geruststellende blik, zo helemaal van "rot nou op , ik ben bezig" is ook goed fout.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-11-2003 17:50 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 november 2003 17:46 schreef Gunman het volgende:
zo helemaal van "rot nou op , ik ben bezig" is ook goed fout.

In dat geval zou je idd wel kunnen stellen dat er echt reden is om jaloers te zijn.

Als je geliefde echt nooit jaloers is, lijkt me dat ook wat vreemd.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 17:51 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

iedereen is wel eens jaloers
das toch gewoon gezond ofzo


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2003 17:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 17:50 schreef mislyd het volgende:
In dat geval zou je idd wel kunnen stellen dat er echt reden is om jaloers te zijn.

Als je geliefde echt nooit jaloers is, lijkt me dat ook wat vreemd.

Aha, we begrijpen elkaar
idd, als je op "plagerij" onverschillig reageert is het ook niet goed.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 19-11-2003 19:31 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 17:33 schreef Orion het volgende:
mischien domme me vraag maar ik heb het vaagste gevoel dat ik je ken.
sorry ken dr ook compleet naast zitten


jeetje nou blijf ik er wel over na denken zeg..


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen