IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 14:00 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:58 schreef Smoochy het volgende:
Idd prodigy, chemical brothers, roni size maar ook wel house of pain, cypress hill, suger hill gang, public enemy, onyx.( dat is dus hip hop)


Heb ik ook allemaal LOL (nu shakira op ...)
Fusion tussen dance en hop hip is ook geil.
Dingen als de Judgement Night en Spawn soundtracks dus.
En Cypress Hill is van huis uit al vaag. Zie ook de Skull en Bones CD. (can't get the best of me blijft een lekker beuk nummer )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 14:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:59 schreef Schaep het volgende:
Ban!


Dien een klacht in!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 14:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:00 schreef Argus het volgende:
Heb ik ook allemaal LOL (nu shakira op ...)
Fusion tussen dance en hop hip is ook geil.
Dingen als de Judgement Night en Spawn soundtracks dus.
En Cypress Hill is van huis uit al vaag. Zie ook de Skull en Bones CD. (can't get the best of me blijft een lekker beuk nummer )


Ckickenhawk van black sunday is geniaal

Im a chickenhawk, hunting for chickens...


En die fusionnummers public enemy vs Anthrax..Bring the Noise ... ook super..

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 01-12-2005 14:02]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 14:05 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

mijn vriend luistert ook dingen als KMFDM en aanverwante rotzooi. Verschrikkelijk....................


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-12-2005 14:06 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:32 schreef Smoochy het volgende:
22 januari wordt ze ontmaagd door Bolt Thrower

Cool!!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 14:11 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:05 schreef Chantalie het volgende:
mijn vriend luistert ook dingen als KMFDM en aanverwante rotzooi. Verschrikkelijk....................


Was dat? KMFDM


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 14:12 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:11 schreef Smoochy het volgende:
Was dat? KMFDM


Je kent 't niet? Je bent een gezegend mens!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 14:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:12 schreef Chantalie het volgende:
Je kent 't niet? Je bent een gezegend mens!


0ld Skool KMFDM is geweldig


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 14:16 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

wat is het....


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 14:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:16 schreef Smoochy het volgende:
wat is het....


Gothic trance.
Ofzo.

Zet Soulseek maar aan lol


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-12-2005 14:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Door het nummer dat nu bij ons op de radio is, herinner ik me mijn grootste handicap weer: Anastacia.

Als ik een top 10 moet maken van mijn meest favoriete artiesten, komt zij daarin voor.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 14:25 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:16 schreef Smoochy het volgende:
wat is het....


Een drama.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


oscura
Usericon van oscura
Posted 01-12-2005 14:26 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:32 schreef zillah-morte het volgende:
Mee eens. Metal is voor mij echt een levensstijl. En dat zie je overal in terug.
Thuis heb je geen problemen als je iets opzet, je kan samen uit, en je kan er samen over kletsen.


+1

goh..


carcasstrid


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-12-2005 14:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:25 schreef Chantalie het volgende:
Een drama.


Het staat al een hele tijd op mijn lijstje van wat ik nog eens uit moet checken. Ik ken het namelijk wel van naam, maar ik heb er nog nooit iets van gehoord.

Maar ik ben nu echt benieuwd geworden. Als ik thuis ben, schop ik mijn eMule maar eens aan denk ik...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:19 schreef altx het volgende:
Door het nummer dat nu bij ons op de radio is, herinner ik me mijn grootste handicap weer: Anastacia.

Als ik een top 10 moet maken van mijn meest favoriete artiesten, komt zij daarin voor.
Ach, je toekomstige vriend zal dat vast niet erg vinden ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-12-2005 14:28]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 14:28 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:26 schreef oscura het volgende:
+1

goh..


Hier wordt nooit geklaagd als er wat wordt opgezet


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-12-2005 14:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:28 schreef Jenje het volgende:
Ach, je toekomstige vriend zal dat vast niet erg vinden ..


Verzin nu eens wat origineels.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


oscura
Usericon van oscura
Posted 01-12-2005 14:34 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:28 schreef Smoochy het volgende:
Hier wordt nooit geklaagd als er wat wordt opgezet


dan heb je mazzel!!


carcasstrid


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-12-2005 14:34 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

[quote]Op 1 december 2005 13:42 schreef Smoochy het volgende:
Maar ik heb ook wel metalvrienden en vriendinnen, met hun kan je altijd even lekker over muziek praten, met niet metalheads ja beetje koetjes kalfjes praat en een hoop nutteloze humor over en weer smijten...
quote]

Ha, als er ergens de grootste nutteloze humor in zit is het wel in de metol! Daarom is 't ook zo relaxed


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 14:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:34 schreef oscura het volgende:
dan heb je mazzel!!


Gewoon een kwestie van de muziek harder zetten zodat je de klachten niet hoort.


Doe ik ook altijd met de buren als ze gaan bonken
Maar dan wel even Marduk opzetten en de woofer ipv op standje 1 op 10 zetten :D


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


oscura
Usericon van oscura
Posted 01-12-2005 14:56 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:43 schreef Argus het volgende:
Gewoon een kwestie van de muziek harder zetten zodat je de klachten niet hoort.


Doe ik ook altijd met de buren als ze gaan bonken
Maar dan wel even Marduk opzetten en de woofer ipv op standje 1 op 10 zetten :D




carcasstrid


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 15:11 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:56 schreef oscura het volgende:



Hey, het is verdomde irri als je iemand door je muziek heen hoort zeuren

OT: Veel belangrijker dan al deze onzin is dat de andere partij een flinke lading hoofdhaar heeft


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 15:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 14:26 schreef oscura het volgende:
+1

goh..

Jeetje wat raar...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2005 15:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:34 schreef Brujo het volgende:
Op 1 december 2005 13:42 schreef Smoochy het volgende:
Maar ik heb ook wel metalvrienden en vriendinnen, met hun kan je altijd even lekker over muziek praten, met niet metalheads ja beetje koetjes kalfjes praat en een hoop nutteloze humor over en weer smijten...
quote]

Ha, als er ergens de grootste nutteloze humor in zit is het wel in de metol! Daarom is 't ook zo relaxed


Ik denk niet dat het bij metal meer is dan bij andere muziek.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-12-2005 15:32 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 15:25 schreef Schaep het volgende:
Ik denk niet dat het bij metal meer is dan bij andere muziek.


Ik denk van wel


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen