IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 7:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 7:54 schreef Gunman het volgende:
In zo'n situatie "gewoon doen" is voor de meeste mensen idd blijkbaar erg moeilijk, een lijn kan je daar niet in trekken, maar het blijft wel uitzonderlijk dat je echt goed met elkaar blijft opschieten.


Yep, vooral als één van de twee nog verliefd is, dan kan je niet gewoon bij elkaar zijn zonder meer te willen.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 07-10-2003 8:16 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

ik heb het allemaal zo eens gelezen, maar ik zou me echt niet druk maken om zo'n dude met z'n gejammer over pijn doen e.d. Moet dat dan een reden voor je zijn om bij hem te blijven? En een maand wapper je toch zo aan de kant? Jammer, maar helaas, op naar de volgende...

Heb nu voor bijna een half jaar terug zelf mijn langdurige relatie beeindigd. We gaan nu 'wel aardig' met elkaar om, maar ik hoef niet de beste vrienden te worden ofzo, zolang we elkaar gewoon kunnen groeten op straat, vind ik t prima.
En over de angst om niet weer aan een relatie te beginnen...tja...ik heb toen ook meteen gezegd dat ik het eerste half jaar niet eens aandacht wilde geven aan iemand die ik eventueel leuk zou vinden. Maar als je opeens beseft dat je iemand toch wel erg leuk vindt, moet je dat niet in de weg gaan staan. En dat heb ik dus ook niet gedaan en nu heb ik de tijd van mn leven...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-10-2003 8:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Zeg het iig persoonlijk en niet via een smsje, email of door de telefoon.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 07-10-2003 8:41 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nee, dat hoor je nu ook steeds vaker dat mensen het via een sms uitmaken...dat vind ik wel heel laag bij de grond..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-10-2003 9:58 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

godverdegodverdegodver...2day is the big day en heb je al naar buiten gekeken. What een trieste dag zeg, het regent hier pijpestelen!!! Hmmmzzz, ach past wel bij de situatie!!! khoop dat hij niet kwaad gaat worden ofzo...


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 10:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 9:58 schreef maniacM het volgende:
godverdegodverdegodver...2day is the big day en heb je al naar buiten gekeken. What een trieste dag zeg, het regent hier pijpestelen!!! Hmmmzzz, ach past wel bij de situatie!!! khoop dat hij niet kwaad gaat worden ofzo...


Wees gewoon eerlijk tegen hem, en niet van die ellendige mind-games spelen, dan zal hij het wel aanvaarden zonder lastig te worden.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-10-2003 10:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Precies..zo eerlijk mogenlijk.
Geen gezwam erom heen van 'je verdient beter..blablabla'


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-10-2003 10:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 9:58 schreef maniacM het volgende:
godverdegodverdegodver...2day is the big day en heb je al naar buiten gekeken. What een trieste dag zeg, het regent hier pijpestelen!!! Hmmmzzz, ach past wel bij de situatie!!! khoop dat hij niet kwaad gaat worden ofzo...

Gewoon zeggen wat je voelt, uiteindelijk draait het daar allemaal om.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 10:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 10:14 schreef FireFox het volgende:
Gewoon zeggen wat je voelt, uiteindelijk draait het daar allemaal om.


Wijze woorden


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 07-10-2003 10:49 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Het belangrijkste lijkt mij, eerlijk zijn en standvastig. Gewoon recht voor zn raap wat je kwijt wil en janken thuis doen
(makkelijker gezegt dan gedaan dat wel)


Ik heb gesproken


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:05 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:21 schreef maniacM het volgende:
Ik voel me zwaar kut, want morgen ga ik het uitmaken met mijn vriend. Ik vind dit echt moeilijk, want ik wil hem niet kwetsen maar dat doe ik toch. Valt het jullie nou ook zo zwaar om het uit te maken met een vriend/vriendin? En hoe doe je zoiets zo subtiel mogelijk? Helluppp, kan ik de schade aan zijn kant nog enigzins beperken???




