IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-03-2004 13:31 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 13:26 schreef ' ' het volgende:
Je zou je maar je hele leven druk maken om dat soort dingen, tssk...

Vorige keer dat ik uit eten ben geweest met mijn vriendin heeft ze alles betaald, mwoahahahaa. Zo pak je dat aan.


Tja, in de bijna 2 jaar dat ik met m'n ex een relatie had (het is nu net een week uit), betaalde ik praktisch altijd alles, ik heb ook een stuk meer inkomsten dan hij.
Ik zou er sowieso niet aan moeten denken als de man altijd alles zou willen betalen, ik heb zelf ook een baan en als je als vrouw zijnde zo geemancipeerd wilt zijn, moet je ook niet gaan zeiken over de ' nadelen ' ervan.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


' '
Usericon van ' '
Posted 20-03-2004 13:31 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zeker weten!


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-03-2004 13:32 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 13:31 schreef ' ' het volgende:
Zeker weten!




So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-03-2004 14:08 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 13:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Je vriendin zou alleen naar jou moeten luisteren godverdommuh!!


Haha. Dat spreek voor zich.



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-03-2004 21:57 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k heb geen metgezel meer


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-03-2004 21:57 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 maart 2004 21:57 schreef she_devil het volgende:
k heb geen metgezel meer


Je hebt je gitaar toch nog?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-03-2004 21:59 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 20 maart 2004 21:57 schreef Jebes het volgende:
Je hebt je gitaar toch nog?
hehe tsja....zo bevredigend klinkt ie nou ook niet altijd

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 20-03-2004 22:00]


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-03-2004 22:01 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 maart 2004 21:59 schreef she_devil het volgende:
hehe tsja....


Sommige 'dingen' kan je inderdaad niet met een gitaar...maar daar heb ik me al bij neer gelegd


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-03-2004 22:01 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 20 maart 2004 22:01 schreef Jebes het volgende:
Sommige 'dingen' kan je inderdaad niet met een gitaar...maar daar heb ik me al bij neer gelegd


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 22-03-2004 22:54 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 21:57 schreef she_devil het volgende:
k heb geen metgezel meer


Klinkt alsof het pas uit is? (heb niet alle topics even goed gelezen, dus als dit verhaal al is verteld..mea culpa)



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-03-2004 22:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 13:31 schreef Chantalie het volgende:
Tja, in de bijna 2 jaar dat ik met m'n ex een relatie had (het is nu net een week uit), betaalde ik praktisch altijd alles, ik heb ook een stuk meer inkomsten dan hij.
Ik zou er sowieso niet aan moeten denken als de man altijd alles zou willen betalen, ik heb zelf ook een baan en als je als vrouw zijnde zo geemancipeerd wilt zijn, moet je ook niet gaan zeiken over de ' nadelen ' ervan.


Hear hear, dat is toppie. Het komt idd wel vaak voor dat vrouwen hypocriet zijn op dat gebied.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-03-2004 23:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 22:56 schreef 0Tolerence het volgende:
Hear hear, dat is toppie. Het komt idd wel vaak voor dat vrouwen hypocriet zijn op dat gebied.

Klinkt als oud zeer, is dat ook zo?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-03-2004 23:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 23:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Klinkt als oud zeer, is dat ook zo?


Nee, maar het valt me op dat vrouwen vaak geen drank halen en dan mag jij het allemaal betalen. Overigens ben ik al 21 jaar vrijgezel, dus dat lijkt me niet aan de orde


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-03-2004 23:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 23:04 schreef 0Tolerence het volgende:
Nee, maar het valt me op dat vrouwen vaak geen drank halen en dan mag jij het allemaal betalen. Overigens ben ik al 21 jaar vrijgezel, dus dat lijkt me niet aan de orde

Ohhh, dus je hebt klokken horen luiden zonder dat je de klepel hebt weten te vinden .

Het valt me vaak op dat zowel mannen als vrouwen zich ingraven in dit soort discussies. Ikzelf ben vrij ouderwets hierin en vind dat de vraag neerkomt op of een vent te beroerd is of niet om een paar euro's uit te geven om z'n meisje van het nodige eten en drinken te voorzien of niet... Als-ie te beroerd is lijkt de conclusie me duidelijk .

(nu zullen veel Nederlandse vrouwen vast roepen dat ze er niet aan moeten denken dat de man alles betaalt -- maar ja, ik vind sowieso dat de meeste Nederlandse vrouwen volgens mij een lul tussen hun benen willen hebben slingeren, dus ach.... )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-03-2004 23:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 23:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Ohhh, dus je hebt klokken horen luiden zonder dat je de klepel hebt weten te vinden .

Het valt me vaak op dat zowel mannen als vrouwen zich ingraven in dit soort discussies. Ikzelf ben vrij ouderwets hierin en vind dat de vraag neerkomt op of een vent te beroerd is of niet om een paar euro's uit te geven om z'n meisje van het nodige eten en drinken te voorzien of niet... Als-ie te beroerd is lijkt de conclusie me duidelijk .

(nu zullen veel Nederlandse vrouwen vast roepen dat ze er niet aan moeten denken dat de man alles betaalt -- maar ja, ik vind sowieso dat de meeste Nederlandse vrouwen volgens mij een lul tussen hun benen willen hebben slingeren, dus ach.... )


haha ok, nee het is ook niet zo dat ik te beroerd ben om wat te lappen voor een biertje of wat dan ook. Ik ben te beroerd om naar ze toe te lopen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-07-2004 21:47 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik ben ook weer naar 4 jaar vrijgezellig...
helaas pindakaas, maar wel weer op de markt.


an evil incarnation of DEATH!


Lies
Usericon van Lies
Posted 02-07-2004 22:06 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik heb geen metgezel, laat staan een andere metgezel.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2004 22:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 21:47 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik ben ook weer naar 4 jaar vrijgezellig...
helaas pindakaas, maar wel weer op de markt.


quote:
Op 2 juli 2004 22:06 schreef Lies het volgende:
Ik heb geen metgezel, laat staan een andere metgezel.


*stelt Dark Incarnation aan Lies voor*


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lies
Usericon van Lies
Posted 02-07-2004 22:17 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 22:16 schreef altx het volgende:
*stelt Dark Incarnation aan Lies voor*

*port altx eens stevig in z'n zij en rept zich dan weg*


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2004 22:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 22:17 schreef Lies het volgende:
*port altx eens stevig in z'n zij en rept zich dan weg*


gevalletje bindingsangst?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lies
Usericon van Lies
Posted 02-07-2004 22:22 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Op m'n kop gevallen, ja!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2004 22:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Dark Incarnation, ik heb 't geprobeerd, maar ze wil niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 02-07-2004 23:10 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Uhm... ik denk dat het alleen een probleem zou zijn wanneer diegene zijn interesses beperkt tot zijn subcultuur.


Waag eens een dansje!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-07-2004 15:51 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 2 juli 2004 23:10 schreef Morningrise het volgende:
Uhm... ik denk dat het alleen een probleem zou zijn wanneer diegene zijn interesses beperkt tot zijn subcultuur.
dan gaat t redelijk botsen ja...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 03-07-2004 23:40 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Hmmm ..zo kan je altijd wat als belemmering ( cultuur/achtergrond ,ras ,beroep muzieksmaak etc ) zien , het is de kunst/uitdaging om die belemmeringen te overwinnen ,volgens mij

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-07-2004 23:42]



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen