![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Gegroet allen! 1 November zal de eerste grote Stahl//Form plaats vinden in de Bazart te Den Haag. Stahl//Form staat voor veel noise, neofolk en andere experimentele muziek en beloofd erg gezellig te worden! ![]() Ook zal hier de eerste Heldendaad records sampler te verkrijgen zijn, vol met noise, neofolk, soundscapes en paganistische metal van eigen bodem. Meer informatie: http://www.mspolyester.com/Stahlform%20upcoming%20events.htm Ik hoop julie daar te zien! Wotan Mit Uns! Dj Inquisition Patria y Libertad ![]() |
|
Gaaf... ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
quote:Sterker: Ik weet niet eens wat het is...en dj's...mnee...niet aan mij bestemd denk ik (en haal die signature nou eens weg ![]() ![]() |
|
quote:Oh ja.... ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
lijstje ![]() ![]() |
|
Iemand hier info over? Voortgezet onder andere naam wellicht? Oder doodgebloed? "And as things fell apart, nobody paid much attention" ![]() |
|
Hiet is niet de norm, ouwe tipoc's omhoog te koppen. Bazart is wel een oke-eh zaal daarnaast. Suck my piss ![]() |
|
bestaat idd niet meer. laatst nog wel 13th Monkey in Den Haag. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |