IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : het uitmaken met je vriend/vriendin Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-10-2003 16:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Let ook op, de vrouw is altijd het "slachtoffer" als een relatie eindigt.

edit: altijd moeilijk die "d" of "t"

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-10-2003 16:47]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-10-2003 17:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 7:56 schreef Vampie het volgende:
Weet die gast het inmiddels of niet? of heeft hij het hier al meegelezen?


Hij zit niet op zm, dus heeft het sowieso niet gelezen... Hij weet het ook nog niet echt, maar ga vanavond wel met hem uit eten en een filmpje pakken dus wie weet...

@Dwaallicht: Ben in ieder geval blij dat ik dan wel voldoe aan de standaard eisen voor het vrouw-zijn... (Over dat twijfelen, een paar pagina's terug)...
Ik twijfel trouwens omdat ik niet zeker weet of hij wel veranderd is en ik dat eerst duidelijk wil kunnen zien... Dat hij veranderd is is namelijk wel nodig om opnieuw te beginnen...
(Long story)

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 08-10-2003 17:29]


..."Hate can only create more hate"...


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 08-10-2003 18:07 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 16:07 schreef campske666 het volgende:
Dat bedoel ik dus. Wat zoek jij dan in een relatie als je geluk en humeur niet afhangt van je partner. (OK, het was nu "maar" een maand, maar toch) Met zo een instelling krijg je toch nooit echt een band met iemand.


Dus jij vindt dat jouw geluk enkel en alleen van je partner af moet hangen? Kom op zeg, wake up! Dat is toch fout! Dan klamp je je vast aan een persoon en als die er niet meer is ga je bij wijze van spreken dood. Mijn geluk hangt niet alleen af van mijn partner, maar ook van mijn vrienden en familie, van andere dingen in mijn leven, muziek, bezigheden. En waarom denk je dat ik het uit heb gemaakt? Omdat ik niet voor hem voelde wat hij voor mij voelde. Ik maakte hem weer blij, maar hij had niet hetzelfde effect op mij. Wat ik zoek in een relatie? Een relatie moet mijn leven verrijken, mijn geluk en humeur vergroten. Maar om nou helemaal in te storten als een beeindigd wordt, dat is niet mijn stijl. Het is zwaar klote, zeker als het een langdurige relatie was, en dat je dan een paar weken triest bent is logisch, maar om na een relatie van een maand ene depressie te krijgen die langer duurt dan de relatie zelf is zwaar overdreven, vind je ook niet?


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 08-10-2003 18:14 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 10:11 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb ook net mijn 6 jaar relatie beeindigd.
We woonden samen, en ik woon nu even weer bij pappie....
Maar ik voel me nu al een stuk vrijer, ondangs dat het moeilijk is te zien, dat hij het er zo moeilijk mee heeft.


Als je al samenwoont lijkt het me helmaal moeilijk om het 'ineens' uit te maken. Een vriend van mij heeft er wel ruim een jaar over gedaan om er definitief een punt achter te zetten bij zijn relatie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 20:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 16:47 schreef Azagthoth het volgende:
Let ook op, de vrouw is altijd het "slachtoffer" als een relatie eindigt.

edit: altijd moeilijk die "d" of "t"

Grappig ik ben altijd de vuile stinkhoer die dromen kapot maakt en jongens in ellende brengt als ik het uitmaak.


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 08-10-2003 20:33 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 8 oktober 2003 20:16 schreef ghoulliette het volgende:
Grappig ik ben altijd de vuile stinkhoer die dromen kapot maakt en jongens in ellende brengt als ik het uitmaak.


Doe je dat vaak dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 08-10-2003 20:34]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2003 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 20:16 schreef ghoulliette het volgende:
Grappig ik ben altijd de vuile stinkhoer die dromen kapot maakt en jongens in ellende brengt als ik het uitmaak.

Bij mijn vorige relatie was de nieuwe vriend van mijn ex het slachtoffer


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 08-10-2003 20:44 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 8 oktober 2003 20:43 schreef Jenje het volgende:
Bij mijn vorige relatie was de nieuwe vriend van mijn ex het slachtoffer




www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-10-2003 20:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 8 oktober 2003 20:43 schreef Jenje het volgende:
Bij mijn vorige relatie was de nieuwe vriend van mijn ex het slachtoffer


Hoezo dat dan? Was je zo overstuur dat je hem een klap hebt verkocht? Kon je het niet hebben dat je was gepasseerd? OF is ie het slachtoffer omdat je ex een kutwijf is?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2003 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 20:48 schreef Azagthoth het volgende:
Hoezo dat dan? Was je zo overstuur dat je hem een klap hebt verkocht? Kon je het niet hebben dat je was gepasseerd? OF is ie het slachtoffer omdat je ex een kutwijf is?

1) Omdat ik hem inderdaad een rotklap verkocht heb. Hij was een goede vriend van me en ging achter me rug om met m'n toenmalige vriendin er vandoor
2) Het is een enorme teef, waanillusies en alles. Het typetje "oh alles is zo slecht en ik ben zo zielig".


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 21:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 20:33 schreef Violent God het volgende:
Doe je dat vaak dan?

2 keer dat ik het uitmaakte en dat nogal een onverwachte schok veroorzaakte. ze dachten dat we nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren samen zouden zijn.
tja..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 21:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 21:09 schreef ghoulliette het volgende:
2 keer dat ik het uitmaakte en dat nogal een onverwachte schok veroorzaakte. ze dachten dat we nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren samen zouden zijn.
tja..

Frappant: ik zou zo ook reageren als mijn vriendin het nu ineens zou uitmaken. Nou ja niet van dat jaaaaaaaaaren bij elkaar zijn, voorschoten neem ik niet en een relatie ga ik aan voor onbepaalde tijd (niet lang, niet kort), maar goed -- nog steeds zou ik met stomheid geslagen zijn. Leef ik dan buiten de werkelijkheid of zou zij een vernietigster van dromen zijn? Maar ach, niet dat ik het zie gebeuren, hehehe .


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 08-10-2003 21:20 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 8 oktober 2003 21:09 schreef ghoulliette het volgende:
2 keer dat ik het uitmaakte en dat nogal een onverwachte schok veroorzaakte. ze dachten dat we nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren samen zouden zijn.
tja..


Met 'ze' bedoel je de mensen in je omgeving neem ik aan. (



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 21:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja maar jij hebt ook niet bijna elke dag ruzie lijkt me, dat had ik in de relaties wel. Volgens mij dan, 50% van de ruzies vonden zij discussies maar goed.

maar ben lekker nu helemaal happy met mijn mannetje en ga er ook wel van uit dat dat verlopig zo blijft, zolang hij maar niet terug gaat naar zijn ex, dan flip ik!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 21:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 21:20 schreef Violent God het volgende:
Met 'ze' bedoel je de mensen in je omgeving neem ik aan. (

nee de ex-en. ik was al geclaimed for live zeg maar. en dat op je 17e


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 21:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 21:21 schreef ghoulliette het volgende:
Ja maar jij hebt ook niet bijna elke dag ruzie lijkt me, dat had ik in de relaties wel. Volgens mij dan, 50% van de ruzies vonden zij discussies maar goed.

Jeetje, ik zie d'r niet eens bijna elke dag. En ruzie, nee, nu niet bepaald. Of eh, niet. Er is niet genoeg tijd om ruzie te maken, dat komt wel een keer op vakantie of zo .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 21:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha samen de tent opzetten, de ultieme relatie test


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2003 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat nou tent ... HUIS nondeju!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-10-2003 21:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 oktober 2003 21:37 schreef ghoulliette het volgende:
haha samen de tent opzetten, de ultieme relatie test

Ja, of samen de weg zoeken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2003 21:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Samen anderhalf jaar lang een huis verbouwen en blut geraken


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 08-10-2003 21:51 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Verdorie, ik was midden in een zin in mijn post, en toen, zonder dat ik iets deed, werd mijn bericht al op het forum geplaatst. Raar gedoe...



DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-10-2003 21:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 8 oktober 2003 21:21 schreef ghoulliette het volgende:
Ja maar jij hebt ook niet bijna elke dag ruzie lijkt me, dat had ik in de relaties wel. Volgens mij dan, 50% van de ruzies vonden zij discussies maar goed.

maar ben lekker nu helemaal happy met mijn mannetje en ga er ook wel van uit dat dat verlopig zo blijft, zolang hij maar niet terug gaat naar zijn ex, dan flip ik!


Ik ben tenminste niet een of ander klein kind dat zichzelf niet kan redden en al hoefde ik de rest van mn leven niet meer te werken dan ging ik nog niet terug, dus wees daar nou maar niet bang voor. I've never been happier...jij bent van mij


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 21:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



yeah baby


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 08-10-2003 21:57 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

En ruzie is iets voor kleine kinderen...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 21:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

toch kan ik best soms vervelend zijn, maar dat weet je nog niet.

al bijna 3 maanden samen gaat echt snel


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen