|
Auteur: |
|
|
Gegroet allen! 1 November zal de eerste grote Stahl//Form plaats vinden in de Bazart te Den Haag. Stahl//Form staat voor veel noise, neofolk en andere experimentele muziek en beloofd erg gezellig te worden! Ook zal hier de eerste Heldendaad records sampler te verkrijgen zijn, vol met noise, neofolk, soundscapes en paganistische metal van eigen bodem. Meer informatie: http://www.mspolyester.com/Stahlform%20upcoming%20events.htm Ik hoop julie daar te zien! Wotan Mit Uns! Dj Inquisition Patria y Libertad |
|
Gaaf... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:Sterker: Ik weet niet eens wat het is...en dj's...mnee...niet aan mij bestemd denk ik (en haal die signature nou eens weg ) |
|
quote:Oh ja.... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
lijstje |
|
Iemand hier info over? Voortgezet onder andere naam wellicht? Oder doodgebloed? "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Hiet is niet de norm, ouwe tipoc's omhoog te koppen. Bazart is wel een oke-eh zaal daarnaast. Suck my piss |
|
bestaat idd niet meer. laatst nog wel 13th Monkey in Den Haag. |
Index / Muziek algemeen |