|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
<-Embleem van het Huis van Elendil |
|
<<-- spreekt voor zich Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
<<-- Nederlandse vlag, nationalisme. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
<-- Mijn oog. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
<-- Lies volledig in ZM-tenue gehuld [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
<- isse dwerg... dwergen zijn gaaf (o, en let niet op m'n taalgebruik... ikke net stomme film gezien hebben) FREEZE |
|
How bout stating the obvious, eh? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:mooi oog Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Dank je. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: freak "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius |
|
quote:Leuk. Geachte Windkracht10, zou je alsjeblieft 1 account willen gebruiken? |
|
quote:daar gaan ze nu over zeuren |
|
Mijn user icon is een foto van mijn gebit waarvan ik de kleur iets aangepast heb. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
een hopbloemetje. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
<--- fractal "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: , blaffende honden hebben nog meer zinnigs te melden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
<- een eeuwig wandelent mannetje. Waarom ik em heb, weet ik niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Onbewust wandel je in de vierkante representatie van je geestesgesteldheid, en je ontsnapt er nooit aan "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
<- Graupel logo, een erg goeie BM band I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
<-- Marduk. (Ja...begin maar met zeuren.) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Niks mis met Marduk toch Panzer Division ruled Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Vind ik ook, maar het is schijnbaar 'in' om Marduk af te kraken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
<- devel angel..like me Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ah Misschien moet ik die mensen eens .. ehh 'kraken' dan )) Alhoewel. Laatste keer dat die gasten in Nighttown speelden raakte ik weer eens gewond. *wanneer niet zou ik haast denken...* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |