IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : bands die weer bij elkaar dienen te komen... Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 21:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

suffocation
possessed
nuclear assault
vio-lence (zonder robb flyn)
exodus
slaughter (canadese uiteraard)
dark angel
nasty savage
blind illusion
cryptic slaughter

in een perfect wereld waren deze bands allang weer bij elkaar. ben ik nog wat vergeten???

ps: hirax hoeft niet op de lijst want die ziojn weer bij elkaar


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 21:06 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Pestilence
Gorefest


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2001 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Soundgarden
Altar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hoe heb ik pestilence ooit kunnen vergeten. !!! en terrorizer en carnivore



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2001 21:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Atheist
At The Gates
Eucharist
Metallica (...)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-10-2001 21:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Pestilence! en Cynic en Atheist.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 10-10-2001 21:19]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 21:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 21:15 schreef Greycloak het volgende:

Metallica (...)


dit is de minst waarschijnlijk van alle eerder genoemde bands

(want zonder cliff is het nu eenmaal niks)


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 21:31 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

...and justice for all is anders ook een kicken album.. Die's ook zonder cliff..

Hey, maar is at the gates uitelkaar??? dat wist ik helemaal niet..
is ook niet echt m'n favo band ofzo.. maar 'k heb 'slaughter of the soul' , en 'the swarm' is een kicken nummer , alleen die staat op een andere plaat..


God hates us all ! God hates us all !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 21:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 21:31 schreef Ixl het volgende:
...and justice for all is anders ook een kicken album.. Die's ook zonder cliff..




das waar maar cliff heeft nog meegewerkt aan de nummers op die plaat. voor mij hoort deze plaat nog tot de cliff burton periode.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 21:47 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

dus jij vindt dat het allemaal aan jason ligt?
Volgens mij was dat in de black-album periode nog de enigste die nog metal wou maken..(en daarna)


God hates us all ! God hates us all !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-10-2001 21:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gorefest! Absoluut!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2001 21:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Metallica... Het is gewoon een samenzwering. Metallica wilde weke shit maken (voorloper Nu-metal o.i.d.) en Cliff wilde dat niet. Toen moest er wat gebeuren en .... Nou ja, de rest is bekend. Cliff... Eeuwig zonde.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 22:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 21:47 schreef Ixl het volgende:
dus jij vindt dat het allemaal aan jason ligt?
Volgens mij was dat in de black-album periode nog de enigste die nog metal wou maken..(en daarna)


absoluut niet! volgens mij heb ik dat ook nergens gezegd. sterker nog, als het aan mij had gelegen had hij wel meer muziek mogen schtijven voor metallica. een van de beste cd's allertijden is de eerste van flotsdam & jetsam, een cd die nagenoeg geheel is gepend door jason newsted .ik kan dan ook niet wachten tot er eindelijk weer eens nieuw materiaal van jason newsted verschijnt ( en ik ben ook benieuwd naar zijn inbreng in voivod!)


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 22:06 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

ok.. is die nieuwe bassist van metallica al eens bekend? Volgens mij is het zo'n kerel met zo'n getaped brilletje ofzo.. 'cause we're metallica, right? We can do whatever we want, Play wherever we want to play blablablab..

[Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 10-10-2001 22:07]


God hates us all ! God hates us all !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 22:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 22:06 schreef Ixl het volgende:
ok.. is die nieuwe bassist van metallica al eens bekend? Volgens mij is het zo'n kerel met zo'n getaped brilletje ofzo.. 'cause we're metallica, right? We can do whatever we want, Play wherever we want to play blablablab..


ik volg metallica niet meer zo (understatement) maar wat ik ergens wel eens heb opgepikt is dat een of andere bassist van alice in chains de nieuweling zou worden. maar als ik eerlijk moet zijn ga ik een eventuele nieuwe cd wel luisteren. maar ik vermoed dat ik er geen bal aan zal vinden.


zombie
Usericon van zombie
Posted 10-10-2001 22:33 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Brutal Truth
Suffocation
Monster X
Larm
Unseen Terror

Zijn we Carcass niet vergeten?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 22:38 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 10 oktober 2001 22:33 schreef zombie het volgende:

Zijn we Carcass niet vergeten?



Is Carcass niet meer dan?


the only pleasure is pain


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 10-10-2001 22:46 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Dat er nog mensen zijn die verbaasd zijn dat At The Gates en Carcass uit elkaar zijn....



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 22:48 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 10 oktober 2001 22:46 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Dat er nog mensen zijn die verbaasd zijn dat At The Gates en Carcass uit elkaar zijn....


Ik kan niet alles in de gaten houden!!


the only pleasure is pain


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-10-2001 23:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Burzum (bij "elkaar" komen haha!)
Old Funeral
Oude Mayhem (MET Dead en Euronymous...)
Black Sabbath (ja bij die lui weet ik het nooit)
Celtic Frost (oude)
Led Zeppelin (alas, een beetje lastig)
...en nog veel meer...



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 10-10-2001 23:05 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik wil dat morten veland weer terug komt bij Tristania ... want nu is het helemaal kut


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-10-2001 23:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Tristania was toch al kut?



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-10-2001 23:12 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 21:49 schreef Mark het volgende:
Gorefest! Absoluut!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-10-2001 23:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 23:11 schreef Vargen666 het volgende:
Tristania was toch al kut?
Ehm...nee hoor

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 10-10-2001 23:13]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 10-10-2001 23:22 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Gorefest, Pestilence.

Bij de laatste ceedee van Pestilence speelde de vriend van een nicht van mij de bass(J.P.Thesseling). Toen ze uit elkaar gingen waren ze net op tournee en ik zou vrijkaartjes krijgen voor een concert. Dat ging dus mooi niet meer door. Ik heb nog wel een mooi stapeltje ceedees van hem gekregen van bands die bij Roadrunner onder contract stonden. En die Patrick Mameli is gewoon een hiphopper geworden. Ik kom hem nog geregeld tegen in Enschede. Hij werkt daar bij de Amicon.


Heads I win, tails you lose


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 11-10-2001 1:09 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Coroner (nog niet genoemd)
Atheist
At the Gates
Carcass
Cynic
Pestilence (liefst mix spheres met oudere werk of puur oudere werk)

Over Cliff en Jason Newkid, Cliff roeleert, maar mensen die anti-Jason zijn begrijp ik niet echt. Hij kan idd niet tegen Cliff op, maar kan hij daar dan zoveel aan doen ???
Hij was iig de enige die bij Metallica nog in metal geïnteresseerd was.
Dus....



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen