IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-12-2005 16:03 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Wat een vreemd topictitel eigenlijk "Andere metgezel" Hoezo andere? Ik heb er maar één...


edit: of is dit het 'verboden liefde' topic (dat klinkt wat spannender dan 'gay' ...)

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-12-2005 16:04]


Hatsjikidee!


slome
Usericon van slome
Posted 02-12-2005 16:04 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 16:03 schreef Unholy Mary het volgende:
Wat een vreemd topictitel eigenlijk "Andere metgezel" Hoezo andere? Ik heb er maar één...




Wat voor een titel had jij dan in gedachten? Andersoortig metgezel oid?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-12-2005 16:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 16:04 schreef slome het volgende:
Wat voor een titel had jij dan in gedachten? Andersoortig metgezel oid?


Nou wat dacht je van 'metgezel'? Of althans iets dat niet impliceert dat je er twee hebt...


[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-12-2005 16:11]


Hatsjikidee!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-12-2005 16:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

ik quote even de eerste post, waarin het normaal is de bedoeling van een topic aan te duiden

Smooch:

Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw

ik denk namelijk van wel
maar ben benieuwd naar jullie reacties


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-12-2005 16:10 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 16:08 schreef zillah-morte het volgende:
ik quote even de eerste post, waarin het normaal is de bedoeling van een topic aan te duiden

Smooch:

Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw

ik denk namelijk van wel
maar ben benieuwd naar jullie reacties


Aha...dat verklaart het mysterie. Anders dan jij...

een andersgeaarde metgezel


Hatsjikidee!


slome
Usericon van slome
Posted 02-12-2005 16:11 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

@ Mary haar vorig post die ze al weer ge-edit heeft: Hmmm, wat dacht je van: "De Belabberde muzieksmaak van mijn metgezel"?


iig, daar gaat het topic toch over?

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 02-12-2005 16:12]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-12-2005 16:19 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 16:11 schreef slome het volgende:
@ Mary haar vorig post die ze al weer ge-edit heeft: Hmmm, wat dacht je van: "De Belabberde muzieksmaak van mijn metgezel"?

iig, daar gaat het topic toch over?


dat zou een mooie zijn!

edit: en dan posten er natuurlijk alleen maar mensen wiens metgezel een belabberde muzieksmaak heeft...

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-12-2005 16:20]


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-12-2005 16:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 16:10 schreef Unholy Mary het volgende:
een andersgeaarde metgezel


Dan komen we weer op die gay connectie hoor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-12-2005 1:58 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 2 december 2005 10:07 schreef zillah-morte het volgende:
Hey als meisje zijnde heb je toch genoeg keus in de metalwereld?
Er zijn voor de mannen helaas wat minder metalvrouwen


Soms denk ik wel eens dat ik de enige metalvrouw in Nederland ben met een niet-metal vriend. Mijn vriend heeft een prima muzieksmaak overigens, en sinds hij mij kent draait hij zelfs wel af en toe Iron Maiden of Rammstein in de auto, maar hij zal alleen naar een concert gaan als ik daar zelf speel en als ik hem explicitiet vraag om te komen. Death metal (mijn andere grote liefde ) trekt hij gewoon niet.

Is het waar? Ben ik de enige metalvrouw wier kortharige man gekleed gaat in blauwe spijkerbroeken, hippe sportschoenen en fleecetruien? Ben ik de uitzondering die de regel bevestigt?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-12-2005 2:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Een blauwe spijkerbroek en een fleecetrui vind ik nou niet bepaald een aansprekend voorbeeld.... dat klinkt gewoon als "idiote nerd"


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-12-2005 2:20 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Had ik al verteld dat hij inderdaad een brildragende IT-er is?

Boeien! Hij is de leukste man die ik ken, daar kan geen old school death metal drummende ex tegenop. Hah!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-12-2005 2:32 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zowiezo, death metal. Liever niet. Er is meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 03-12-2005 2:44]



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-12-2005 11:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, al bijna 15 jaar getrouwd met een top40/Robbie Williams muts. Ze kan dan Maiden verdragen maar meer ook niet, hetzelfde geldt voor mijn kinderen (13 en 11 jaar) helaas... alhoewel ik het natuurlijk wel geprobeerd heb. Vroeger headbangde die meid nog met me mee, maar toen was ze nog een beinvloedbare kleine druif.


Bazzio Attacks!!!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-12-2005 12:14 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

De mijnes is niet echt top 40 minded..meer jare 70, 80 muziek..maar bij een folk metal fest kan ik haar nog wel meenemen..alleen Death, speed en trash...dat verdraagt ze niet..voor de rest lief wijffie...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 11-06-2006 19:24 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Zeker wel! Sterker nog.. 'metalkerels' trekken me niet, tot nauwelijks aan Als je beide lekker openminded bent wat boeit het dan?

Wel altijd lekker ruzie maken over de muziek die op moet staan! :D


Go! Go! Go!


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 11-06-2006 19:44 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Mijn 'metgezel' hoeft ook echt niet precies dezelfde muziek als ik tof te vinden, hoewel een beetje overeenkomende muzieksmaak wel handig is. Ik zou bijvoorbeeld nooit een of andere gabber als vriend kunnen verdragen


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 11-06-2006 19:46 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 19:44 schreef Mliez het volgende:
Mijn 'metgezel' hoeft ook echt niet precies dezelfde muziek als ik tof te vinden, hoewel een beetje overeenkomende muzieksmaak wel handig is. Ik zou bijvoorbeeld nooit een of andere gabber als vriend kunnen verdragen


Oooo ! Zonder moeite! Half jaar met een die-hard gabber gehad


Go! Go! Go!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-06-2006 19:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

o een gabber dametjes zou ik wel goed kunnen hebben


Je moeder.


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 11-06-2006 19:47 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Hoe heb je dat overleefd?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-06-2006 19:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja idd geen house gestamp uit mijn boxen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 11-06-2006 19:50 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 19:47 schreef Mliez het volgende:
Hoe heb je dat overleefd?


Ging prima! Zelfs wel eens met elkaar mee naar feestjes


Go! Go! Go!


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-06-2006 19:53 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

nou het is mij niet gelukt, je moet wel enige overeenkomsten hebben


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-06-2006 19:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kan het topic niet verandert worden in 'andere metgezellen'


signature


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-06-2006 19:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 19:53 schreef Hypnos het volgende:
kan het topic niet verandert worden in 'andere metgezellen'



NEEN!!!


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 11-06-2006 19:54 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 19:53 schreef Dodo het volgende:
nou het is mij niet gelukt, je moet wel enige overeenkomsten hebben


Dat zeker! Moet toch wel iets zijn waardoor je naar elkaar toetrekt.. Maargoed! :D


Go! Go! Go!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen