IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 18:37 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 15:49 schreef oscura het volgende:
Nou, ik vind het toch vrij vervelend (zacht uitgedrukt) als ik naar die top 40 shit zou moeten luisteren bijv. en dat er teveel wordt gekloot met de volumeknoppen. Nee.. voor mij liever een metalhead


Dat zegt dan wel wat over je, het is geven en nemen in een relatie blijkbaar ben jij niet bereid te geven.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


oscura
Usericon van oscura
Posted 01-12-2005 18:38 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

mhuahahhahhahahahaahhaahhaa!!!!!!


carcasstrid


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 18:44 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:38 schreef oscura het volgende:
mhuahahhahhahahahaahhaahhaa!!!!!!


Vind ik niet om te lachen





























SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


oscura
Usericon van oscura
Posted 01-12-2005 18:47 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Hehe.. ik vond het wel een hilarische opmerking van je!!
Maar nee, laten we het erop houden dat ik gewoon niet op niet-metallui val iig en dat de kans zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein is dat ik top 40 zal moeten aanhoren
Verder geef ik juist heel veel in een relatie en je mag zelf invullen hoe

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 01-12-2005 18:48]


carcasstrid


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 18:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:47 schreef oscura het volgende:
Hehe.. ik vond het wel een hilarische opmerking van je!!
Maar nee, laten we het erop houden dat ik gewoon niet op niet-metallui val iig en dat de kans zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein is dat ik top 40 zal moeten aanhoren
Verder geef ik juist heel veel in een relatie en je mag zelf invullen hoe


Heb liever de vrouw aan de nemende kant lol..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


oscura
Usericon van oscura
Posted 01-12-2005 18:54 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:49 schreef Smoochy het volgende:
Heb liever de vrouw aan de nemende kant lol..


het is geven EN nemen smooch!!!


carcasstrid


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 18:56 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:47 schreef oscura het volgende:
Hehe.. ik vond het wel een hilarische opmerking van je!!
Maar nee, laten we het erop houden dat ik gewoon niet op niet-metallui val iig en dat de kans zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein is dat ik top 40 zal moeten aanhoren
Verder geef ik juist heel veel in een relatie en je mag zelf invullen hoe


Maar is ook zat muziek die geen metal is en ook buiten de top 40 valt. Hoe zit 't daarmee?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 18:57 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:54 schreef oscura het volgende:
het is geven EN nemen smooch!!!


dat is zo.. Maar om ontopic te blijven hier werkt het wel dus...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-12-2005 18:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 december 2005 18:47 schreef oscura het volgende:
Maar nee, laten we het erop houden dat ik gewoon niet op niet-metallui val iig en dat de kans zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein is dat ik top 40 zal moeten aanhoren

Hehe maar jij hebt die luxe. Als man heb je veel minder metal luisterende vrouwen om uit te kiezen, dus moet je al sneller bereid zijn wat concessies te doen


Zenial


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-12-2005 18:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Muziek = muziek
Welke variant dan ook. Liefhebbers van verschillende genres kunnen in mijn ervaring prima samen. Alleen moet meneer wel begrip op kunnen brengen voor mijn vrij-vergaande muziekobsessies ghegheghe


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 19:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:57 schreef Zenial het volgende:
Hehe maar jij hebt die luxe. Als man heb je veel minder metal luisterende vrouwen om uit te kiezen, dus moet je al sneller bereid zijn wat concessies te doen
Wat een bullshit .... dus jij neemt maar iets of je het nu wat vind of niet .... denk ook niet dat Oscura zoveel meer "keus" zal hebben, zit em toch in een karakter denk ik ...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-12-2005 19:02 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 december 2005 19:00 schreef Jenje het volgende:
Wat een bullshit .... dus jij neemt maar iets of je het nu wat vind of niet .... denk ook niet dat Oscura zoveel meer "keus" zal hebben, zit em toch in een karakter denk ik ...

Ik zeg toch niet dat het alleen om muzieksmaak draait??? Natuurlijk zijn dingen als karakter, gevoel voor humor, intelligentie, enz belangrijk. Maar als muzieksmaak ook belangrijk is dan heb je als vrouw wel meer keus dan als man


Zenial


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 19:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:00 schreef Jenje het volgende:
Wat een bullshit .... dus jij neemt maar iets of je het nu wat vind of niet .... denk ook niet dat Oscura zoveel meer "keus" zal hebben, zit em toch in een karakter denk ik ...


Idd karakter en toch heb jij zelfs iemand gevonden waar je je leven mee deelt...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 19:22 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:49 schreef Smoochy het volgende:
Heb liever de vrouw aan de nemende kant lol..


Ik denk dat ik de gevende prefereer.
Als ik dat interpreteer zoals ik dat zelf het liefst lees dan zeg maar ehh

Dus :D


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 19:22 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 18:57 schreef Zenial het volgende:
Hehe maar jij hebt die luxe. Als man heb je veel minder metal luisterende vrouwen om uit te kiezen, dus moet je al sneller bereid zijn wat concessies te doen


Als we exclusief metal luisterende dames nemen in de regio randstad dan ehh is Oscura de enige die ik ken LOL


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 19:23 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:03 schreef Smoochy het volgende:
Idd karakter en toch heb jij zelfs iemand gevonden waar je je leven mee deelt...




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2005 19:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mn vriendin is meer van de 60/70ies, boeie. hoewle ze wel metal kan aanhoren gelukkig. ze vond zelfs burzum aardig hehe

heersend


Je moeder.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-12-2005 19:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

is toch ook wel een leuk bandje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-12-2005 19:28 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik heb geen problemen met Hwulff's smaak, al moet ik soms de volumeknop lager draaien als die teringherrie aka vazal weer opstaat.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2005 19:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

houd uwer muil ja


Je moeder.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-12-2005 19:30 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:29 schreef karnivoor het volgende:
houd uwer muil ja


Joking.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 19:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:03 schreef Smoochy het volgende:
Idd karakter en toch heb jij zelfs iemand gevonden waar je je leven mee deelt...
Op ieder potje past een deksel


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 19:50 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:49 schreef Jenje het volgende:
Op ieder potje past een deksel
Klopt helemaal ongeacht de muzieksmaak..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:50 schreef Smoochy het volgende:
Klopt helemaal ongeacht de muzieksmaak..
Ach heb de mijne via ZM, dus dan zit het in beginsel goed, alhoewel mijn vriendin qua metal in een flink andere hoek als mij zit, met een enkel raakvlak en dat is voldoende ... ik irrteer haar met de doom, zij mij met de blek


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 19:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:02 schreef Zenial het volgende:
Ik zeg toch niet dat het alleen om muzieksmaak draait??? Natuurlijk zijn dingen als karakter, gevoel voor humor, intelligentie, enz belangrijk. Maar als muzieksmaak ook belangrijk is dan heb je als vrouw wel meer keus dan als man


Klopt wel hoor dat vrouwen meer keuze hebben in mannen binnen het metal gebeuren. Achja als muziek een groot deel van je leven bepaalt, is het toch wel prettig iemand te 'hebben' die toch wel begrip kan opbrengen voor je muzieksmaak.

Ik had ooit een ex die vond mijn muziek maar satanistisch en ik mocht het dan niet luisteren als hij in de buurt was. Dan moest ik hip hop aanhoren..


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen