|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben aangenaamd verrast dat Qntal in november in Eindhoven optreedt, hoef ik niet extra naar A'dam . Misschien dat meerder mensen interesse hebben. Meer info op www.effenaar.nl euh..ja...headbang!!!!! |
|
Morgil en ondergetekende hebben onze entree al weken geleden 'geregeld' I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat is Qntal voor iets? Klinkt als tandpasta. |
|
Darkwave/electro erg tof |
|
quote: maak daar maar darkwave/medieval van... no text supplied |
|
electro zit er zeker weten ook in .... Ok on the medieval... |
|
quote: lijkt op dead can dance...maar in plaats van instrumenten gebruiken ze syntesizer.... euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: midieval?... weer een nieuw woord... muziek is gewoon electro (kraftwerk, sol invictus, l'aim immortal)dus zo. hmm midieval... "middeleeuws" denk ik voornamelijk aan summoning. ach ja noemen ze dark metal.... maar wel brute muziek [Dit bericht is gewijzigd door far op 21-10-2003 18:39] euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote:Tja, iemand moet er toch een recensie van schrijven he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Kan je niet antwoorden met 1 reply? En klinkt G.A.Y. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: myn topic..... en wat je zegt ben je lekker zelf euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: And my marlboro light |
|
Hmmm, had me voor de gein best leuk geleken ware het niet voor die 12 euro.. |
|
quote: Dit is grove onzin. De zangeres heeft lekker mevrouw DCD na-geaapt door ook in haar eigen taaltje te zingen, maar verder staat het mijlenver van elkaar. Als het niet te duur is en het een leuke support heeft zou ik nog overwegen om er heen te gaan ... want het is opzich niet slecht. this user is dead |
|
dus latijn is haar eigen taaltje?.. en er is onderscheid tussen dcd en qntal.... maar ja, zo denken sommige (niet-metal) vrienden van mij over death metal.... bagger/ noise euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: zien we elkaar weer eens..onder het genot van een pilsjw euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote:Ken je toevallig de eerste twee CDs ook? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dead can dance is wel goed..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: zekerz, maar je moet maar eens mp3 van qntal checken.... als je dcd goed vind, moet je qntal zeker eens luisteren! *danst de nijntjesdans* euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Oki doki On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga denk ik ook wel. |
|
veet vlg week qntal en vanavond gothic in effenaar.. jammer dat suicide commando niet komt.. maar daar is al een topic over euh..ja...headbang!!!!! |
|
support acts: CHAMBER en in De Effenaar nog: NOVALIS. Staat al geruime tijd aangekondigd op de KAGAN KALENDER: dinsdag 11 november QNTAL locatie: Melkweg Amsterdam Nederland prijs: 13 EURO van: 21:00 donderdag 13 november QNTAL & Novalis locatie: Effenaar Eindhoven Nederland prijs: 12 EURO van: 20:30 Het is eigenlijk elektronische neo-klassieke en neo-middeleeuwse muziek in een avantgarde jasje, met enorm mooie vrouwelijke zang. ze zetten oorspronkelijke teksten en stukken in een moderne setting. soms is het dansbaar met beats, soms haast industrieel of explosief door de geluidsexperimenten en ritmes, maar altijd betoverend mooi. je moet het gewoon horen. |
|
downloadtips: ad mortem festinamus jherusalem un vers de dreyt nien palestinalied vos attestor fruhlingstraum entre moi et mon amin ecce gratum name der rose am morgen fruo stella splendens |
|
Ik vond Helium Vola stukken beter cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |