IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Negura Bunget Vorige pagina | Volgende pagina
El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-05-2005 1:14 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 1:11 schreef Spuitpoep het volgende:
se vier


ja hoor zo spreek ik severe ook uit net zoals tortjur


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 07-05-2005 2:36 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

lol K3 en C4 (tortjur)

ne gura boen jet is ook wel fun


:p


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2005 13:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De nieuwe Negura Bunget (mini)CD is uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-05-2005 13:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En hoe is ie?


Zenial


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-05-2005 20:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godver, hebben!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-05-2005 17:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ja, wat is eigenlijk de beste van alle releases? Wil er maar 1 tegelijk aanschaffen namelijk.


trol
Usericon van trol
Posted 29-05-2005 18:35 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

'n crugu bradului, heeft mijn inziens de gaafste nummers. Goede productie, bizarre riffs en zeker geen standaard rauwe black metal.
Lekker psychedelisch ook wel


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-06-2005 16:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Jezus zeg, wat is die nieuwe mini tof!!

Sfeertje...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-06-2005 18:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat moeten we hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-06-2005 18:40 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De nieuwe is inderdaad tof! Zeker het eerste nummer!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-06-2005 14:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wordless Knowledge is een van de beste bm nummers ooit


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 11-06-2005 18:13 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Als alles doorgaat, ziet het er naar uit dat Negura Bunget eind oktober een x aantal data in Nederland zal spelen.

Vergezeld van een Roemeense pagan/ambient band (geen metal) zullen ze i.i.g. op zaterdag 29 oktober in Bladel spelen.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-06-2005 23:30 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

hehe, ik kreeg mail van Negru vandaag, en die noemde Bladel als enige NIET.

Hij had het over R'dam, Arnhem en de Jonosh.

Nou ja, hoe dan ook, goed nieuws! De Roemeense band waar ie het over had is ook wel gaaf, als je tenminste van het kaliber volks/zigeuner muziek houdt, hehe.

Eind dit jaar of misschien volgend jaar wellicht Negura Bunget in Roemenie met een veelbelovende Nederlandse act die de meesten nu wel zullen kennen. Meer nieuws volgt!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 13-06-2005 16:49 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Haha, ik denk dat die Roemeen weer eens teveel beloofd heeft. Ik hoorde zojuist ook nog de Gloppe. Vijf shows in op die paar data wordt wel erg krap denk ik zo.

Anyway, ze komen eind oktober deze kant uit, en waar ze dan spelen...dat zien we met de tijd nog wel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-07-2005 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar kan ik die laatste nog kopen?

in bezit ondertussen

wraah, kippevel... en creepy einde zeg!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-08-2005 0:17]


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2005 12:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

NP: Negura Bunget - Vazduh

Vette video!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 05-09-2005 15:46 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:57 schreef Slechtheid het volgende:
NP: Negura Bunget - Vazduh

Vette video!


Evenals de muziek



Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 06-09-2005 21:10 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2005 23:30 schreef Gangrad het volgende:
hehe, ik kreeg mail van Negru vandaag, en die noemde Bladel als enige NIET.

Hij had het over R'dam, Arnhem en de Jonosh.




Zoals het er nu naar uit ziet worden de data in de Benelux:

fri 28 Oct - Rotterdam (NL) - Baroeg
sat 29 Oct - Bladel (NL) - Pazzop
sun 31 Oct - Hekelgem (BE) - 162

Supportact voor Nederland is Walpurgisnacht, ik durf niet te zeggen of ze in Vlaanderen ook zullen spelen.




Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 06-09-2005 21:41 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 21:10 schreef Poggwyd het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet worden de data in de Benelux:

fri 28 Oct - Rotterdam (NL) - Baroeg
sat 29 Oct - Bladel (NL) - Pazzop
sun 31 Oct - Hekelgem (BE) - 162

Supportact voor Nederland is Walpurgisnacht, ik durf niet te zeggen of ze in Vlaanderen ook zullen spelen.




Niet Walpurgisnacht in Vlaanderen, inderdaad, maar Iconoclasm en Pulverized.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-09-2005 8:17 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Bladel??? Ver weg!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 07-09-2005 11:25 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 21:41 schreef Bleh? het volgende:
Niet Walpurgisnacht in Vlaanderen, inderdaad, maar Iconoclasm en Pulverized.

Dat zou wel heel erg mooi zijn!! NB staat al tijdje op mn lijstje van nog te ziene bands,en die laatste van Iconoclasm is echt super!! Heerlijk aggressieve blackened Thräsh


Member of the iso-betawuste crew!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 11:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Rotterdoom dichtbij


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-10-2005 14:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Beetje jammer dat er op een minicd van 4 nummers 2 introotjes staan... maar verder klinkt t wel weer erg goed!


Zenial


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 15:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja die MCD is erg indrukwekkend! Vooral die toetsen zijn zo geniaal


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2005 15:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 11:25 schreef Snoodaerdt het volgende:
Dat zou wel heel erg mooi zijn!! NB staat al tijdje op mn lijstje van nog te ziene bands,en die laatste van Iconoclasm is echt super!! Heerlijk aggressieve blackened Thräsh


Ribbedebie naar Hekelgem! Helloween was nooit zo mooi!


signature


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen