IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen

G E B R U I K E R S    P R O F I E L

Username: Lankmoedigeloper
Status: Junior lid
Voornaam: n/a
Volledige naam: Lankmoedigeloper
Op ZM sinds: Woensdag 23 April 2003 - 20:13.45
Geslacht: M
Geboortedatum: n/a
Homepage: http://users.telenet.be/ACV.LBC-NVK.Dupont/images/Tony_Mommers.jpg
Interesses / hobbies: Drievoudig Landskampioen Snikkelkarperen bij de Efteling. Het gebruik van een onthaakmat alsmede desinfecterende wondmiddelen bij de snikkelkarpervisserij wordt ten zeerste aanbevolen!!! Is dat niet die vriendelijk ogende knaap met dat platte aangezicht? Ik herken hem alleen maar aan zijn uitermate saaie, houterige en kneuzerige aangezicht, hoewel aangezicht, het is zo plat dat je het nauwelijks als gezicht kunt definiƫren. Hee platte smulpaap blaas jezelf toch eens op zodat we je een keer kunnen aanschouwen als het vet dat je in werkelijkheid bent. Jouw hoofd is zo plat dat je er zonder problemen drankjes op zou kunnen serveren zonder dat de glaasjes omvallen. Jouw hoofd is zo plat dat je er zonder problemen drankjes op zou kunnen serveren zonder dat de glaasjes omvallen. Jouw kop is zo plat, echter je bent wel gemakkelijk onder een deur door te schuiven. Dat wel. Jouw kop is zo plat, dat menig japanner wedstrijdorigami met jouw kop zou willen plegen. Jouw kop is zo plat dat je gemakkelijk de eerste prijs zou winnen in de wedstrijd voor mensen met tweedimensionale gezichten. Jouw kop is zo plat het lijkt wel op een flensje. Jouw kop is zo plat dat ik er m'n kont wel mee kan afvegen. Jouw kop is zo plat, de gemiddelde schol zou er jaloers op zijn. Jouw kop is zo plat dat ik wel eens met jouw zou willen discuswerpen. Jouw kop is zo plat, platkop. Een film over Platkop en zijn vriendjes. Jouw kop is zo plat, ben je wellicht geen schoteltje? Jouw kop is zo plat, je zou jezelf moeten verpatsen als behangpapier ( niet dat iemand dat zou kopen, maar........) Jouw kop is zo plat dat je hem op een platenspeler af kan spelen. Jouw kop zit vol met platjes. Jouw kop is zo plat, als ik een boom zou zijn kan de herfst niet vroeg genoeg beginnen Jouw kop is zo plat, het lijkt wel een platte pannenkoek! Jouw kop is zo plat dat al je hersencellen wel in je platte lul moeten zitten. Jouw kop is zo plat, verrekte schuifdeur. Jouw kop heeft nog minder reliƫf dan een foto! Jouw kop is zo plat, je lijkt wel op een schijfknaapje. Ben jij niet een keer verdwaald tussen de flippo's? Jouw kop is zo plat, platte wrat Even positief: Jouw kop is zo plat dat je er in de winter wel een fatsoenlijke ijsbaan van kan maken. Nog een keer positief: mooi plat is niet lelijk.
Totaal aantal posts:
Signature: Je platgeslagen pannenkoekenkop.
Sub titel: Snikkelkarperen bij de Efteling
User icon: Usericon van Lankmoedigeloper
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen