|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het was een wereldoptreden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
klopt! lemmy heerschte |
|
ik was fucking laat thuis en ben kapot maar het heerschte "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
waah! het was weer geniaal gisteravond! alleen jammer dat de security zo vreselijk irritant waren! Maar `t was wel erg gezellig! |
|
quote: I agree fully my good man!!! Motorhead was retestrak, keiharde pits , lekker goede drumsolo in Sacrifice, iets te hoge solos bij killed by death, maar een overal enorm goede rock & roll show van een van de beste bands op aarde... al 28 jaar lang!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: gvd en dan te bedenken dat lemmy abraham bijna ziet en dan nog net zo heerschen als vroeger ze hebben alleen teveel goede nummers waardoor je altijd wel leuke nummers mist. dat is jammer maargoed het heerschte gewoon en het was het geld waard "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
weet iemand wat de eerste support band was? |
|
quote: Support in Hardenberg was het Belgische KILLER : www.4-killer.com Ik ben (lees was) hun manager, maar om persoonlijke redenen ga ik ermee kappen... Natuurlijk blijf ik ze wel volgen en helpen waar ik kan... Wat vonden de aanwezigen trouwens van KILLER ??? Ben wel 's benieuwd eigenlijk |
|
Killer heerscht had ik liever dan Peter Pan Speedrock en die ander en ik vraag me dus af wat die ander eigenlijk was maar toch bedankt [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 26-10-2003 16:06] |
|
quote: et was iets met 3 woorden en ze kwamen uit canada en ik heb ze niet gezien maar wat het ook alweer was weet ik niet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Killer was enkel in Hardenberg te gast en dit was dus de enige support. Wie in 013 gespeeld heeft, is me niet bekend.. |
|
quote: zo ver was ik ook |
|
quote: en der speelden een paar meiden in "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De eerste band was Young Heart Attack (in 013 iig) [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 27-10-2003 16:29] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ah dat was het thx |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |