|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben aanwezig. (niet dat iemand het interesserd) NIX, hoe gaan we dat met vervoer regelen als Brujeria niet wil rijden? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 29-10-2003 19:56] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Heen weg moet geen probleem zijn. Mijn broer wil dan wel rijden maar terug weg word dan WEL een probleem.......... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
misschien kan ik of johan mn ma overhalen en j-lien weet ineens niet meer zeker of ze wel gaat het is ook altijd hetzelfde met haar! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ehm ja dat is wel een probleem. Kan ze het vanavond nog weten....? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hahaha ik ga iig zeker weten wel!!!! blij blij blij yoopy heeft net gemeeld of ik met em mee wou naar hedon, en das mooi. maar wat nog veeeel mooier is: HIJ RIJDT !!!! dus ZUIPEN respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik kijk wel ff. Degene met wie ik meestal ga kan niet en de bands zijn niet boeiend genoeg om alleen heen te gaan Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ga maar niet nee I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe, klein grut negeer ik zowieso altijd al, dus voor mij hoef je niet bang te zijn hoor Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Bang? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe, should I be? Maar nee, kan me niets herinneren waarvoor ik band moet zijn in ieder geval Life doesn't get much better than this! |
|
quote: quote: Auto band? fiets band? haar band? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Life doesn't get much better than this! |
|
godverdomme, ZO laat? |
|
argh! zin in!! (wedden dat het dan toch stiekem niets aan is) Subtiel kamerolifantje |
|
Zolang je niet voor de bands gaat, zal je je mischien nog best vermaken Life doesn't get much better than this! |
|
Zillah hier onder de inlognaam van Carn... He zmmers geen belastende dingen van mij posten he??? Het was super gezellig of niet Niet dat ik dronken ben nu ofzo Je moet me niet dronken meemaken |
|
Wees gerust...ik was er niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Mooi...hehehe je hebt wat gemist. Wat dan? had je dan belastende posts gepost? dat zou je me niet aandoen toch?? |
|
Ja...zou ik zeker doen...en ik heb vast niets gemist...en jullie ook niet aan mij...dus dat komt goed uit...en voor de rest...welterusten... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Weltrusten(Zillah) Nee je zou me dat niet aandoen |
|
Hmpf...dat zien we de volgende keer dan wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zo dat was weer een heersende avond. Afgezien van ons was Sengir de band van de avond door de bloedmooie zangereres. Verder live samples gebruikt om nog meer op Nile te lijken. Overigens is de nieuwe merchandise verkrijgbaar. Shirts, longsleeves en girlies te bekijken hier: http://www.monolith-deathcult.com/pics/merch2003.jpg |
|
wat een kut shirts None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: kult shirts |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |