|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Jesu - Silver |
|
Keep of Kalessin - Armada Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de nieuwe van Slayer die je gewoon weer blind aan kunt schaffen natuurlijk ! Fuck the world and fuck you |
|
ik heb alleen die crust plaat van ze in de kast staan, en zelfs die luister ik nooit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je bedoelt die punk cover cd ? dat ding Heerst ! Fuck the world and fuck you |
|
Doe mij de nieuwe cannibal corpse maar. Ik kan echt niet wachten tot dat ding uit is. Die gaat dan voorlopig niet uit de speler van mijn auto komen |
|
Cannibal is vet ja...alleen heb ik enkel Tomb maar hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ja, toen vond ik het wel een aardig plaatje.. ik luister dat soort muziek nooit meer, interesseert me niet meer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Blut Aus Nord - MoRT Planet AIDS/D.R.E.P. - split nieuwe Bunkur en nog wate andere shit |
|
Ministry, Guns N Roses, Tool, Cult of Luna, Madder Mortem, Unearthly Trance, Textures, Enslaved, Novembre |
|
quote: Ik ook. |
|
quote: dat laatste nummer heeft 1 van de vetste drumsounds ever!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
De nieuwe Zarathustra/Inquisition albums. |
|
De nieuwe van Tool...volgens toolband.com 10.000 days...maar dat geloof ik eigenlijk niet Ik geloof pas in de albumtitel als ik hem in mn handen heb *denkt terug aan "tracklists" die gereleased werden in de maanden voor Aenima * |
|
Nieuwe: Katatonia Pain of Salvation Anathema Mastodon Isis eehm nog meer |
|
quote:Ik heb het maar weer eens onder het stof vandaan gehaald Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik kijk wel uit naar die mastodon DVD eigenlijk! is die al uit? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nieuwe platen van Satyricon, Drudkh, Enslaved, Zyklon en toch ook wel de nieuwe Dissection |
|
quote:+1 + Summoning Keep of Kalessin Mayhem Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nieuwe cd van Communic en de nieuwe van My Dying Bride, maar die duren nog wel een paar maanden. |
|
quote:Communic komt op ProgPower he Ik kijk nergens naar uit, kom wel weer wat tegen |
|
quote: Is dat zo? Snel topic opzoeken.. |
|
Satyricon - Now, Diabolical en op zich ook een nieuw Dimmu Borgir album. Op één of andere manier ben ik erg benieuwd. En na enkele malen Deathcult Armageddon weer te hebben geluisterd, kom ik tot de conclusie dat dat ding best wel rost. |
|
Satyricon Thorns Keep of Kalessin Dødheimsgard en maar wachten godver Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |