|
Auteur: |
|
|
... al kreeg ik geld toe Ik, Wil Schuurman |
|
100? 200? Zeg het maar... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Misschien wel handig om te weten wanneer het is?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aankomende vrijdag in de mukkus geloof ik. Wie speelt er Gothenburg, robbiebobbie? |
|
bij mukkes wisten ze gisteravond nog van niks anders......... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: SHIIIT wat dom, nou het is dus 24 oktober, aankomende vrijdag. Ze zouden posters etc. gaan maken maar of dat doorgaat weet ik niet. Het gaat wel door! Enraged is nogal zwaar At the Gates beïnvloed toch? Dat hoorde ik tenminste en toen ik ze zag in Gloppe vond ik het wel erg Gotenburg. [Dit bericht is gewijzigd door Rob Guts op 22-10-2003 14:38] Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
en hoelaat is dit gebeuren? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Rob, alweer bewijs je hoe gay je wel niet bent. Ik denk dat je Enraged beter met Carcass kunt vergelijken. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Ik denk dat je mijn penis beter met een grote penis kunt vergelijken. Ah jezus, nou ja, voor de betrokkenen een uiting van diepste spijt. Ik ken dat hele fukking Enraged ook maar nauwelijks, als dat geluid in de Gloppe nou wat minder kut zou klinken en minder hard zou staan... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Dat is waar. Fag. Hoe laat begint dat nichtenfestijn in de kanslooste homo-bar van Leeuwarden? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Dat belooft weer zoals gewoonlijk meestal soms veel niet goeds. Trieste gast |
|
Ik zet m'n vraagtekens bij het homosexualiteitsgehalte van deze avond.. 11.45: restate my assumptions |
|
Rob zit weer gewoon uit zijn nek te lullen. Homoooooo |
|
quote: Hoezo? Ik dacht dat Wietse had gezegd dat ie zou komen... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
En omdat JIJ het bent mag je er gratis in! Ughm.. 2 euro! huhu Heersend avondje herr Guts. Puik spel! rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Ja godver, daar baal ik dus ook van. Ik hoorde dat het gratis zou zijn. Als je dan bedenkt dat die lui ook nog een lading extra bier verkopen is het wel wat uitzuigerij. Maar inderdaad, verder was het gezellig. Hopelijk snel weer een feestje in de hoofdstad! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
Index / Concerten |