Hey, ik snap waar je mee zit. Het is nooit makkelijk om het uit te maken. Maar al eeuwen lang start de mensheid relaties en maken ze het uit. En bijna al die miljarden mensen hebben dat overleefd. Het is natuurlijk nooit leuk maar hij komt er wel overheen. En indien hij zegt dat hij zichzelf kapot gaat maken had hij dat sowieso wel een andere keer ook gedaan. Jij moet daar verder niet over nadenken want dit is jouw leven. En voel jij je er niet prettig bij dan gaat het gewoon niet meer. Op zo'n manier zou je jezelf alleen maar kapot maken. Ik wens je veel sterkte vandaag.
En over dat tentamen. Als hij dat uitlegt op zijn opleiding houden ze daar gewoon rekening mee en krijgt hij een extra kans.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-10-2003 11:29 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Hey goblinjester,thanx!!! Dat had ik net nodig! Ik heb het net uitgemaakt en het was echt klote...het viel mee om het te zeggen maar het was kut om hem zo te zien aftakelen. Hij vroeg nog: voel je er dan nix bij? Zo lullig, maar toen heb ik eerlijk gezegd dat ik minder voelde dan hij. Dat kwam natuurlijk helemaal hard aan. Ik heb hem ook nog gezegd dat hij niet kwaad moest zijn op zichzelf,maar dat hij dat maar op mij moest zijn als hij dan perse kwaad werd.Dat kon hij ook niet. Echt,ik vond het wel kut,maar het is wel het beste zo en ik voel me nu stukken beter. Ik heb ook nog tentamens,maar ik laat die niet verpesten door zoiets.Zou hij ook niet moeten doen.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:29 schreef maniacM het volgende:
Hey goblinjester,thanx!!! Dat had ik net nodig! Ik heb het net uitgemaakt en het was echt klote...het viel mee om het te zeggen maar het was kut om hem zo te zien aftakelen. Hij vroeg nog: voel je er dan nix bij? Zo lullig, maar toen heb ik eerlijk gezegd dat ik minder voelde dan hij. Dat kwam natuurlijk helemaal hard aan. Ik heb hem ook nog gezegd dat hij niet kwaad moest zijn op zichzelf,maar dat hij dat maar op mij moest zijn als hij dan perse kwaad werd.Dat kon hij ook niet. Echt,ik vond het wel kut,maar het is wel het beste zo en ik voel me nu stukken beter. Ik heb ook nog tentamens,maar ik laat die niet verpesten door zoiets.Zou hij ook niet moeten doen.


En als je die tentamens nu verziekt dan zou dat ook niet veel uitmaken want het is verstandiger om goed aan jezelf te werken. De tijd voor tentamens kan je altijd nog nemen. Maar aan de andere kant zijn die dingen wel heel goed voor afleiding. Ik wens je trouwens de aankomende dagen heel veel succes. Probeer niet teveel met hem af te spreken want daardoor ga je het helemaal moeilijk krijgen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-10-2003 11:35 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

...en plotseling schijnt het zonnetje weer...


this user is dead


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:35 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:35 schreef JFrost het volgende:
...en plotseling schijnt het zonnetje weer...


Hey ja hier ook al.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 07-10-2003 11:39 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Waarom hier niet dan? Misschien moet ik mn vriendje ook dumpen dan.. Naaa dan liever schijtweer


Ik heb gesproken


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:40 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:39 schreef mortje het volgende:
Waarom hier niet dan? Misschien moet ik mn vriendje ook dumpen dan.. Naaa dan liever schijtweer


Ik heb mijn vriendinnetje ook niet gedumpt en toch is hier mooi weer.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2003 11:41 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, dan gaat het toch ook nergens over. Ik zou me er niet druk over maken, als hij hierdoor de boel in de soep laat lopen is dat vooral zijn probleem.


Een hele maand... mijn god... die gaat het nog moeilijk krijgen dan, als-ie niet wijzer wordt.

wat heeft de duur van de relatie daar nou mee te maken? na een maand kan zoiets ook hard aankomen.
voor de rest ben ik met je eens dat die gozer waarschijnlijk overdrijft.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-10-2003 11:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kunnen jullie eens ophouden met dat domme puberwoord 'dumpen'?


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-10-2003 11:42 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 7 oktober 2003 11:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Kunnen jullie eens ophouden met dat domme puberwoord 'dumpen'?

dwaallicht is namelijk oud en wijs en wil niet aan deze tijd herinnerd worden


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 11:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:41 schreef El Chulo het volgende:
wat heeft de duur van de relatie daar nou mee te maken? na een maand kan zoiets ook hard aankomen.


Het ligt eraan hoe "serieus" hij het bedoelde hé.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:45 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:41 schreef El Chulo het volgende:
wat heeft de duur van de relatie daar nou mee te maken? na een maand kan zoiets ook hard aankomen.
voor de rest ben ik met je eens dat die gozer waarschijnlijk overdrijft.


Ik ken iemand die ongeveer 5 weken een relatie had. En die wilde omdat het zijn eerste vriendin was alles bijzonder houden. Maar omdat hij voor haar al de tweede was stelde het voor haar minder voor en zij maakte het uit ( ik zal dumpen niet zeggen ). Hij heeft er een jaar over gedaan om daar overheen te komen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2003 11:46 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:43 schreef campske666 het volgende:
Het ligt eraan hoe "serieus" hij het bedoelde hé.

que?

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 07-10-2003 11:47]


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 11:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:45 schreef goblinjester het volgende:
Ik ken iemand die ongeveer 5 weken een relatie had. En die wilde omdat het zijn eerste vriendin was alles bijzonder houden. Maar omdat hij voor haar al de tweede was stelde het voor haar minder voor en zij maakte het uit ( ik zal dumpen niet zeggen ). Hij heeft er een jaar over gedaan om daar overheen te komen.


Een jaar lijkt me wel overdreven lang. Maar verliefdheid kan lelijke dingen doen met een mens.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:49 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:47 schreef campske666 het volgende:
Een jaar lijkt me wel overdreven lang. Maar verliefdheid kan lelijke dingen doen met een mens.


Ja persoonlijk vond ik dit ook heel erg diep triest. Een aantal vrienden van me hebben hem ook aangespoord om hulp te gaan zoeken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen