|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
je schat me echt rijk in he hehehe Je moeder. |
|
De 22e ben ik de DJ. |
|
quote: Hahaha ON TOPIC. Fuck off. |
|
quote: Ah, ik meende Lady Die. |
|
quote: Neen, Heer Grafdelver. |
|
Hehehe. |
|
Godverdomme, dit gaat heersen. |
|
ik ben de rbij in hengelo ik ken geen van de bands goed, de nummers die ik van Beqastial Mockery heb gehoord verschilden erg van stijl, thrash black, en dat andere volledig black, wat spelen ze waarschijnlijk hetr meest live en vanwaar die muziekale wisseling, vooral die thrash zooi beviel me goed |
|
Komt Galgeras nou in Hengelo? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door Nimmer nuchter op 14-02-2004 3:50] |
|
quote: NEE!!! In hengelo speelt LUGUBRE!! Ik begrijp je verwarring, ik heb hun meerdere malen gevraagd om de website te updaten, maar de communicatie is de laatste tijd zeeer slecht blijkbaar!!!!! Dus GEEN GALGERAS, WEL LUGUBRE (CD PRESENTATIE). Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ja, sorry, ik dacht ik vraag het nog maar even, vanwege dat topic over dit concert wat laatst gestart werd door 'metropool', waarin stond dat ze wel zouden komen. Homo's zijn het. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Snap je reactie helemaal, vindt het ook onbegrijpelijk!! Zoals gezegd, de communicatie schiet soms ernstig te kort bij dit soort zaken!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
heb hier galgeras voor me en op de flyer staat galgeras...dat ik die nog heb We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Wat een up! |
|
quote: die cd zag ik zaterdag nog in arnhem liggen Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |