|
Auteur: |
|
|
okee........ff jullie aandacht misschien dat jullie het leuk vinden om even naar dit nummer te luisteren Band heet Vehemence en ze komen uit Amerika....muziek is Melodische death metal...."Kill for god" is een demo van ze die net uit is...en ik vind het een moord nummer.....wat vinden jullie???? mp3: http://www.metal-march.com/?p=12&m3id=1066429480&dm=1 Tis te hopen dat ie het doet "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
heeee wat jammer.......ik dacht ik kom ook eens met iets nieuws maar afin blijft toch een vette nummer.... En idd een bandlid had mij een mail gestuurd met veel geblaat...en had mij in zijn msn lijst gezet en deze nummer laten horen... typisch "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
John zeker.. Hahaha, Sarah en She-devil kennen hem ook ja. Toffe kerel en hij doet alles voor zijn band. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
whahahahahah John ja zeker een relaxe gast "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
Ja kom zeg lekker laat zijn jullie hiermee Haha ik kende ze al veel langer geleden Hand's off lady's, he's mine Maar wel hele goeie muziek ja!! [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 13-12-2003 14:45] LAI LAI HEI |
|
Zo te horen houdt hij van erg vrouwen. |
|
quote: Hey luuk, hij vroeg me net of je ff contact met m wilde leggen. Mag ik jou email adres aan hem geven bedoel ik [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 13-12-2003 14:54] LAI LAI HEI |
|
quote: Nee, dat is geheim. |
|
quote: hahahaha LAI LAI HEI |
|
Vehemence = |
|
quote: VEHEMENCE heerscht enorm Nieuwe cd komt in april uit, ben benieuwd LAI LAI HEI |
|
quote:saartje saartje toch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wat nou... ze moeten even gepromoot worden! En iedereen moet naar hun optreden gaan als ze komen touren van de zomer LAI LAI HEI |
|
hehe ja haal t topic nog maar ff naar voren komen ze nou echt? dat ze maar naar wacken komen dan...heeft ie zeker vervoer [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 07-03-2004 18:17] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat is dit nu weer. Een overzeese band waarvan één van de leden (no pun intended ) alle Europese chica's komt opgeilen? En de Europese chica's die er nog stuk voor stuk intrappen ook? Jeetje... |
|
quote:zo geil issie nou ook weer niet, alleen sarah vindt dat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik vind het wat te standaard allemaal en ik hou niet van die grunt hehe zzz |
|
God Was Created is een erg gave CD, en de songtitels zijn ook erg leuk vind ik zelf: 'She never noticed me' (beste nummer ook van de cd), 'I didn't kill her' hehe, 'I must not live'. Moet eigenlijk de teksten eens gaan lezen, het komt over alsof ze niet gespeend zijn van wat humor. Erg jammer dat ze nu zo goed als uit elkaar zijn. Ze maken geen nieuw werk meer, maar gaan misschien nog wel touren schijnbaar. Dat hoop ik dan maar! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hoe kom je aan dat "nog-touren" verhaal? |
Index / Heavy Metal |