|
Auteur: |
|
|
echt heel erg boeiend en welk een verfijnde diepgang, ik blijf op het verkeerde been gezet worden door de misterieuze diepere betekenis in dit stukje hoogstaande dichtkunst "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik zou but in deze context met 1 't' schrijven. |
|
quote:Misschien moet daar staan: It hurts, that butt-fucking you know! Dan heeft het op zich wél weer een "diepere" betekenis... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Niet echt geniaal nee, en een beetje kort vind je niet? hoort dit bij een nummer, en zo ja, wat voor nummer, en zo nee, wat heeft het voor zin om metal teksten te maken zonder nummer. Het lijkt me dat een nummer de sfeer van een nummer toch (op de een of andere manier) moet weergeven, anders zijn de teksten en de nummers dus inwisselbaar. 'het is een compleet systeem' zou amazing Mike gezegd hebben. grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
censuur!! wuust robuust |
|
jee... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Maggotlord op 25-10-2003 17:38] Born to grind |
|
Bruce Banner |
|
dank lain |
Index / Heavy Metal |