IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Merzbow Volgende pagina
trol
Usericon van trol
Posted 07-10-2003 17:08 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Goddamn, nog geen topic over deze geniale gast uit Japan.
Ook al maakt hij Noise is merzbow toch interessant voor een metalhead. Merzbow heeft verschillende splits en samenwerkingsverbanden met bands als Shora, Gore Beyond Necropsy en een persoon als Mike Patton (project heet maldoror, niet te verwarren met het oudere thee maldoror collective)

Luisteren naar merzbow is een vette uitdaging voor je hoofd. Er zitten ontelbare lagen en ritmes in de op het eerste gehoor complete herrie (hence the name noise hehehe)

Rook een joint, ga op de bank liggen en luister een uur lang merzbow. Ontwaak wanneer de muur van geluid wegvalt en je voelt je herboren hehe

NOT FOR THE FEEBLE MINDED


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-10-2003 18:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 17:08 schreef trol het volgende:
Rook een joint, ga op de bank liggen en luister een uur lang merzbow. Ontwaak wanneer de muur van geluid wegvalt en je voelt je herboren hehe



Dat overleef je nooit!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


trol
Usericon van trol
Posted 07-10-2003 18:20 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

hehehe hence the NOT FOR THE FEEBLE MINDED!!

maar jij bent bekend met merzbow?
Die gek heeft zo fucking veel albums/splits/tapes/vinyl uitgebracht dus misschien ken jij nog titels die ik niet ken.

SPIT EM OUT


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-10-2003 18:47 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik ken het echt heel slecht..

Een aantal van die nummers van Merzbow, (o.a. Pulse Demon) zijn een flinke tijd terug op ZM ter sprake gekomen.
Voornamelijk onder het kopje afgrijselijke herrie..

't is dan ook zeker niet mijn muziek en ik kan je niet verder helpen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


zombie
Usericon van zombie
Posted 08-10-2003 1:04 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Haha, ik ken enkel de split met Gore Beyond Necropsy goed maar da's echt de meest afgrijselijke CD die ik in huis heb. Voor de rest heb ik een hoop materiaal gehoord via vrienden waaronder de Frog LP om maar wat te noemen. Qua noise prefereer ik meer Mansonna, Dissection Table of noise grind als Fear of God.


trol
Usericon van trol
Posted 08-10-2003 12:47 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

hhhmmmmm die link in je undersign van fear of god werkt niet meer...

andere site ergens?

Anders zoek ik het wel op soulseek of zo


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 08-10-2003 19:40 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Persoonlijk vind ik Masonna leuker, al is het wel heel vergelijkbaar. Masonna heeft wat meer white-noise over het algemeen.

Heb vandaag mijn "Extreme Music from Japan" compilatie binnen gekregen met daarop exclusieve nummers van Merzbow en Masonna en aantal andere noise artiesten uit Japan.
Staan een aantal hele mooie werkjes op. Als je hem nog ergens kan vinden dan raad ik je die zeker aan te kopen! (old europe cafe heeft het misschien nog wel).


~ We are a virus with shoes


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 09-10-2003 7:56 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 17:08 schreef trol het volgende:
Goddamn, nog geen topic over deze geniale gast uit Japan.
Ook al maakt hij Noise is merzbow toch interessant voor een metalhead. Merzbow heeft verschillende splits en samenwerkingsverbanden met bands als Shora, Gore Beyond Necropsy en een persoon als Mike Patton (project heet maldoror, niet te verwarren met het oudere thee maldoror collective)

Luisteren naar merzbow is een vette uitdaging voor je hoofd. Er zitten ontelbare lagen en ritmes in de op het eerste gehoor complete herrie (hence the name noise hehehe)

Rook een joint, ga op de bank liggen en luister een uur lang merzbow. Ontwaak wanneer de muur van geluid wegvalt en je voelt je herboren hehe

NOT FOR THE FEEBLE MINDED
Klinkt voor mij te zweverig.
Ik moet er nu al niets van hebben.
Als ik herrie wil horen met bizarre ritmes zet ik wel Dillinger escape plan op
Of grindcore.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 15-10-2003 15:05 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

Merzbow is vet!!! Ik luister het eigenlijk alleen als ik in een extreme bui ben en iets de confrontatie met mezelf aan wil laten gaan. Uit je dak gaan op brute Death Metal (of black, of trash, voordat we daar weer misverstanden over krijgen...) heerscht enorm maar het stelt gewoon niks voor bij de extreme kick die Merzbow heet.

Ik heb weleens gelezen dat hij een boel metal samples gebruikt in z'n herrie. Hij noemde oa Morbid Angel ...

Ik wil nog wel eens vraagtekens zetten bij de muzikale waarde van het geheel. Maar daar ben ik ook wel weer voorzichtig in want hoe vaak ik naar m'n kop krijg dat metal van die tyfusherrie is waarvan je de zanger niet kunt verstaan is ook niet bij te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Rob Guts op 15-10-2003 15:06]


Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2005 10:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voor de echte verzamelfans : ik ken hier een klein cdzaakje die nog enkele Merzbows heeft

Merzbird
de vs Heeman
en Animal Magnetism

mocht iemand geïnteresseerd zijn


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-11-2005 10:27 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 2 november 2005 10:21 schreef Hypnos het volgende:
voor de echte verzamelfans : ik ken hier een klein cdzaakje die nog enkele Merzbows heeft

Merzbird
de vs Heeman
en Animal Magnetism

mocht iemand geïnteresseerd zijn

is dat CHRISTOPH HEEMAN ?


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-11-2005 10:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 oktober 2003 15:05 schreef Rob Guts het volgende:


Ik heb weleens gelezen dat hij een boel metal samples gebruikt in z'n herrie. Hij noemde oa Morbid Angel ...




Luister Ikebukuro Dada of Amlux voor blackmetal samples


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 02-11-2005 11:56 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 10:21 schreef Hypnos het volgende:
voor de echte verzamelfans : ik ken hier een klein cdzaakje die nog enkele Merzbows heeft

Merzbird
de vs Heeman
en Animal Magnetism

mocht iemand geïnteresseerd zijn
Ik heb wel interesse ...


Merzbow, ik ben een fan. De man is echt een genie. Van de alles-vernietigende Noise van Pulse Demon tot de FreeJazz/Noiseplaat Door Open At 8 Am.
Damn, hoeveel ik al geluld heb over Merzbow in het Noisetopic, ongelofelijk, haha.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 02-11-2005 11:57 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 10:37 schreef skullfuck het volgende:
Luister Ikebukuro Dada of Amlux voor blackmetal samples
Of Vow Me Ibrzu, staat op 1993-2003: 1st Decade In The Machines. Een tribute to Ulver.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2005 12:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 10:27 schreef skullfuck het volgende:
is dat CHRISTOPH HEEMAN ?





ik heb wel gezien dat ze rond de 20 euro tstuk waren. Wel originele...


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-11-2005 12:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 2 november 2005 12:29 schreef Hypnos het volgende:



ik heb wel gezien dat ze rond de 20 euro tstuk waren. Wel originele...



aight!

Ik ken de plaat helaas niet. Misschien iemand anders?

Tof dat je er werk van maakt, word zeer zeker gewaardeerd!


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2005 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan er misschien wel een eurootje laten afdoen zu, eens laten vallen en op stampen , is ie misschien wel in afslag plotseling!

moest iemand willen kopen, ik stuur em vr niks op!


signature


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 02-11-2005 12:52 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

www.conspiracyrecords.com

Dan bij de M kijken of Merzbow zoeken.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 03-11-2005 19:24 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

Merzbuddha


slome
Usericon van slome
Posted 03-11-2005 19:27 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 12:37 schreef skullfuck het volgende:
aight!

Ik ken de plaat helaas niet. Misschien iemand anders?

Tof dat je er werk van maakt, word zeer zeker gewaardeerd!


Ik heb wat mp3's van Merzbow en Heeman op de comp staan. Ik weet niet of dat het werk is wat je zoekt maar ik wil het wel mailen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2005 21:08 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik wil altijd alles horen wat ik nog niet ken. Dus nu ook wel

crapp7 AT gmail.com

Trrrr666 op slsk

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-11-2005 21:09]


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 03-11-2005 22:11 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Stuurt iemand het dan ook even naar BARABASCHRIST AT GMAIL?

Ben benieuwd na het lezen van dit topic godverdomme!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


slome
Usericon van slome
Posted 03-11-2005 23:51 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Goddomme! De mail weigert

Mocht je erg benieuwd zijn kan je me wel toevoegen op je messenger (zie profiel). Slsk gebruik ik niet meer.


slome
Usericon van slome
Posted 08-11-2005 20:17 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 23:51 schreef slome het volgende:
Goddomme! De mail weigert

Mocht je erg benieuwd zijn kan je me wel toevoegen op je messenger (zie profiel). Slsk gebruik ik niet meer.


Hmmm, ik denk dat ik het mail probleem heb verholpen. Als jullie 2 nog belang bij de muziek hebben moet je het maar zeggen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-11-2005 10:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 8 oktober 2003 19:40 schreef Ebullition het volgende:
Heb vandaag mijn "Extreme Music from Japan" compilatie binnen gekregen met daarop exclusieve nummers van Merzbow en Masonna en aantal andere noise artiesten uit Japan.
Staan een aantal hele mooie werkjes op. Als je hem nog ergens kan vinden dan raad ik je die zeker aan te kopen! (old europe cafe heeft het misschien nog wel).


Hier ff Tracklist;

01 Gerogerigegege, The Her Name's On My Cock
02 Masonna Anne (Parts 1 and 2)
03 Incapacitants No Discount
04 Niku-Zidousha Untitled
05 Merzbow Glass
06 Government Alpha Powersupply
07 Hentaitenno Unko To Ketsu-eki To Sei-eki
08 Masonna Acid Recording (Parts 1, 2 and 3)
09 Hijokaidan Random Canoe Inspection
10 Incapacitants Cicade
11 Masonna Eat Maggot
12 Government Alpha The Place Of A Person's Death
13 Merzbow 20
14 What A Smell Oral Ejaculation
15 Incapacitants Term Structure Of Professional Wrestling

quote:
Op 8 november 2005 20:17 schreef slome het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik het mail probleem heb verholpen. Als jullie 2 nog belang bij de muziek hebben moet je het maar zeggen.


altijd!


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 10-11-2005 19:55 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Hehe, die Masonna toch.
Een hele shitload aan tracks op die verzamelaar, haha.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen