IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : alternatief voor een eigen huis/kamer Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-12-2003 14:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 1:29 schreef Possessedpacman het volgende:
Ik zit vrijwel met hetzlefde probleem als de gast die dit topic heeft gestart. Feit is alleen dat ik over een maand 18 ben. Het maakt me niet uit waar, al ik het een kamer van 4 bij 4. Ik moet hier weg! Ik zit er al 2 jaar over te denken.
Kort en bondig --> Waar vind ik ASAP een betaalbare kamer voor iemand met een laag inkomen in omgeving Utrecht?


http://www.funda.nl/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 29-12-2003 19:52 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:18 schreef cerridwen het volgende:
weet er iemand een alternatief voor een eigen huis/kamer? want ik ben 17 en dan mag je nog niet een huurcontract ondertekenen en mijn ouders willen dat niet doen. heeft er iemand ideetjes?


oh tis vast al gezegt maar als je een hospita zoekt... of bij familie gaat wonen of bij vrienden

ik heb ook nooit een huurcontract ondertekend trouwens!


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 31-12-2003 0:43 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 29 december 2003 13:58 schreef ghoulliette het volgende:
een vriendin vanmij zit via de antikraak, midden in het centrum en voor weinig. Als je via via voorgedragen wordt spaart dat een hoop wachttijd (bij de SSH 2jaar geloof ik).
succes iig
Hier heb ik ook over zitten denken. En ben uitgekomen op 3 panden. In Zeist, Nieuwegein en Utrecht. Ik heb het bijna voor het uitkiezen!


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 31-12-2003 1:13 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 3 oktober 2003 18:18 schreef cerridwen het volgende:
weet er iemand een alternatief voor een eigen huis/kamer? want ik ben 17 en dan mag je nog niet een huurcontract ondertekenen en mijn ouders willen dat niet doen. heeft er iemand ideetjes?


Hey Renee!
Ik denk dat je in Meppel nog wel wat kans hebt. Volgens mij zijn de prijzen voor een kamertje o.i.d niet erg duur. Ik denk dat je in Meppel sowieso weinig succes hebt met anti-kraak. Voor zover ik weet ken ik er geen een. Ik zal anders wel even een oogje voor je open huoden in Zwolle ....



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-12-2003 9:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2003 0:43 schreef Possessedpacman het volgende:
Hier heb ik ook over zitten denken. En ben uitgekomen op 3 panden. In Zeist, Nieuwegein en Utrecht. Ik heb het bijna voor het uitkiezen!

1 tip, ik heb 10 jaar in Zeist gewoont: Niet daar gaan wonen!!!!!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 01-01-2004 23:33 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Want?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 02-01-2004 18:48 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2003 9:12 schreef ghoulliette het volgende:
1 tip, ik heb 10 jaar in Zeist gewoont: Niet daar gaan wonen!!!!!

Ik vind niet dat er iets mis is met Zeist...(is bij ons twee dorpen verderop...)


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2004 22:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 18:48 schreef suzanne het volgende:
Ik vind niet dat er iets mis is met Zeist...(is bij ons twee dorpen verderop...)

Als jongere heb je er gewoon helemaal niets. Het is leuk tot je 10e, dan een heel lang stuk helemaal niets te doen. en als je 16 bent kun je naar de LA dada op de dorpstraat. joepie de poepie.
Dan kun je honderd keer beter in Utrecht zitten.
Zeist heeft niets voor niets geen eigen treinstation.

edit: oja, en er wonen te veel hypocriete christenen, en stuck up rijke lui.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 03-01-2004 22:47]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 23:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Sommige dingen zijn zo voorspelbaar....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2004 23:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:02 schreef Chelman het volgende:
Sommige dingen zijn zo voorspelbaar....

tja ik heb mijn anti religie denkwijze geheel te danken aan dat kleine stadje


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 23:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:06 schreef ghoulliette het volgende:
tja ik heb mijn anti religie denkwijze geheel te danken aan dat kleine stadje


Daar doelde ik niet eens op


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2004 23:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:14 schreef Chelman het volgende:
Daar doelde ik niet eens op

laat ook maar..

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 03-01-2004 23:19]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 23:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:17 schreef ghoulliette het volgende:
Ja de mensen die wanneer een van je beste vrienden een gevaarlijke ziekte krijgt opeens niets meer van zich laten horen, en wanneer blijkt dat die ziekte ongeneeslijk is, nog steeds niets van zich laten horen...

mooi en veilig in Bosch en Duin

en ik ben trouwens sinds 2 dagen erfgename van een kasteel whaha
easy living...


Beter! Nu een bedrijfje vinden die het voor je gaat onderhouden en beheren. Of zelf doen, maar iets zegt me dat je daar geen zin in hebt.

Bosch En Duin heerscht. Als ik niet naar de US ga en ik uit Rotterdam vertrek dan wordt het Noordwijk of BenD.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2004 23:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hey poep, had ik het net te laat weggehaald

ik heb niets tegen schoonmaken, ben alleen niet zo goed in technische zaken


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 23:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:21 schreef ghoulliette het volgende:
hey poep, had ik het net te laat weggehaald

ik heb niets tegen schoonmaken, ben alleen niet zo goed in technische zaken


Gewoon een beheermaatschappijtje inhuren die daar iets leuks meedoet en voor een geldstroom zorgt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2004 23:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijn pa had het erover volgende maand met de verbouwingen te beginnen. Vind het wel spannend allemaal. Zou er zelf niet willen wonen, veels te ver van de bewoonde wereld.

Zoek nu nog steeds een mooie kamer in het centrum van Nijmegen, maar dat schiet niet op. In Arnhem is het iets makkelijker zoeken, maar dat schiet ook nog steeds niet op. Je moet echt minimaal 4 jaar ingeschreven staan om een beetje kans te maken op een leuke woonruimte.

En aangezien ik niets heb gewonnen bij de ouwejaarslotterij, ben ik nog steeds een arme sloeber


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 23:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:24 schreef ghoulliette het volgende:
mijn pa had het erover volgende maand met de verbouwingen te beginnen. Vind het wel spannend allemaal. Zou er zelf niet willen wonen, veels te ver van de bewoonde wereld.


Zeist is maar een paar minuten rijden van Utrecht.

quote:

En aangezien ik niets heb gewonnen bij de ouwejaarslotterij, ben ik nog steeds een arme sloeber


Dan moet je zorgen dat dat stuk onroerend goed geld gaat opbrengen. Ik wil het best beheren en een leuke evenementen/congres centrum van maken. (voor een bescheiden mgmt. fee uiteraard ).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2004 23:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:26 schreef Chelman het volgende:
Zeist is maar een paar minuten rijden van Utrecht.


er zijn maar weinig studenten met een auto

quote:

Dan moet je zorgen dat dat stuk onroerend goed geld gaat opbrengen. Ik wil het best beheren en een leuke evenementen/congres centrum van maken. (voor een bescheiden mgmt. fee uiteraard ).

gheghe ja daar hadden DMTR en ik het ook al over, iig genoeg grasveld voor een leuk feestje. Mocht dat er ooit komen, dan krijg je een Vip card


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 23:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 23:28 schreef ghoulliette het volgende:
er zijn maar weinig studenten met een auto



Hypotheek op je kasteel nemen en je hebt geld zat voor een auto.

En dan even je studie 'on hold' zetten, bedrijfje draaiend maken en dan studie afmaken. Heb je én geld én een opleiding.

quote:
Mocht dat er ooit komen, dan krijg je een Vip card



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-01-2004 19:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vraagje : ik en een maat van me willen op ons zelf in LWD.
nu vroeg ik mij af wat je ongeveer kwijt bent aan gas/electrisch/water en verzekering?
en hoe dat zit met huursubsidie als je student bent zijn daar regels voor i kkan op i-net niet zo snel iets vinden.

alvast bedankt


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 19:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 19:51 schreef Orion het volgende:
vraagje : ik en een maat van me willen op ons zelf in LWD.
nu vroeg ik mij af wat je ongeveer kwijt bent aan gas/electrisch/water en verzekering?
en hoe dat zit met huursubsidie als je student bent zijn daar regels voor i kkan op i-net niet zo snel iets vinden.

alvast bedankt


LWD? Leeuwarden?

Huursubsidie: mits je een 'eigen' voordeur met huisnummer en zo hebt en op dat adres ingeschreven staat kan je huursubsidie ontvangen.

Gas/Water/Electra - hangt af hoe groot je huis is en hoeveel apparaten je gebruikt. Ik betaal 168 aan de Eneco (da's inclusief kabel en kijk en luister geld. Ik denk dat ik iets terugkrijg volgend jaar maar weet het niet zeker.

Verzekering - inboedel? voor 100 euro per jaar moet je vlgs. mij een ruime dekking voor een studentenhuis kunnen afsluiten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-01-2004 21:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja lwd is leeuwarden.

hmmm met kabel bedoel je neem ik aan kabel i-net?
want anders zit dat toch bij kijk/luister geld in?
maar heeft iedereen recht op huursubsidie?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 21:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 21:27 schreef Orion het volgende:
ja lwd is leeuwarden.

hmmm met kabel bedoel je neem ik aan kabel i-net?
want anders zit dat toch bij kijk/luister geld in?
maar heeft iedereen recht op huursubsidie?


Kabel bedoel de kabel aansluiting van de Eneco en niet i-net. En nee het zit niet bij kijk en luistergeld inbegrepen.

Iedereen die onder een bepaalde inkomens en vermogensgrens zit komt in aanmerking voor huursubsidie. Wat die grens is weet ik niet precies maar het is iig behoorlijk laag dus of je daarvoor kwalificeert weet ik ook niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Karin
Usericon van Karin
Posted 07-01-2004 21:36 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 19:51 schreef Orion het volgende:
vraagje : ik en een maat van me willen op ons zelf in LWD.
nu vroeg ik mij af wat je ongeveer kwijt bent aan gas/electrisch/water en verzekering?
en hoe dat zit met huursubsidie als je student bent zijn daar regels voor i kkan op i-net niet zo snel iets vinden.

alvast bedankt


als ik jou was ik niet in heechterp ofzo gaan wonen, kankerlui daar.


Will there ever be a better icon than myself?


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-01-2004 21:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat dan?
beter dan bilgaard lijkt me

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 07-01-2004 21:45]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen