IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Kyuss Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-06-2010 12:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Alto, wtf? Riffs man. Wapperende broekspijpen. En die stem!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-06-2010 12:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hehe, maar ik associeer het met alto... stoner, blowen... Gelukkig is het qua muziek natuurlijk een 666% beter te doen dan die afgeragde altomeuk. Deze muzikanten kunnen wel spelen namelijk.

Wapperende broekspijpen! Ik krijg nu een bepaald beeld voor ogen involving you.



Shreds of Sanity
Usericon van Shreds of Sanity
Posted 23-07-2010 18:39 by Shreds of Sanity Wijzig reactieProfiel van Shreds of SanityQuote dit bericht

Ik heb net And the Circus Leaves Town aangeschaft en nu had ik een vraagje. Mijn cd is namelijk volledig onbedrukt, dus zonder enige aanduiding welke cd het eigenlijk is. De verkoopster verbaasde zich er nogal over en stelde al voor een andere versie te bestellen, maar aangezien hij wel gewoon speelt zag ik er niet echt een probleem in. Is dit een misdruk of hebben alle exemplaren van And the Circus Leaves Town dat?


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-07-2010 19:11 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Die van mij iig niet, hij ziet er hier zo uit:




Shreds of Sanity
Usericon van Shreds of Sanity
Posted 23-07-2010 19:33 by Shreds of Sanity Wijzig reactieProfiel van Shreds of SanityQuote dit bericht

Hmm, zal dan toch wel een foutje zijn bij mij. De muziek klinkt in elk geval goed!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-07-2010 0:07 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Deze thread hoort gewoon oin het metal gedeelte thuis.



Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 31-10-2010 13:49 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht



the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-10-2010 14:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Denk dat ik hier wel bij ga zijn... wat een heersch band is Kyuss toch!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2010 14:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jammer dat Josh niet meedoet, maar desalniettemin onwijs vet, absoluut aanwezig!


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 13-11-2010 9:52 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

en uitverkocht.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 13-11-2010 10:34 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Ben erbij in de AB in Brussel



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-11-2010 13:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2010 10:34 schreef kingofinsania het volgende:
Ben erbij in de AB in Brussel

idem hier
wel de show om 15u


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-11-2010 13:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 13-11-2010 15:15 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2010 13:19 schreef Tool-fan het volgende:
idem hier
wel de show om 15u


Same here, was te laat voor de avond show tickets.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-11-2010 15:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2010 15:15 schreef kingofinsania het volgende:
Same here, was te laat voor de avond show tickets.

idem + moest nog iemand overtuigen mee te gaan


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-12-2010 16:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ehmmmzzzz, ik weet het niet....

KYUSS LIVES! To Record New Studio Album - Dec. 14, 2010

KYUSS LIVES!, the project featuring three-quarters of KYUSS — the influential American stoner rock/metal band, originally from Palm Desert, California — will record a new studio album following its upcoming tour. The group features bassist Nick Olivieri, drummer Brant Bjork and singer John Garcia along with guitarist Bruno Fevery, who most recently played with Garcia in the GARCIA PLAYS KYUSS project.

Speaking to U.K.'s Rock Sound magazine, Garcia said, "Our rehearsals are going so well that we're thinking of doing another record . . . Brant, Nick and myself have collectively agreed that once everything is done live and we're done with our solo projects, we're going to do another record."

Regarding why KYUSS guitarist and founding member Josh Homme is not involved in the reunion, Garcia told Rock Sound, "I have nothing bad to say about Josh — he's extremely intelligent, very smart, a great guitar player, great songwriter, a great vocalist — he is a bad-ass, there is no question, and I love him dearly but he is busy with his own thing. He has THEM CROOKED VULTURES, QUEENS OF THE STONE AGE, he's a father, a businessman and even if we asked him to do it, I don't think he'd say yes, so I don't want to set myself up for a big fat no which is 99.9 percent what he would say."

KYUSS LIVES!will embark on Australian tour next May. A European tour will take place in March/April.




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-12-2010 17:40 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Van mij hoeft het ook niet zo.

Maar goed,
quote:
Op 14 december 2010 16:00 schreef Staalman het volgende: and we're done with our solo projects,
Dit kan nog wel jaren duren, natuurlijk.

Ik vraag mij ook af of Brant Bjork live wel de roffels van Hernandez aan kan, in tegenstelling tot de drummer die Garcia bij zich had.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-01-2011 21:58 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Tee Pee Records heeft Blues For The Red Sun, Welcome To Sky Valley en And The Circus Leaves Town op vinyl heruitgegeven. 400 stuks van elk, kost per stuk $ 19,99.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-01-2011 22:02 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Die albums zijn toch nog gewoon verkrijgbaar?


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-01-2011 22:07 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Dat dacht ik ook, ja.

Het is overigens géén Tee Pee release, had de nieuwsbrief niet goed gelezen. :')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


rotor
Usericon van rotor
Posted 28-01-2011 23:03 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2010 12:20 schreef M. het volgende:
Alto, wtf? Riffs man. Wapperende broekspijpen. En die stem!!

Verwarrend, ik zie je altijd voor me in een fietsbroekje.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 30-03-2011 1:01 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

godver wat was dat fokking vet zeg

fotootjes met de k*t camera..






the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-03-2011 1:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2011 1:01 schreef ofhellsfire het volgende:
godver wat was dat fokking vet zeg




+ heel veel!! Wat een goden!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 31-03-2011 21:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

+ nog veel meer!!

ze hebben fucking Asteroid gespeeld!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-03-2011 23:07 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht





[/quote]
Dat drum stel kan iemand die ff in het drum topic plaatsen wat een gaaf ding zeg


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen