|
Auteur: |
|
|
-- verplaatst naar 'Concerten' -- Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Aanstaande ZATERDAG is de Underground Metal Atak in atak te enschede, oftewel een erg gezellige ZM-meeting [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-10-2001 17:37] |
|
dus kunnen jullie de volgende dag gezellig met z'n allen naar amsterdam komen, toch? |
|
quote: Het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij is het op Zaterdag. En een gezellige meeting zal het worden.(denk ik) Heads I win, tails you lose |
|
Het is zaterdag. Dead things grow from deep inside... |
|
Staat er toch ? |
|
Zaterdag 13 oktober, Atak Enschede!! the only pleasure is pain |
|
inderdaad ik ben er helemaal niet bij met m'n hoofd...... het is allebij op zaterdag aangezien de meeste hier uit de richting van enschede komen neem ik aan dat iedereen daar heen gaat......helaas |
|
quote: Anders kom jij toch ook gezellig naar Enschede?? the only pleasure is pain |
|
Kom ik de afgelopen paar weken in ATAK, gaat nu opeens iedereen zaterdag naar atak, en heb ik zaterdag een verjaardag.. -> HALLO-HO? God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Nou ik woon in Amsterdam dus OCCII is wel zo makkelijk voor mij. Bovendien ken ik de HallandsMetaal(ers) persoonlijk en ga ik er dus ook voor hen heen. |
|
quote: Jammer, meid, kep andere plannen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik had opzich best willen komen naar atak, maar tis toch niet iets te ver van hengelo, aangezien die treinen zo triest rijden bij jullie in het oosten (nix persoonlijks hoor) |
|
quote: Das jammer.....ik had je wel eens live willen zien. Bovendien had je dan die 2 vrienden aan me kunnen voorstellen |
|
Waarschijnlijk zijn die 2 maatjes van me wel bij Opeth in Vera, mocht dat ooit nog doorgaan. Ben ik er ook wel, het bier is daar wel goedkoop. Tod synz? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Concerten |