|
Auteur: |
|
|
WTF??? Elke soepband heeft haar eigen topic, maar Disinter nog niet? Hun CD Demonic Portraiture wist de vorige herfst nogal indruk op mij te maken... Eindelijk lees ik eens nieuws over een nieuw album... http://www.disinter.com/ Wat vinden jullie ervan? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-10-2003 3:02] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ken wel Dissinter uit polen en das matig |
|
Ja...daarom gaat dit over die andere band... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
*bump* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Disinter... is dat die band met oa. het nummer Holy Parasites? dan is het idd. een alleraardigste death metal band. |
|
yup, dat is van hun tweede LP... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 30-12-2003 0:07] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
over wat van soort DM hebben we het hier? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Brute P0ep! stonden ze een jaar of twee geleden niet in het voor programma van een nederlandse band? of lul ik dom? geen materie van helaasch Suck my piss |
|
Oude topics doorlezen kan af en toe toch wel aanleiden tot gave bands. Dit is er toch een van. Zo op het eerste gehoor kan ik de nummers die op Myspace staan goed aanhoren. |
|
er is toch ook een band met de zelfde naam uit polen??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
we zitten weer in een time loop signature |
|
Welke Disinter kwam ook alweer uit op het In cold blood industries label van de God Dethroned gast? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat was:DissEnter uit Polen met hun album:Apocalypse of the Damned. Wat dus een andere band is waar het hier eigenlijk omgaat,die op Morbid Records uitkwamen. |
Index / Heavy Metal |