IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 14-06-2006 1:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Bij een groot deel toch kuddegedrag denk ik (maar ach, wie heeft er ooit niet aan kuddegedrag gedaan?)

Edit:

OT; Metgezellen... bijna alweer 2 jaar een metgezel

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-06-2006 1:34]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sataniclorents
Usericon van Sataniclorents
Posted 14-06-2006 9:13 by Sataniclorents Wijzig reactieProfiel van SataniclorentsQuote dit berichthttp://www.myspace.com/sataniclorents

ach wat maakt het uit al je op iemand valt dan maakt het toch niet uit of ze metal is of niet. metal is voor mij iets dat zegt be yourself and nothing else matters. dus voor mij maakt het niet uit, zolang je je metgezel maar graag ziet en van hem/ haar hout.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2006 9:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hout ......

Damn ..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-06-2006 9:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Van hout zaagt men planken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-06-2006 9:54 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 16:08 schreef zillah-morte het volgende:
ik quote even de eerste post, waarin het normaal is de bedoeling van een topic aan te duiden

Smooch:

Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw

ik denk namelijk van wel
maar ben benieuwd naar jullie reacties


Tja. Hmm. Ik ben dan ook eigenlijk helemaal geen 'metalman'. Dus ja. Bovendien vind ik het raar om jezelf en je partner op een dergelijke wijze te classificeren.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2006 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Denk niet dat je het als classificatie moet zien ... hangt ook immens af van hoe belangrijk een bepaalde subcultuur voor iemand is. Als je zelf prima om kunt gaan met tig verschillende stijlen zul je er denk ik weinig last van hebben ...

Ik kan me inkomen dat ik geen relatie zou kunnen hebben met iemand die idolaat is van palingpop, dat zijn dingen waar ik spontaan jeuk van krijg .. ik heb gelukkig een meid die van metal houd maar gelukkig ook van andere metal dan mijzelf .. beetje diversiteit is wel zo fijn


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-06-2006 10:04 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Kortom, de vraag is eigenlijk: Zou je met iemand een relatie kunnen hebben die muziek luistert waar je jeuk van krijgt ?
Da's simpel. Ja, 'tuurlijk. Zet ze maar een koptelefoon op, of doe ik dat. Appeltje eitje toch.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-06-2006 10:09 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik zou geen relatie kunnen hebben met een 'palingpopper' hoor.
Dat zijn toch altijd bepaalde types, zet de Tros maar eens aan.
Ik hou niet van perfect gestylde korte koppies (met coupe soleil?), gouden sieraden en zo'n kreuk overhemd met overdwarse strepen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2006 10:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

rofl, vooral dat met die overdwarse strepen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-06-2006 10:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Beetje generaliserend, vind je niet ? Puur doordat je die types altijd op TV ziet bij die muziek, wil niet zeggen dat iedere palingpopper er zo bij loopt. In diezelfde logica heeft elke metalfan lang haar, alle R&B-mensen meer goud dan hersens, etc, etc.
Ik ben niet zo op stereotypes, zeg maar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-06-2006 10:31 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Mijn metgezel zou ik omschrijven als een pure surfbabe met brains en dat gaat al zo'n 8 jaar uitstekend.

Niet into metal maar heeft een eigen uitgesproken muzikale smaak (vooral sound tracks, folk, eighties, ...) al behoort Thousand Lakes van Amorphis ook tot haar favorieten.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-06-2006 11:52 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Woon al weer 1 1/2 jaar samen met een niet metalhoofd en bevalt me prima. Zo gaan we nog eens naar andere concertjes ipv alleen metal.

Me vriendin is fan beetje britpop stuff en Robbie W.
En ze gaat ook wel mee naar metalconcerten en vermaakt zich prima altijd.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-06-2006 11:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 10:11 schreef Illusione het volgende:
Beetje generaliserend, vind je niet ? Puur doordat je die types altijd op TV ziet bij die muziek, wil niet zeggen dat iedere palingpopper er zo bij loopt. In diezelfde logica heeft elke metalfan lang haar, alle R&B-mensen meer goud dan hersens, etc, etc.
Ik ben niet zo op stereotypes, zeg maar.


Idd, als ik zeg dat ik Deathmetal gaaf vind is vaak de reactie van anderen, je hebt geen lang haar en je draagt geen zwart...




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 11:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, ik ben al 7 jaar samen met hetzelfde vrouwelijk schepsel

en dat gaat goed

ze moet wel metal luisteren, het is alomtegenwoordig.
En het lukt wel aardig, zolag het geen black en death is. Liefst Riverside, Rob Zombie, Masterplan, Lullacry, ...


signature


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 15:40 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht



Ik denk ook dat mensen met een totaal andere smaak ect. elkaar niet zo snel op die manier zullen bekijken..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2006 15:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd maar opzich hoeft het niet zoveel uit te maken. tenzij er één de hele dag zijn/haar smaak de hele dag draait


Je moeder.


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 15:44 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

en die van de ander niet waardeert.
Beetje rekening houden mag in dat geval wel inderdaad.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2006 15:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

scheelt dat ik bijna alles wel trek en bijna alle genres wel in mn kast heb staan


Je moeder.


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 15:47 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Ghehe ja fijn is dat.
Ik ook, kan me ook heel goed vermaken in een discotheek of iets dergelijks( met alcohol dan wel ).
Maar punkrock vind ik wel afschuwelijk!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2006 15:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mwa, ligt eraan, als het een gezellige groep is wel, anders wordt het snel saai vind ik, helemaal als je ook nog eens niemand kan verstaan. lekker zitten en chillen is gaver

punkrock trek ik ook niet zo lang, evenals slappe oude hardrock/heavy metal en softe top 40 r&b. voor de rest alles wel eigenlijk...


Je moeder.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-06-2006 15:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 juni 2006 11:52 schreef Smoochy het volgende:
Woon al weer 1 1/2 jaar samen met een niet metalhoofd en bevalt me prima. Zo gaan we nog eens naar andere concertjes ipv alleen metal.

Me vriendin is fan beetje britpop stuff en Robbie W.
En ze gaat ook wel mee naar metalconcerten en vermaakt zich prima altijd.

Ze is fan van Robbie Woning? (Dead head etc..)
Nou ik vind het wel tof van der dat ze ook wel eens mee wil naar metalconcerten. En dat is niet haar ding.
Ze is openminded.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-06-2006 15:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 15:54 schreef zillah-morte het volgende:
Ze is fan van Robbie Woning? (Dead head etc..)
Nou ik vind het wel tof van der dat ze ook wel eens mee wil naar metalconcerten. En dat is niet haar ding.
Ze is openminded.


Het is al zover dat ze bands uit elkaar kan houden..haha..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-06-2006 15:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vrouwen die niet naar metal luisteren moeten opbokken.


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 15:59 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Ah op die fiets


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-06-2006 16:00 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 15:57 schreef Schaep het volgende:
Vrouwen die niet naar metal luisteren moeten opbokken.

Spoken like a true single..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen