IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen

G E B R U I K E R S    P R O F I E L

Username: graveworm
Status: Junior lid
Voornaam: sander
Volledige naam: helmink
Op ZM sinds: Vrijdag 16 Januari 2009 - 19:28.29
Geslacht: niet bekend
Geboortedatum: n/a
Homepage: sanderhelmink.hyves.nl
Interesses / hobbies: ben sander helmink een 18 jarig liefhebber van metal ik kom uit ulft dat is een klein dorpje in de buurt van doetinchem. ik schrijf voor me zelf (als hobby) recentie's van festivals/optredens waar ik zeer vaak ben te vinden. denk vermeld het maar vooral als je beseft dat ik zwaar dyslextisch ben. mijn voorkeur van de metal licht toch bij het melodic death metal en het gene wat flink melodisch randje heeft daarmee bedoel ik niet een cradle of filth of een children of bodem maar heb ik het over: in slumer satariel graveworm borknagar gloria morti verder hou ik me absolut niet bezig met het labelen van metal bands tot in de grootste details ik weet wel dat ik black metal gewoon 3x niks vind (in de meeste gevallen) maar om nou een band te beschrijven als brutal-cyber-deathgrind vind ik nou wel erg ver. daarnaast ben ik een zeer groot drumfreak ik besteeds er zon 2.5 uur perdag aan en probeer er later ook mijn geld er in te kunnen verdienen als solo drummer of in een metal band of ander genre wat mijn intresse wekt wil ik daar ook altijd wel aan mee werken.
Totaal aantal posts:
Signature: n/a
Sub titel: n/a
User icon: Usericon van graveworm
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen