IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De toekomst Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-10-2001 16:17 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Feit dat we hierover kunnen discussiëren en dat we allemaal beseffen dat we fout zitten hier zegt wel wat over de goede kanten van de mensheid... De wereld had gewoon uit alleen maar metalheads moeten bestaan, was er niks aan de hand geweest


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-10-2001 16:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nee, dat lijkt me helemaal niets


Bazzio Attacks!!!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-10-2001 17:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Mij ook niet...


Dead things grow from deep inside...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-10-2001 17:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Das mijn ergste nachtmerrie dat iedereen de zelfde smaak heeft, whhaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-10-2001 18:13 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hmm

Tis misschien geen ideaal beeld neej maar dan had het er misschien wel beter voorgestaan met de wereld, laat ik het dan zo zeggen.

Als iedereen nouw dezelfde gedachtegang als de gemiddelde metalhead zou hebben zouden de mensen stukken beter met soortgenoten en andere soorten leven om zijn gegaan.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 11-10-2001 18:44 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Dat was vroeger toch zo? In de oertijd? Allemaal metal-"heads".. Alleen wij zijn te dom en lomp met die knuppels..

Gelukkig hebben we slimme mensen die forums zoals dit maken, dan worden we in een hoekje gedrukt en kunnen we daar lomp doen..


God hates us all ! God hates us all !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-10-2001 20:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 22:04 schreef Ixl het volgende:
Ik vind uw mening, althans in het filosofische topic, altijd erg interessant en wordt iig door mij zeer op prijs gesteld.
Mag ook wel een keer gezegt worden dachtik

Maar wij maken toch mooie hert-oversteekplaatsen over de snelweg? Da's toch mooi voor zo'n hert. hehe, nee maar je hebt gelijk als je bedoelt dat de mens de hele zooi ontwricht, maar hoe denk je daarover dan? Zijn wij een foutje van de natuur?
'k heb het wel eens met een kameraad van me over de goden die dan spelletjes spelen om zich te vermaken hier op de aarde, eerst verzint de een dit, en dan weer iets beters.. zoals dino's.. toen waren ze het zat.. hup ijstijd.. toen kwam de aap.. was in het begin leuk, en daarna werd het saai, en daarna de mens, die overigens nog steeds interessant is (al zijn wij hier bnatuurlijk nog niet zo lang)..


Dank voor het compliment, en hoe mijn religieus wereldje eruit ziet, wordt elders al meer dan uitvoerig besproken, en dat heeft op zich bar weinig van doen met mijn beeld van de mensheid. En dat soort conversaties zijn zeker grapsig, mag ik ook altijd graag aan meedoen. De hele aarde als ant-farm... Cool.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-12-2002 3:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

-Menselijke organen kunnen worden vervangen door kunstmatige organen (in het clonen van organen, of het transplanteren van dierenorganen zie ik weinig toekomst)
-Het menselijk brein wordt uitgebreid met hard discs en RAM
-Er komt een kolonie op de maan (boren voor grondstoffen) tegen 2050
-Neo-liberalisme en het kapitalisme zoals we dat nu kennen vernietigt zichzelf (wat ben ik optimistisch) (2060)
-In de natuurkunde wordt de multi-universum theorie algemeen aangenomen (2010)
-De VS komt in gewapend conflict met Europa
-Mislyd papt aan met een intelligente Fin met een mooie neus en verhuist met hem naar een ver oord waar amper mensen zijn.
-Wanneer de aarde een koude rots wordt (uitdoving zon), is de mensheid (in een of andere digitale vorm) al lang verspreid over verschillende delen van het zonnestelsel.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-12-2002 4:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik denk dat tenzij er heel erg snel heel veel gaat veranderen de mensheid binnen 200 jaar uitgeroeid is door oorlog,vervuiling vreemde mutaties enzo
maar goed ben dan toch al lang en breed dood dus echt boeien ken het me niet


My madness, my sadness


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-12-2002 4:46 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

De toekomst? Ik geloof dat ik morgen ga uitslapen, verder in de toekomst interesseert me ff niet


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 22-12-2002 5:19 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

als we in de toekomst nog kunnen genieten van onze deugden (jawel, goeie muziek, innige omhelzingen, liefde, dorst lessen, honger, lp van Savage Grace, shoarma, ontnuchteringsfases + wat er vooraf gaat, etc...
hou k wel van de toekomst... hoe onzeker 't ook mag zijn...
misschien hou'k wel van de onzekerheid van 't leven


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-12-2002 12:56 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ik denk dat de mens destructief bezig is, nou ja, denken... weten...

Maar ik denk ook dat de mens te taai is om helemaal uit te sterven.

Ik HOOP dat alles goed komt, dat er ooit nog iets zal gebeuren wat de mens zo veranderd dat hij niet meer in staat is zijn medemens pijn te doen (cfr: Joe Haldeman - Forever Peace)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-12-2002 19:00 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl




wait for me dragon, we'll meet in the sky


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-12-2002 19:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

idd de aarde gaat eraan!! DEATH AND DESTRUCTION!!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-12-2002 20:01 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

hoe nabije toekomst hierover, mensenjaren, tijdspannen van een eeuw, heelaljaren?


And my marlboro light


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 22:32 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

zo wegens het uiteenzettende karakter van de zon hebben we binnen een tijdje een klimaat op Mars en is aarde de nieuwe Venus. Dus inderdaad: de wereld gaat GANS naar de klote>> de zon helpt wel een handje mee, en zo dames en heren kijken schoon toe vanuit mars. mens overleeft wel. Nog iets denk eens na hoe jong dat Psychologie als wetenschap is! het doel van die wetenschap is: controle over de eigen menselijke psyche>>en neen we hebben dat Nog Niet !


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-12-2002 23:30 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik vind het allemaal erg leuk verzonnen van jullie en ik ben het met de meeste jullie eens dat het ooit fout moet gaan met de mensheid (en dan misschien de hele aarde erbij), maar ik zou nu niet kunnen bedenken hoe..

Een toekomst zoals Lee Silver die enkele weken in het VPRO programma tegenlicht schetste, de mensheid wordt onderverdeeld in twee soorten, door continu genetische modificatie, lijkt me beangstigend..

http://info.vpro.nl/info/tegenlicht/index.shtml?7738514+7738518+7738520+9487580


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 23:37 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

theorien, ja

maar mijn visie op hoe het met depsychologie zal verder gaan, daar ben ik van overtuigd !


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-12-2002 23:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Zeg es misschien is bij wat die visie inhoudt?


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 23:48 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 22:32 schreef dr_schoft het volgende:
Nog iets denk eens na hoe jong dat Psychologie als wetenschap is! het doel van die wetenschap is: controle over de eigen menselijke psyche>>en neen we hebben dat Nog Niet !


da issem


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-12-2002 0:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Zolang grolsch maar grolsch blijft, hoegaarden hoegaarden, slayer slayer (ai ai ai... ) en tieten tieten dan is de toekomst zo slecht nog niet !


Ik, Wil Schuurman


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 26-12-2002 0:08 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

bijna vergeten


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-12-2002 1:37 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 25 december 2002 23:30 schreef Phaestus het volgende:
Een toekomst zoals Lee Silver die enkele weken in het VPRO programma tegenlicht schetste, de mensheid wordt onderverdeeld in twee soorten, door continu genetische modificatie, lijkt me beangstigend..

http://info.vpro.nl/info/tegenlicht/index.shtml?7738514+7738518+7738520+9487580

Tja, een nieuw kunstmatig verschil is toch niet zoveel erger dan de natuurlijke genetische verschillen die er nu al zijn?

Integendeel, ik kijk uit naar het moment waarop intelligentere personen gecreëerd worden!!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-12-2002 1:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ah, heerlijk te zien dat ik een jaar na mijn eerdere post hier het nog steeds met mezelf eens ben.
Ethno bom, klaar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-12-2002 1:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik denk dat ik in de nabije toekomst ga ontbijten....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen