IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 11:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:46 schreef El Chulo het volgende:
que?


Ik bedoelde:

Als je het niet echt meent kan het uitraken van een relatie van maanden minder pijn doen als ééntje die maar een maand duurde, maar waar je je hart en ziel in had zitten.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2003 11:49 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:45 schreef goblinjester het volgende:
Ik ken iemand die ongeveer 5 weken een relatie had. En die wilde omdat het zijn eerste vriendin was alles bijzonder houden. Maar omdat hij voor haar al de tweede was stelde het voor haar minder voor en zij maakte het uit ( ik zal dumpen niet zeggen ). Hij heeft er een jaar over gedaan om daar overheen te komen.

dat klinkt weer redelijk vaag allemaal. ik bedoel alleen te zeggen dat als je helemaal gek op iemand bent, zoiets ook na pas een maand heel zwaar kan vallen.
omgekeerd hoeft het beëindigen van een langdurige relatie ook niet altijd even erg te zijn.
er is gewoon geen verband met de duur, zoals dwaallicht suggereert.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2003 11:50 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:49 schreef campske666 het volgende:
Ik bedoelde:

Als je het niet echt meent kan het uitraken van een relatie van maanden minder pijn doen als ééntje die maar een maand duurde, maar waar je je hart en ziel in had zitten.


mee eens!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 11:51 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ga het nooit uitmaken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 11:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:50 schreef El Chulo het volgende:
mee eens!


Ik zie het we hebben ongeveer dezelfde post gezet.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:57 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:51 schreef Leviathanica het volgende:
Ik ga het nooit uitmaken.


Dat kan je niet zeggen....


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 12:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 7 oktober 2003 11:57 schreef goblinjester het volgende:
Dat kan je niet zeggen....

Jawel, we weten het beiden heel zeker.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2003 12:02 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:01 schreef Leviathanica het volgende:
Jawel, we weten het beiden heel zeker.

pfff, misschien ligt ie nu wel bij iemand anders...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 07-10-2003 12:02 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:01 schreef Leviathanica het volgende:
Jawel, we weten het beiden heel zeker.



*proest*


Dat kan je allebei heel goed zeggen, maar er kan een moment komen (ook al geloof je dat nu nog niet) dat een van jullie er geen zin meer in heeft!


LAI LAI HEI


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-10-2003 12:02 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

lekkere gezellige typetjes hier toch.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 12:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:01 schreef Leviathanica het volgende:
Jawel, we weten het beiden heel zeker.


Dat ken ik...en twee dagen later bedenkt er eentje zich, en dan is het gedaan


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 12:03 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:02 schreef rajackar het volgende:
lekkere gezellige typetjes hier toch.


De Topic gaat over uitmaken, niet over aanhouden!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 12:04 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 7 oktober 2003 12:02 schreef El Chulo het volgende:
pfff, misschien ligt ie nu wel bij iemand anders...

Ha! Zo is 'ie niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-10-2003 12:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:49 schreef El Chulo het volgende:
dat klinkt weer redelijk vaag allemaal. ik bedoel alleen te zeggen dat als je helemaal gek op iemand bent, zoiets ook na pas een maand heel zwaar kan vallen.
omgekeerd hoeft het beëindigen van een langdurige relatie ook niet altijd even erg te zijn.
er is gewoon geen verband met de duur, zoals dwaallicht suggereert.

Vergeef me mijn scepsis, misschien word ik te oud, maar een hele maand zeg... . Als het goed is gaat het verdriet dan ook weer snel over, tenzij je al heel lang verliefd bent geweest misschien.

Kom op zeg, waar praten we nou over, ik word wel eens moe van die mensen die van elke mug een enorme olifant maken. Een hele maand... Je leven in de kreukels, na een maand toch niet zeker. Dat kan je toch niet met droge ogen tegen jezelf zeggen. Natuurlijk is het vervelend, maar eh... pfffff.


Een maand.... Ik zeg niet dat het na drie jaar dan meteen wel erg is, en dus ook niet dat het makkelijk of leuk is na een maand. Mijn goeie oude vader zou me smakelijk uitgelachen hebben als ik met zoiets zou aankomen, en hij zou gelijk gehad hebben.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2003 12:07 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:04 schreef Leviathanica het volgende:
Ha! Zo is 'ie niet.

zegt 'ie


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 12:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 7 oktober 2003 12:07 schreef El Chulo het volgende:
zegt 'ie

Dat wéét ik.
Maar goed, het is het uitmaak topic.
Ik heb een keer een jongen gedumpt omdat hij het leuk vond mij verbaal de grond in te trappen.
Hij maakte me minimaal 1x per week aan het huilen en als het 'm was gelukt keek hij tevreden.
Die rat heb ik dus weggedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 07-10-2003 12:10]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-10-2003 12:14 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:03 schreef goblinjester het volgende:
De Topic gaat over uitmaken, niet over aanhouden!


Idd!!! begin anders een nieuwe topic ofzo....


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 12:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:09 schreef Leviathanica het volgende:
Dat wéét ik.
Maar goed, het is het uitmaak topic.
Ik heb een keer een jongen gedumpt omdat hij het leuk vond mij verbaal de grond in te trappen.
Hij maakte me minimaal 1x per week aan het huilen en als het 'm was gelukt keek hij tevreden.
Die rat heb ik dus weggedaan.


Ik dacht dat meiden graag een macho hadden
Ik ben namelijk gedumpd omdat ik te braaf was ofzo.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 12:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 7 oktober 2003 12:14 schreef campske666 het volgende:
Ik dacht dat meiden graag een macho hadden
Ik ben namelijk gedumpd omdat ik te braaf was ofzo.


Dat verschilt per vrouw.
Ik heb liever een zachtaardige jongen.
Maar ookal hou je van macho's, het is gewoon niet leuk om door je vriend (publiekelijk) belachelijk gemaakt te worden of om heel erg vernederd te worden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-10-2003 12:29 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:17 schreef Leviathanica het volgende:
Dat verschilt per vrouw.
Ik heb liever een zachtaardige jongen.
Maar ookal hou je van macho's, het is gewoon niet leuk om door je vriend (publiekelijk) belachelijk gemaakt te worden of om heel erg vernederd te worden.


Precies...ik ken er een die zijn vriendin zo riep 'Hey Hoer!"
Fijne jongen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 12:31 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:29 schreef Vampie het volgende:
Precies...ik ken er een die zijn vriendin zo riep 'Hey Hoer!"
Fijne jongen


Wat een kansloze gast!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 12:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:17 schreef Leviathanica het volgende:
Dat verschilt per vrouw.
Ik heb liever een zachtaardige jongen.
Maar ookal hou je van macho's, het is gewoon niet leuk om door je vriend (publiekelijk) belachelijk gemaakt te worden of om heel erg vernederd te worden.


Ach, zelfs dat vinden ze soms fijn. Mijn ex heeft zich zo twee jaar laten publiek vernederen door mijn voorganger: geen probleem.
En mij is ze beu na drie weken. k ben er zeker van dat als ik haar ook als een vod behandeld had, dan was ze bij me gebleven. Maar nee, zo ben ik niet, domme ik.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 13:03 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 7 oktober 2003 12:33 schreef campske666 het volgende:
Ach, zelfs dat vinden ze soms fijn. Mijn ex heeft zich zo twee jaar laten publiek vernederen door mijn voorganger: geen probleem.
En mij is ze beu na drie weken. k ben er zeker van dat als ik haar ook als een vod behandeld had, dan was ze bij me gebleven. Maar nee, zo ben ik niet, domme ik.

dat ligt echt aan dat meisje, ik denk dat de meeste vrouwen het wel fijn vinden om op z'n minst netjes behandeld te worden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-10-2003 13:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 12:29 schreef Vampie het volgende:
Precies...ik ken er een die zijn vriendin zo riep 'Hey Hoer!"
Fijne jongen
Wat een kortzichtige lul.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 07-10-2003 16:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 7 oktober 2003 12:01 schreef Leviathanica het volgende:
Jawel, we weten het beiden heel zeker.


OMFG....


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen