IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vrede ist krieg !!!!?? Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2008 22:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maar Hitler had blondi


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:14 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:12 schreef ElitE het volgende:
Maar Hitler had blondi



die kreeg hij pas in 1941



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:06 schreef ##**Boemba**## het volgende:
hmm

hitler was best arm...

ross perot is steenrijk...




Kom, moet nu iemand echt expliciet zeggen dat macht niet alleen uit geld/bezit voortkomt vooordat je het snapt?

MACHT KOMT NIET ALLEEN UIT GELD OF BEZIT VOORT.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-10-2008 22:15 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 oktober 2008 22:12 schreef ElitE het volgende:
Maar Hitler had blondi


Die het niet haalt bij


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2008 22:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vanaf 1941 ging het natuurlijk helemaal bergafwaarts, het schijnt dat ergens toch Russisch bloed in zn aderen had stromen. En zn drinkbak was gevuld met wodka.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:19 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:15 schreef ZelThoR het volgende:
Kom, moet nu iemand echt expliciet zeggen dat macht niet alleen uit geld/bezit voortkomt vooordat je het snapt?

MACHT KOMT NIET ALLEEN UIT GELD OF BEZIT VOORT.


nou

hartelijk dank voor het ondermijnen van mijn socratische aanpak

INZICHT KOMT NIET DOOR ANTWOORDEN MAAR DOOR VRAGEN



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2008 22:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 oktober 2008 22:15 schreef SQT het volgende:
Die het niet haalt bij



hahaha mijn duitse herder begint ook steeds meer te wennen aan zn naamsverandering.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:19 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nou

hartelijk dank voor het ondermijnen van mijn socratische aanpak

INZICHT KOMT NIET DOOR ANTWOORDEN MAAR DOOR VRAGEN


Nee, ik ondermijn je uit valse superioriteit gestarte Socratische methode. Dat is heel wat anders. Je ging er wel erg makkelijk van uit dat Elite het niet begreep en zag je kans schoon om eens even wat mensen wijzer te maken. Heel verlicht van je, hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:24 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:21 schreef ZelThoR het volgende:
zag je kans schoon om eens even wat mensen wijzer te maken. Heel verlicht van je, hoor


zoals jij het stelt is het idd wel nobel van mij





ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:24 schreef ##**Boemba**## het volgende:
zoals jij het stelt is het idd wel nobel van mij



Nobel doel door een slecht persoon of met de verkeerde intenties nageleefd, is daar geen mooi woord voor?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:29 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:25 schreef ZelThoR het volgende:
Nobel doel door een slecht persoon of met de verkeerde intenties nageleefd, is daar geen mooi woord voor?


weldoener?
mensenvriend?
filantroop?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:29 schreef ##**Boemba**## het volgende:
weldoener?
mensenvriend?
filantroop?


Neen.

Overigens vallen al die dingen ook onder wat ik bedoelde, aangezien er geen écht altruïstische daad bestaat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:35 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:30 schreef ZelThoR het volgende:
Overigens vallen al die dingen ook onder wat ik bedoelde, aangezien er geen écht altruïstische daad bestaat.


dus?

per posting lijk jij nu een slechter mens te worden dan ik
jij zoekt een aanleiding om je kennis te etaleren
maar het leidt nergens toe




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:35 schreef ##**Boemba**## het volgende:
dus?

per posting lijk jij nu een slechter mens te worden dan ik
jij zoekt een aanleiding om je kennis te etaleren
maar het leidt nergens toe

Hehe, ja het was wel bijzonder nutteloos. Ik probeerde alleen de dingen die jij voorstelde te rijmen met mijn post, vandaar.

Ondertussen weten we dus nog niet of er mooi woord voor bestaat, mis ik in ieder geval die kennis


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:50 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:38 schreef ZelThoR het volgende:
Hehe, ja het was wel bijzonder nutteloos. Ik probeerde alleen de dingen die jij voorstelde te rijmen met mijn post, vandaar.

Ondertussen weten we dus nog niet of er mooi woord voor bestaat, mis ik in ieder geval die kennis


geen idee of er een woord voor bestaat
maar het is iig geen zonde

jouw ijdelheid wel...



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:50 schreef ##**Boemba**## het volgende:
geen idee of er een woord voor bestaat
maar het is iig geen zonde

Dat hangt ervan af. Als het de intentie van de weldoener is om aan zijn ijdelheid te voldoen komt er in ieder geval zonde bij kijken.
quote:
jouw ijdelheid wel...

Ah, ik zie het, het is de terugkomst van onze JC. Alleen loopt hij er niet als bedelaar bij maar spreekt alleen tot ons in slecht geschreven posts op een obscuur forum. Nieuwe tijden vragen voor nieuwe strategiën, blijkt.

Ik hoop dat ik snel boetedoening bij je kan komen doen want mijn ijdelheid rijst de pan uit op het moment!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:04 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 22:55 schreef ZelThoR het volgende:
Dat hangt ervan af. Als het de intentie van de weldoener is om aan zijn ijdelheid te voldoen komt er in ieder geval zonde bij kijken.


nope

zo werkt het niet
een goede daad blijft een goede daad

quote:

Ah, ik zie het, het is de terugkomst van onze JC.



veel voorkomend misverstand

quote:

Alleen loopt hij er niet als bedelaar bij maar spreekt alleen tot ons in slecht geschreven posts op een obscuur forum.



ik pas mij aan aan het medium
en zo obscuur is het niet, pagerank 3 geloof ik


quote:
Nieuwe tijden vragen voor nieuwe strategiën, blijkt.



ahum
om nieuwe etc.

quote:

Ik hoop dat ik snel boetedoening bij je kan komen doen want mijn ijdelheid rijst de pan uit op het moment!


dat kun je wel zeggen
eerste waar je je mee bezig kunt houden: "hij die zonder zonde is etc."



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 23:04 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nope

zo werkt het niet
een goede daad blijft een goede daad


De daad zélf wel, ja. Hetgeen er mede mee bereikt wordt misschien niet. Dit kan een vervelende discussie worden.

quote:
veel voorkomend misverstand

Hehe

quote:
ik pas mij aan aan het medium
en zo obscuur is het niet, pagerank 3 geloof ik

Ah nee, toch meer een orakel. Ofwel: "Que?"

quote:
ahum
om nieuwe etc.

Pfft, slechte slechte taalfout, excuses daarvoor.

quote:
dat kun je wel zeggen
eerste waar je je mee bezig kunt houden: "hij die zonder zonde is etc."

Poeh, nee, als ik daar maar bezig moet houden blijf ik.. uhm... bezig. Welke steen heb ik trouwens geworpen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:26 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 23:20 schreef ZelThoR het volgende:
De daad zélf wel, ja. Hetgeen er mede mee bereikt wordt misschien niet. Dit kan een vervelende discussie worden.



nee hoor
ik ga naar de hemel, jij niet
einde discussie

quote:

Ah nee, toch meer een orakel. Ofwel: "Que?"



wat was daar nou onduidelijk aan?
jezus was een visser toen de mensen vissers waren
ik maak rommelige postings op een forum waarop mensen rommelige postings maken

pagerank is googles indeling voor populaire sites. loopt van 1 tot 10. 3 voor een nederlands forum is vrij hoog.

quote:

Pfft, slechte slechte taalfout, excuses daarvoor.



let even wat beter op

quote:

Poeh, nee, als ik daar maar bezig moet houden blijf ik.. uhm... bezig. Welke steen heb ik trouwens geworpen?


schandalig dat ik je daarop moet wijzen
maar je stelde dat mijn posts slecht geschreven waren. normaliter een opmerking van iemand die een dscussie verloren heeft

maar in al mijn goedheid probeerde ik je weer recht te trekken





[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 13-10-2008 23:27]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 23:26 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nee hoor
ik ga naar de hemel, jij niet
einde discussie

Oh relaxed, carte blanche voor verder wangedrag in the pocket!
quote:
wat was daar nou onduidelijk aan?
jezus was een visser toen de mensen vissers waren
ik maak rommelige postings op een forum waarop mensen rommelige postings maken

Dat snapte ik, sorry dat ik dat meequootte
quote:
pagerank is googles indeling voor populaire sites. loopt van 1 tot 10. 3 voor een nederlands forum is vrij hoog.

Dat klinkt wel vrij hoog, ja. Hangt natuurlijk nog wel wat van de berekeningsmethode af.
quote:
schandalig dat ik je daarop moet wijzen
maar je stelde dat mijn posts slecht geschreven waren. normaliter een opmerking van iemand die een dscussie verloren heeft

maar in al mijn goedheid probeerde ik je weer recht te trekken



Da's wel lief van je. Je had jezelf er ook van kunnen weerhouden mij ijdel te noemen, dan was dit een stuk sneller gegaan

Heeft hij die zonder zonde is na het werpen van de eerste steen eigenlijk een zonde begaan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:42 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 23:31 schreef ZelThoR het volgende:
Heeft hij die zonder zonde is na het werpen van de eerste steen eigenlijk een zonde begaan?


ha

goede vraag

en ja


die jezus was een dondersteen met zijn strikvragen!



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 23:42 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ha

goede vraag

Zuiver theoretisch ook. De volledige context is toch dat er dan nooit een steen geworpen zou worden?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 14-10-2008 0:03 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 23:46 schreef ZelThoR het volgende:
Zuiver theoretisch ook. De volledige context is toch dat er dan nooit een steen geworpen zou worden?


idd



zo
jij kan met een gerust hart de nacht in!

[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 14-10-2008 0:03]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2008 0:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 0:03 schreef ##**Boemba**## het volgende:
idd



zo
jij kan met een gerust hart de nacht in!

Nee, helemaal niet met een gerust hart de nacht in, de vraag blijft staan, hij is alleen niet relevant meer

Wat ik nu quote was een oprechte fout of een Freudian slip?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 14-10-2008 0:09 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 0:05 schreef ZelThoR het volgende:
Wat ik nu quote was een oprechte fout of een Freudian slip?


haha

slecht beeldscherm
en ik dacht nog wel dat ik het zo snel had gerepareerd



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen