|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
en jouw rijmpjes zijn GAY! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
daar sluit ik me bij aan rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote: en een ier is geen rus en een broer is geen zus.. maar ga jij ook?? |
|
gewoon komen, we gaan zowiezo bijna alleen maar nieuw werk spelen (2 oude nummers), 't is allemaal een stuk harder geworden. |
|
Wanneer komt dat in enschede? |
|
quote: Dan spelen jullie Shadows of Misery zeker ook niet meer?? aangezien jullie geen zangeres meer hebben? Da's het enige nummer wat ik kon downloaden en vond ik juist wel leuk.. |
|
Die waren we eigenlijk van plan om wel te spelen, hebben hem iets aangepast omdat sommige zanglijnen weg zijn gevallen. |
|
Boeit niet want jullie zijn gay Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
nou zeg... Oud Vuil. |
|
quote: uiteraard zijn wij gay, daarom lijkt het mij ook dat jij interesse in ons hebt. waarom zou jij anders de moeite nemen om hier op te reageren, een echte metalhead zou, als hij het niet de moeite waard vond, niet eens de moeite nemen om een reactie uit mij te lokken. hierbij jongen, mijn reactie, wees er maar trots op. |
|
inferieure lambal. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
quote: Nou, 't is toch wel zo'n 10 minuten fietsen hoor.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Nou, zeker 12 vanaf mijn huis.. maar hoe weet jij waar ik woon..? Of zat jij vorig jaar ook al in de baco? [Dit bericht is gewijzigd door Necronynke op 27-10-2003 19:40] |
|
WAGENINGEN! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |