IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 01-10-2003 12:59 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 30 september 2003 15:42 schreef Smoochy het volgende:
Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw

ik denk namelijk van wel
maar ben benieuwd naar jullie reacties
haah neen! zeker niet!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-10-2003 13:03 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Zekers kan dat wel, als je maar niet te vaak samen uitgaat...dan gaat het goed mis...



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-10-2003 13:11 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 oktober 2003 13:03 schreef chriz het volgende:
Zekers kan dat wel,

Die top40 cultuur is me nu toch iets te ver verwijderd.. Snap niet hoe dat kan.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-10-2003 13:12 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Dat kan best goed, mijn vriendin is ook niet into metal. Uitgaan gaat ook best, met mijn vriendin ga ik gewoon lekker naar de bioscoop of naar een neutraal cafe. Naar concerten en Rock's ga ik wel gewoon met m'n vrienden, dat vind ik geen probleem.
Tuurlijk is het leuk als je partner van dezelfde muziek houdt, maar ik vind het absoluut geen vereiste als je genoeg andere dingen gemeen hebt .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-10-2003 13:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:11 schreef mislyd het volgende:
Die top40 cultuur is me nu toch iets te ver verwijderd.. Snap niet hoe dat kan.

Wat wordt nu precies bedoeld met 'top40 cultuur' dan?

edit AAAARGHHGHGH dtdttdtddtd

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 01-10-2003 13:13]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-10-2003 13:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Simpel: als je samen bent zet je gewoon wat nieuwere Anathema op ofzo en als ze dan weer weg gaat dan gaat het hardere werk er weer op....als je verliefd bent boeit dat echt niet zo



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-10-2003 13:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 oktober 2003 13:12 schreef Vlkodlak het volgende:
Dat kan best goed, mijn vriendin is ook niet into metal. Uitgaan gaat ook best, met mijn vriendin ga ik gewoon lekker naar de bioscoop of naar een neutraal cafe. Naar concerten en Rock's ga ik wel gewoon met m'n vrienden, dat vind ik geen probleem.
Tuurlijk is het leuk als je partner van dezelfde muziek houdt, maar ik vind het absoluut geen vereiste als je genoeg andere dingen gemeen hebt .



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-10-2003 13:19 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 oktober 2003 13:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat wort nu precies bedoelt met 'top40 cultuur' dan?


Ik stel me daar vanalles bij voor,zoals mode volgen, Feeling lezen, Big Brother kijken, blote dikke buiken tonen, lelijke semi-dialecten, verzamel cd's, trendy uitgaansbuurten, junkfood, luide motorfietsen, auto van papa krijgen etc etc.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 01-10-2003 13:22]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-10-2003 13:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 01-10-2003 13:20]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 01-10-2003 13:20 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:13 schreef chriz het volgende:
Simpel: als je samen bent zet je gewoon wat nieuwere Anathema op ofzo en als ze dan weer weg gaat dan gaat het hardere werk er weer op....als je verliefd bent boeit dat echt niet zo


Pas op hoor! Liefde maakt blind...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-10-2003 13:20 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 oktober 2003 13:19 schreef mislyd het volgende:
auto van papa krijgen


toch maar eens Top 40 gaan luisteren dan...




chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-10-2003 13:22 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 oktober 2003 13:20 schreef Mariekwel het volgende:
Pas op hoor! Liefde maakt blind...


gelukkig, hoor ik de muziek tenminste nog wel



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-10-2003 13:33 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Valt op dat de metalvrouwtjes voor de metalman gaan, en dat de metalman het niet zo veel intressert.
en idd zoals een paar zeggen bandsshirts vind ik ook zo puberaal en altijd dat eeuwige zwart wordt ook saai.
Soms sta je op een concert zie je van die vrouwtjes met paint op hoe triest ben je dan en wie valt daar nou op? Ik niet.
Ook werdt gezegd dat metalheads vaak geen humor hebben, degene die ik ken hebben dat wel maar over het algemeen zijn het vaak zoutzakken die bier lopen te tanken en dan pas los komen , stel je voor dat iemand je niet metal genoeg vind als je minder dan 3 bier opzuipt

Maar dit is mijn persoonlijke mening natuurlijk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 01-10-2003 13:34 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

Het hangt er denk ik vanaf of je 'metal' als iets oppervlakkigs beschouwt en niet verder komt dan uiterlijk, kledingcollectie, type van bars die je bezoekt en lifestyle, wat uiteindelijk inwisselbaar is voor elke andere lifestyle. In dat geval denk ik van wel omdat deze in essentie hetzelfde is als de top40 mentaliteit die per definitie alleen maar uit voorbijgaande trends bestaat.

In het andere geval worden denk ik waardes aangenomen die haaks op mainstream mentaliteit staan, maar da's mijn intepretatie ervan.


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-10-2003 13:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:33 schreef Smoochy het volgende:
Valt op dat de metalvrouwtjes voor de metalman gaan, en dat de metalman het niet zo veel intressert.

Ja, maar da's voor een deel strategisch omdat er veel meer metalmannen dan metalvrouwen zijn .


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 13:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:19 schreef mislyd het volgende:
Ik stel me daar vanalles bij voor,zoals mode volgen, Feeling lezen, Big Brother kijken, blote dikke buiken tonen, lelijke semi-dialecten, verzamel cd's, trendy uitgaansbuurten, junkfood, luide motorfietsen, auto van papa krijgen etc etc.


Dat wil je natuurlijk niet. maar volgend mij is er genoeg tof volk dat gewoon metal niet goed vindt, net zoals er veel metal-volk is dat zuigt. Muziek en karakter staan los van elkaar(IMO).


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 13:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, maar da's voor een deel strategisch omdat er veel meer metalmannen dan metalvrouwen zijn .


correct


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-10-2003 13:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:34 schreef Gwath het volgende:

In het andere geval worden denk ik waardes aangenomen die haaks op mainstream mentaliteit staan, maar da's mijn intepretatie ervan.


Volgens mij kan je binnen de metal niet bepaald spreken van algemeen geldende waardes. Veel metalheads hebben toch echt andere ideeen. Ik denk daar bij ook dat die ideeen echt niet veel te maken hebben met of je metal luistert of niet.

Tenzij je zo'n trendvolger bent, maar dan kom je weer bij het punt wat je zelf ook al noemt, dan ben je in essentie net zo bezig als iemand die niet nadenkent de mode volgt en maar doet wat trendy is.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-10-2003 13:40 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Daar kan ik niets anders op zeggen dat het
helemaal waar is Dwaallicht...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-10-2003 13:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:37 schreef campske666 het volgende:
Dat wil je natuurlijk niet. maar volgend mij is er genoeg tof volk dat gewoon metal niet goed vindt, net zoals er veel metal-volk is dat zuigt. Muziek en karakter staan los van elkaar(IMO).


Precies sommige mensen schijnen nog te denken dat iedereen die niet metal is gelijk een tmf doos is.


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 01-10-2003 13:42 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:22 schreef zillah-morte het volgende:
Precies....


Ik vind mijzelf aardig openminded, ik heb een brede muzieksmaak (dus niet alleen metal), maar top 40 gaat er bij gewoon niet in. En aan de daarbij behorende volgelingen heb ik ook geen boodschap. Negen van de tien keer krijg ik ook nog van dat soort figuren stompzinnig commentaar op straat. Wat ze ouwehoeren zegt eerder wat over hen dan over mij. Top 40 lieden vallen voormij sowieso buiten de boot.
METAL RULES!!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 13:44 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:41 schreef Vlkodlak het volgende:
Precies sommige mensen schijnen nog te denken dat iedereen die niet metal is gelijk een tmf doos is.


Yep, genoeg mensen die metal te bruut vinden ofzo, maar wel andere kwaliteits muziek kunnen waarderen (zoals klassiek of folk), of zich niet echt boeien voor muziek maar wel in andere kunst (toneel, literatuur,..) en dus net zo goed een klasse persoon kunnen zijn.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-10-2003 13:54 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 oktober 2003 13:42 schreef Mariekwel het volgende:
Ik vind mijzelf aardig openminded, ik heb een brede muzieksmaak (dus niet alleen metal), maar top 40 gaat er bij gewoon niet in...


Het kan mij erg weinig schelen of iets in de Top 40 staat...nummers van bijvoorbeeld Linkin Park kan ik wel waarderen (schiet maar raak)..maar daarnaast zijn er ook nummers van bijvoorbeeld Phil Collins die de top 40 halen en dat vind ik gewoon een erg goede songwriter...

Met andere woorden: de "Top 40" bevat meestal mindere muziek maar er zit toch zeker ook goede muziek tussen....dus de hele term slaat nergens op



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2003 13:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Inderdaad, er staan soms gewoon hele goede dingen in de Top 40, dus een beetje loos om dat af te schrijven. Of wil je soms de discussie aangaan dat Sting uitermate kutte muziek maakt en dat al z'n CD's verbrand moeten worden?

Verder maakt het mij niet uit wat m'n partner luistert als ik het maar niet hoef aan te horen als het echt te slecht is. Ik had een vriendinnetje met een Acda en de Munnik fetisj, en daar kan ik zo slecht tegen... Gelukkig had ze verder ook veel gebreken, 't zou verder maar een perfecte match zijn geweest


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-10-2003 14:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 13:42 schreef Mariekwel het volgende:
Ik vind mijzelf aardig openminded, ik heb een brede muzieksmaak (dus niet alleen metal), maar top 40 gaat er bij gewoon niet in.

Radiohead, Placebo, Pink Floyd, Nirvana, Smashing Pumpkins, Aphex Twin, etc. etc.




Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen