IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-07-2004 2:52 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 15:42 schreef Smoochy het volgende:
Zou je als metalvrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man of r&bman?

Ik vrees ervoor. Tenzij ie bereid is mijn gelul over muziek de hele dag aan te horen, afgewisseld met de herrie zelve. Maar die tolerantie werkt niet van mijn kant, zijn r&b houdt ie maar voor zich. Overigens is muziek een leuke passie om te delen, als je daarin botst wordt het al gauw moeilijk.


"Obras son amores y no buenas razones"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 04-07-2004 12:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 3 juli 2004 23:40 schreef Vinay het volgende:
Hmmm ..zo kan je altijd wat als belemmering ( cultuur/achtergrond ,ras ,beroep muzieksmaak etc ) zien , het is de kunst/uitdaging om die belemmeringen te overwinnen ,volgens mij
...wat ontzettend moeilijk is..., k had altijd gedacht dat ik daar nooit problemen mee zou hebben, maar een tijd geleden is dat toch wel anders bewezen... t is gewoon dat je beide in totaal andere wereldjes leeft en vroeg of laat levert dat de nodige complicaties op


wait for me dragon, we'll meet in the sky


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-07-2004 14:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 2:52 schreef Malekith het volgende:
Ik vrees ervoor. Tenzij ie bereid is mijn gelul over muziek de hele dag aan te horen, afgewisseld met de herrie zelve. Maar die tolerantie werkt niet van mijn kant, zijn r&b houdt ie maar voor zich. Overigens is muziek een leuke passie om te delen, als je daarin botst wordt het al gauw moeilijk.


Weet je wat ik zo bizar vind aan de gemiddelde metalhead?

"Hij/zij moet openstaan voor mijn muziek, maar ik ben zelf absoluut niet bereid om open te staan voor zijn/haar muziek."

Hoe vaak ik iets in die trant al niet in dit topic gelezen heb...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 14:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

lekker lui toch

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-07-2004 14:31]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Scarlett
Usericon van Scarlett
Posted 04-07-2004 16:13 by Scarlett Wijzig reactieProfiel van ScarlettQuote dit bericht

't kan wel, Alleen denk ik dat weinig metalvrouwen zich aangetrokken voelen tot een R&B-Gastje.
En andersom natuurlijk.


Seven tears are flowing to the river, & Six of them are mine..


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 04-07-2004 18:15 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

Ik heb soms de indruk dat nen hoop vrouwen zich rond metalgebeuren bewegen omwille van de egoboost die ze daarbij kunnen oplopen. De kans dat een Iets of wat aantrekkellijke vrouw in een metalgraaghorend gezelschap al onmiddellijk nen hoop mannelijke vrijgezellen achter zich aan heeft lopen is bij metal aanzienlijk groter dan de meeste andere subculturen. Hetgeen voor sommige vrouwen natuurlijk ook als een plaag werkt mits voorkeur voor metal op de eerste plaats.
In ieder geval bij het selecteren van metgezel ben ik meer geinteresseerd in haar kijk op muziek en andere nevenverschijnselen van het leven zelf, dan of ze dan wel niet geinteresseerd is in metal.


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-07-2004 18:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Een maat van me heeft een vriendin die echt een tyfushekel aan metal heeft,en geloof me,das echt geen voordeel voor hem...


spelfout weggehaald...


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 04-07-2004 18:40 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

haha ja das zowat het tegenovergestelde ... dat moet sucken


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 04-07-2004 18:50 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Het hangt ervan af hoe jij tegen je leven aankijkt en hoe je je leven leidt. Ook vooral waar je je op concentreert. Muzieksmaak hoeft geen knelpunt te zijn als je het niet zo intressant vindt. Dat gaat ook op voor alle andere dingen. Je meot het belangrijk vinden om ermee te kunnen botsen. En ja, metalvolk is daar vrij nationalistisch in denk ik


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

'andere metgezel'? Wat gay.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 22:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 juli 2004 22:13 schreef Misanthrope het volgende:
'andere metgezel'? Wat gay.

misschien in jou geval


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-07-2004 22:18 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 4 juli 2004 22:16 schreef ElitE het volgende:
misschien in jou geval

Wat mij op de volgende gedachte bracht....

Je komt volgens mij geen homo's in de metal wereld tegen toch? Waar kan dat aan liggen? Want er is wel een meerderheid aan mannen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:16 schreef ElitE het volgende:
misschien in jou geval


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:18 schreef Audiophile het volgende:
Wat mij op de volgende gedachte bracht....

Je komt volgens mij geen homo's in de metal wereld tegen toch? Waar kan dat aan liggen? Want er is wel een meerderheid aan mannen.
Zwaarmetaal is homo en toen ik barman in een metalkroeg was, was er een keer een dubieus duo dat mij schattig vond.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-07-2004 22:22]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-07-2004 22:22 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

mannen met lang haar in een leren broek-achtige types?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-07-2004 22:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Rob Halford is homo.

Heej Audiophile, misschien is hij ook wel op zoek naar een 'andere metgezel'. Ideetje?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:22 schreef Audiophile het volgende:
mannen met lang haar in een leren broek-achtige types?
Zeg, daar heb ik niet op gelet, waar zie je me voor aan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-07-2004 22:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 14:28 schreef altx het volgende:
Weet je wat ik zo bizar vind aan de gemiddelde metalhead?

"Hij/zij moet openstaan voor mijn muziek, maar ik ben zelf absoluut niet bereid om open te staan voor zijn/haar muziek."

Hoe vaak ik iets in die trant al niet in dit topic gelezen heb...
Ik ben dan ook een gemiddelde metalhead: lui, smallminded en egoïstisch


"Obras son amores y no buenas razones"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:23 schreef Malekith het volgende:
Ik ben dan ook een gemiddelde metalhead: lui, smallminded en egoïstisch
Homo.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-07-2004 22:24 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:23 schreef Misanthrope het volgende:
Homo.
Ja, ik val op mannen


"Obras son amores y no buenas razones"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2004 22:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik heb nog nooit gemaakt dat een relatie niet klikte vanwege verschillende interesses. Wel op (te) verschillende karakter eigenschappen, maar het kan me totaal niet boeien of iemand graag naar een muzieksoort luister die ik niet kan waarderen. Als ik er geen zin in heb ga ik gewoon lekker thuis zitten haha


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:24 schreef Malekith het volgende:
Ja, ik val op mannen
Nee, je bent een standaard metalhead.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:26 schreef ghoulliette het volgende:
Ik heb nog nooit gemaakt dat een relatie niet klikte vanwege verschillende interesses. Wel op (te) verschillende karakter eigenschappen, maar het kan me totaal niet boeien of iemand graag naar een muzieksoort luister die ik niet kan waarderen. Als ik er geen zin in heb ga ik gewoon lekker thuis zitten haha
En als hij van Frans Bauer en Gerard Joling houdt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-07-2004 22:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Zolang hij maar niet 19 is.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:27 schreef Nix het volgende:
Zolang hij maar niet 19 is.
Pfff, narrowminded.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen