|
Auteur: |
|
|
Heeft iemand deze cd van Dargaard al beluisterd? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nee, nog niet. Heads I win, tails you lose |
|
Keb hem zaterdag bij Plato weggehaald Als het de laatste was, sorry, want hijs best mooi enzo ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Gewoon de laatste albums van Autumn Tears kopen ... dargaard is daar niets bij |
|
Ik ken Dagaard helemaal niet, wat voor soort muziek is het? the only pleasure is pain |
|
quote:AMEN! (tip: neem 'love poems for dying children act II') I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: het word 'Darkwave' genoemd (als ik Paul moet geloven ) Maar ik vind het een beetje middeleeuws klinken, sommige nummers krijg je een beetje het gevoel bij alsof je ergens in een oud vestingstadje een kroeg binnenloopt, en dat je dat mensen die muziek hoort spelen... (maar dat is dan weer in mijn wereldje ...) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Heerlijke muziek voor 's avonds op de bank met een boek en een glas wijn. |
Index / Heavy Metal |