IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 16:33 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ja klopt samen met de bakkie was ik ff op bezoek in jullie huis is goed we spreken elkaar op msn kun je ook ff uitleggen die icons ok


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2003 16:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 16:12 schreef Smoochy het volgende:
ok snaack maar jij gaat er vanuit dat ik dans op techno of zoiets maar dat doe ik dus niet.


Ja?

Jij voelt je aangesproken/ aangevallen.. Dat is jouw probleem en tevens niet mijn intentie.

quote:

wat een vooroordeel weer zeg pfff


Vooroordeel??

quote:

geef mij maar de niet commerciele muziek
daar ga ik voor maar zit niet vast aan 1 genre snap ie


jaja... dus alle commerciële muziek reken je tot 1 genre?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 17:08 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

uhm ja ondere de genre kutmuziek


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2003 17:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:08 schreef Smoochy het volgende:
uhm ja ondere de genre kutmuziek


Stoer hoor


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 17:13 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ach ja


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-09-2003 17:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 september 2003 17:08 schreef Smoochy het volgende:
uhm ja ondere de genre kutmuziek



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-09-2003 17:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mijn antword is nee.Maar dat moet ieder voor zich weten.Ik vind het wel prettig om samen muziek te kunnen luisteren die beiden goed vinden.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-09-2003 17:39 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Top 40 is zo goed als uitgesloten, alternatief tot metal mag allemaal


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


element
Usericon van element
Posted 30-09-2003 17:40 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

ik vind van wel waarom niet eigelijk


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 17:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat moeten top 40 mensen nou met mij?


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-09-2003 18:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 15:42 schreef Smoochy het volgende:
Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw

ik denk namelijk van wel
maar ben benieuwd naar jullie reacties


Tuurlijk wel . Top 40 heb ik zelf niet echt meegemaakt, nederlandstalig wel


* trouwens wel top40

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 30-09-2003 18:24]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-09-2003 18:32 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Tja, ik denk dat ik toch wel bij k3-bewondering de grens zou trekken, maar ja je hebt niet de keuze tot wie je je aangetrokken voelt dus je moet er maar al gaande achter komen waar je gemeenschappelijke gebieden liggen...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-09-2003 18:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 18:32 schreef Phriar het volgende:
Tja, ik denk dat ik toch wel bij k3-bewondering de grens zou trekken, maar ja je hebt niet de keuze tot wie je je aangetrokken voelt dus je moet er maar al gaande achter komen waar je gemeenschappelijke gebieden liggen...



Haha ik bedoel met nederlandstalig geen k3


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-09-2003 18:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 18:32 schreef Phriar het volgende:
Tja, ik denk dat ik toch wel bij k3-bewondering de grens zou trekken, maar ja je hebt niet de keuze tot wie je je aangetrokken voelt dus je moet er maar al gaande achter komen waar je gemeenschappelijke gebieden liggen...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2003 18:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 18:32 schreef Phriar het volgende:
Tja, ik denk dat ik toch wel bij k3-bewondering de grens zou trekken, maar ja je hebt niet de keuze tot wie je je aangetrokken voelt dus je moet er maar al gaande achter komen waar je gemeenschappelijke gebieden liggen...


Maar je zoekt toch wel iemand waarmee je iets gemeen hebt, en aangezien metal zich niete cht beperkt tot het alleen luisteren van een soort muziek, is het niet meer dan ogisch dat mijn meissie ook enorm metal is.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2003 19:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Is het in Nederland niet zo dat er maar bitter weinig metal-meiden zijn ?
Ik ken er maar 2 (in het echte leven dan ) , en één ervan (mijn ex) blijkt een teef te zijn.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-09-2003 19:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heel vreemd misschien.
Mijn vriendin en ik zijn twee jaar samengeweest en ze haate metal. Daarna zijn we een jaar uit elkaar geweest en toen ik haar na een jaar terugzag was ze helemaal into metal. Een jaartje zonder mij heeft haar goed gedaan.

Ondertussen zijn we overigens wel weer samen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 20:52 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Achja.
Als ik alleen maar een vriendin zo willen hebben die muziek draaide die ik leuk vindt (lees oude thrash en heavy) dan zou ik alles wel heel erg beperken. Moet er net zo min aan denken dat ik een vriendin hebt die gothic zooi of ruischblek luisterd dan eentje die trance geweldig vindt.


Life doesn't get much better than this!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 21:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 19:43 schreef Count Usher het volgende:
Heel vreemd misschien.
Mijn vriendin en ik zijn twee jaar samengeweest en ze haate metal. Daarna zijn we een jaar uit elkaar geweest en toen ik haar na een jaar terugzag was ze helemaal into metal.

dat is wel apart eigenlijk. misschien dwong je haar teveel?


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-09-2003 21:07 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Heb liever een vriendin die "metal" is.
Maar discochicks zijn ook goed.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-09-2003 21:10 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

stel je eens voor dat je dan ook meemoet naar optredens van britney spears of K3


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-09-2003 21:10 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 21:10 schreef EVILinetje het volgende:
stel je eens voor dat je dan ook meemoet naar optredens van britney spears of K3


Als het een lekker wijf is.
Waarom niet?


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 30-09-2003 21:11 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Je "moet" niks ... als ik wat van een eventuele vriendin "moet" maak ik het uit ... wat denkt ze wel niet, tsss...


this user is dead


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 21:11 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 30 september 2003 21:10 schreef EVILinetje het volgende:
stel je eens voor dat je dan ook meemoet naar optredens van britney spears of K3


Je MOET niks
Denk niet dat een trancevriendin met mij mee zou gaan naar Agent Steel ofzo iig.


Life doesn't get much better than this!


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-09-2003 21:14 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

So..waar ligt dan de fun van samen te zwijnen???


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen