IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2004 4:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 4:45 schreef ghoulliette het volgende:
zolang je maar batterijen hebt...

Kijk...hier vrees ik dus voor: "Hoezo, hij roteert niet?"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-06-2004 4:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 juni 2004 4:46 schreef Gunman het volgende:
Kijk...hier vrees ik dus voor: "Hoezo, hij roteert niet?"
Ach, zolang ze geen vibrator hebben die 't vuilnis buiten zetten hoef je nergens voor te vrezen...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2004 4:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 4:47 schreef helmet het volgende:
Ach, zolang ze geen vibrator hebben die 't vuilnis buiten zetten hoef je nergens voor te vrezen...

Wie maakt zich zorgen? Het is bijna zomer: dat seizoen zit me op één gebied goed


.....





BBQ'en

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-06-2004 4:50]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-06-2004 8:40 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het niveau daalt


Koos Grandioos
Usericon van Koos Grandioos
Posted 04-06-2004 17:51 by Koos Grandioos Wijzig reactieProfiel van Koos GrandioosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 8:40 schreef Paul het volgende:
Het niveau daalt

misschien is de pos-T-vac wat voor jou


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 04-06-2004 19:08 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 4 juni 2004 0:52 schreef Negatyfus het volgende:
Jezus, wat verwacht je nu na 4 dagen? Iemand die na 4 dagen direct al vanalles wil is ook niet geheel gezond.


Heb je het nu tegen mij of mn ex ??


Bassist


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-06-2004 19:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Misschien heeft ze het wel uitgemaakt omdat je niet al te snugger bent?

(of is dit onder de gordel?)

edit: voor de mierenneukers

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 04-06-2004 19:14]



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-06-2004 19:10 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Of beiden


F*ck hippies


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2004 19:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:09 schreef Azagthoth het volgende:
Misschien heeft ze het wel uitgemaakt omdat je niet al te snugger bebt?

(of is dit onder de gordel?)
Bebt of hent?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-06-2004 19:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Volgens mij tegen jou.


ontopic:
Ik maak het voorlopig nog even niet uit.
Het uitmaken is altijd wel even iets moeilijks, maar (ookal klinkt het wat hard) je moet gewoon niet teveel nadenken over de gevoelens van de ander. Als je het niet meer ziet zitten moet je het uitmaken en dan niet denken 'het is zo zielig, ik stel het nog even uit'. Nouja, je voelt het ook wel aankomen. Je maakt het ook niet voor niets uit. Dan moet het al even verkeerd zitten in je relatie.


Subtiel kamerolifantje


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-06-2004 19:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

bent, typo.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 04-06-2004 19:13]



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-06-2004 19:13 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-06-2004 19:13]


Subtiel kamerolifantje


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 04-06-2004 19:14 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:12 schreef stigma het volgende:
Je maakt het ook niet voor niets uit. Dan moet het al even verkeerd zitten in je relatie.


hoeft niet. ik ben vorig jaar ook zomaar zonder enkele reden gedumpt. ik weet het inmiddels nog niet...


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2004 19:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:13 schreef Azagthoth het volgende:
bent, typo.
Sorry Azzy, ben melig vandaag...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-06-2004 19:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hehe, komt ook door het bier, met een paar biertjes op ga ik meestal slechter typen.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2004 19:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:14 schreef Immanitas het volgende:
hoeft niet. ik ben vorig jaar ook zomaar zonder enkele reden gedumpt. ik weet het inmiddels nog niet...

dat je het nog steeds niet snapt zegt al genoeg.


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 04-06-2004 19:36 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:31 schreef ghoulliette het volgende:
dat je het nog steeds niet snapt zegt al genoeg.


waar zie jij het woord snappen staan dan ik heb gewoon nooit een gegronde reden gekregen, en het zat ook niet fout tussen ons.


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2004 19:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:36 schreef Immanitas het volgende:
waar zie jij het woord snappen staan dan ik heb gewoon nooit een gegronde reden gekregen, en het zat ook niet fout tussen ons.

ja, je snapt het niet dus


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 04-06-2004 19:40 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:37 schreef ghoulliette het volgende:
ja, je snapt het niet dus


ik heb via via wel dingen gehoord natuurlijk, maar nooit van hemzelf. laf. ik wou er alleen maar mee zeggen dat je relatie niet perse fout moet zitten om iemand te dumpen. meneer kon blijkbaar geen relatie aan ofzo. t kan me ook bijzonder weinig meer schelen.


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-06-2004 19:49 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:40 schreef Immanitas het volgende:
ik heb via via wel dingen gehoord natuurlijk, maar nooit van hemzelf. laf. ik wou er alleen maar mee zeggen dat je relatie niet perse fout moet zitten om iemand te dumpen. meneer kon blijkbaar geen relatie aan ofzo. t kan me ook bijzonder weinig meer schelen.


Goede houding meid


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-06-2004 20:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:40 schreef Immanitas het volgende:
(...) ik wou er alleen maar mee zeggen dat je relatie niet perse fout moet zitten om iemand te dumpen. (...)


Het zit wel fout. Alleen heb je dat niet in de gaten... Sommigen kunnen namelijk heel goed de schijn ophouden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2004 20:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 20:07 schreef altx het volgende:
Het zit wel fout. Alleen heb je dat niet in de gaten... Sommigen kunnen namelijk heel goed de schijn ophouden...
Mensen met bindingsangst. Abschiessen, gegen die Maur!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2004 20:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juni 2004 15:17 schreef invictis het volgende:
totaal mee eens


Ik vraag me af hoe Immortella erover denkt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-06-2004 1:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:49 schreef Borgia het volgende:
Goede houding meid

Gelul.


*edit* of zit je me te fokken?

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-06-2004 1:44]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2004 1:44 by Claw Profiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 05-06-2004 2:08]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen