![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
-- verplaatst naar 'Concerten' -- Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Aanstaande ZATERDAG is de Underground Metal Atak in atak te enschede, oftewel een erg gezellige ZM-meeting ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-10-2001 17:37] ![]() |
|
dus kunnen jullie de volgende dag gezellig met z'n allen naar amsterdam komen, toch? ![]() ![]() |
|
quote: Het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij is het op Zaterdag. En een gezellige meeting zal het worden.(denk ik) Heads I win, tails you lose ![]() |
|
Het is zaterdag. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Staat er toch ? ![]() ![]() |
|
Zaterdag 13 oktober, Atak Enschede!! ![]() ![]() ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
inderdaad ik ben er helemaal niet bij met m'n hoofd...... ![]() het is allebij op zaterdag ![]() ![]() |
|
quote: Anders kom jij toch ook gezellig naar Enschede?? ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Kom ik de afgelopen paar weken in ATAK, gaat nu opeens iedereen zaterdag naar atak, en heb ik zaterdag een verjaardag.. -> HALLO-HO? ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
quote: Nou ik woon in Amsterdam dus OCCII is wel zo makkelijk voor mij. Bovendien ken ik de HallandsMetaal(ers) persoonlijk en ga ik er dus ook voor hen heen. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jammer, meid, kep andere plannen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ik had opzich best willen komen naar atak, maar tis toch niet iets te ver van hengelo, aangezien die treinen zo triest rijden bij jullie in het oosten (nix persoonlijks hoor) ![]() |
|
quote: Das jammer.....ik had je wel eens live willen zien. Bovendien had je dan die 2 vrienden aan me kunnen voorstellen ![]() ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk zijn die 2 maatjes van me wel bij Opeth in Vera, mocht dat ooit nog doorgaan. Ben ik er ook wel, het bier is daar wel goedkoop. ![]() Tod synz? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |