|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude, jou uitspraak en beredenering is zo brak dat ik mijn fikken er niet aan ga branden. |
|
IE-> Ziet er netjes uit @Frost: Mijn IE crashed om de 3 minuten, vandaar dat ik Opera standaard heb ingesteld. |
|
Doet www.fatsoenlijk.com het eigenlijk in zo'n onfatsoenlijke browser...? |
|
IE crasht HIER al op.. Wereldbrowser! |
|
ik heb gewoon niks bijzonders op de pc staan en bij mij ziet tie er iig normaal uit, HOE KAN DA?????? |
|
quote: IE crasht daar (zo te zien) niet meer door. Mocht de Gallowmere site aan de w3c eisen (http://validator.w3.org/ ) voldoen dan moeten de browsers niet zeuren. En zoniet dan wel edit: wc3, w3c, 3wc, blaat [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 21-10-2003 22:38] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Jammer MOet ik een ander kutgeintje gaan verzinnen om pseudo-smartasses van mijn domein te verjagen... |
|
De site ziet er goed uit Ik ga me niet druk maken over browsers.... |
|
quote:Javascript->linken naar de site van M$? |
|
een irritant window.onblur = window.focus(); en body onunload="this.open('index.html');"; ofzo |
|
rofl |
|
op mijn werk ook nog ff de site bekeken en daar is ie ook zonder problemen.... |
|
Ik zie hem ook zonder problemen. Alleen mis ik de linkjes naar Angels Decay en Engine Of Pain Verder ziet ie er goed uit! |
|
Ziet er netjes uit! |
|
quote: ik zal t ff doorgeven aan de webmeester.... |
|
|
|
Doe dan meteen zwaremetalen.com erbij .... |
|
quote: hahaha... had ik gisteren al op mijn lijstje gezet om door te geven Jenje!!!! |
|
Mooie site Connie! |
|
De harde code voldoet aan de w3c eis. Het enige dat nog veranderd moet worden is de resolutie. |
|
is de resolutie nu ok, Harachte????? anders mail ik Gurt nog ff..... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |