|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmm...Criminal vond ik vorig jaar op Wacken ook erg goed... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nou Pentagram was nog veel beter. Criminal doet me meer aan Sepultura uit hun Chaos AD periode denken. Wel aardig met een paar zeer sterke nummers maar niet baanbrekend. |
|
hoppa, omhooggeschopt. topics over briljante bands mogen niet met een minimale hoeveelheid antwoorden in de krochten van ZM terechtkomen. |
|
uit Chilie? Komen ze uit een peper? Of bedoel je Chile (evt. Chili)? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-10-2003 15:55] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja grapjas, ik zag het natuurlijk nadat ik de topic gestart had (en dan is het te laat). maar ze komen uit dat raar gevormde zuidamerikaanse land. en hun materiaal regeert nog steeds dus luister er maar eens naar. |
|
quote:Ik krijg het schijt van dergelijke reacties van ignorants, ga toch dood, irritante kutposer! en idd dit moet iedereen gehoord hebben, ALLE bands die zo heten moeten gehoord worden zelfs de Mexicaanse en zeker de eerste van de Turke ptg (rotteeeeeeeeeenn ... DOGS). Van deze bands ken ik twee demo's waarvan ik uit het hofd weet dat er 1 uit 87 is, beetje stijl Possessed heb ik altijd gevonden en gaat er dus al zoete koek in! En ze bestaan nog steeds, hebben drie jaar trug nog een naamloze plaat gemaakt meen ik te herinneren, die heb ik wel (nog) niet! zo Atilla, gaatie! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
SPELL OF THE PENTAGRAAAM!! Die heeft Pentacle ook gecoverd trouwens.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik denk dat je die live cd bedoelt. Hierop staan al hun klassiekers moddervet plus een slayer en een Venom cover. Echt heel goed. Ik denk echetr dat Pentagram op een zeer laag pitje staat aangezien veel energie in Criminal wordt gestoken en de leden (of ten minste het belangrijkste lid: Gitarist/zanger, kan effe niet op z'n naam komen) naar Engeland zijn verhuist. |
|
gvd 't is toch 2000, en de demo's staan erop [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 27-10-2003 20:01] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ja, die cd ken ik ook. natuurlijk ook essentieel. effe volledig off-topic, ken jij die cd waarop al het Vixen materiaal(oude Hawaii) staat. lijkt me wel interessant. |
|
quote: ja, Pentacle is gewoon een steengoede, zwaar onderschatte band die de klassiekers goed kent en kan spelen. Ook vet is dat ze echte oude nummers van death hebben gecoverd. Ik hoop dat ze ooit weer eesn wat nieuws uitbrengen. |
|
ken het helaas niet maar klinkt erg interessant...... hebben ze ooit CD's uitgebracht, of alleen LP's? |
|
quote: Als je aan de schijt bent dan moet je eens wat Norit slikken en niet zo vaak grote voorwerpen in je aars douwen. Ben jij daadwerkelijk zo achterlijk dat je een grapje van een serieuze opmerking niet kan onderscheiden? Blijkbaar wel. Of voel je, jezelf zo aangevallen in je iron glory dat je het niet kan laten om een bewijs van je IQ die dat van een kakkerlak ver overstijgt te posten? On topic: Overigens heb ik de Reborn 2001 in mijn bezit en vind ik het een lekkere doch niet bijzondere plaat. Heb hem ooit op aanraden van een maat gekocht bij redstream waar die volgens mij ook nog steeds te koop is. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-10-2003 20:16] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: twee cd's voor zover ik weet. een cd met al hun demo's en hun single en eenlive cd die heet reborn 2001. Ik weet zeker dta jij die goed vind (kan natuurlijk niks garanderen maar jou smaak inschattende) voor iets meer info door middel van een interview: http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/pentagram.htm |
|
quote:Ik ben idd achterlijk en heel arrogant, gelul en ernst kan ik op zo'n forum net als irl moeilijk onderscheiden. En ik voel mij niet aangevallen, wel geïrriteerd door mensen die in de enkele deftige topics die nog over muziek gaan zulk gelul uit hun nek kletsen. Dus ga verder sterven, of had ineens je zinnen vanaf ontopic gepost. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik kan me ook wel aan zulke vervelende dingen ergeren.. zo hebben een hele boel Lichte Metal-gebruikers het Keep it True festival topic verneukt, een festival waar in 2004 Cloven Hoof en Manilla Road komen. Fuck die mongolen die denken dat het een grap is!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:heb er me daarom afzijdig tgo gehouden, dom van me Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: He, Cloven hoof uit Engeland??? ik ken hun debuut, dat was een briljante N.W.O.B.M. lpee!! Ik moet de heruitgave opcd nog te pakken zien te krijgen. Mannila road ken ik (nog) niet maar ik heb begrepen dat dat black sabbathachtige muziek is. |
|
Cloven Hoof ja, zijn (ook) aan hun reunie op dit moment.. Geweldige nwobhm inderdaad.. hun debuut en a sultans ransom vind ik geweldig! Jammer van de outfits destijds... hehe.. Manilla Road black sabbath achtig? Hmmm.. nah.. 't is uniek. Koop crystal logic, the deluge en open the gates maar. Epic/heavy metal uit de VS Ik, Wil Schuurman |
|
quote: he, bedankt voor deinfo. ga ik uitproberen. en nu ga ik star trek kijken. oja, clovenhoof bewijst dan maar weer eesn dat uiterlijk niet belangerijk is maar dat het vooral om de muziek draait. |
|
Nouja, ze droegen vage make up en lelijk leer. Ze vonden het uiterlijk wel belangrijk denk ik, hehe... Maar ik vond het niet zo tof.. zie dan liever venom ofzo. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:MR zijn de 'grandmasters' van de echte EPIC Metal, samen met Omen. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hmm mss moet ik eens wat geschiedenis inhalen.. Hier een video van ze uit 1987: http://www.dailymotion.com/video/x1tje5 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2007 0:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een band die zeer zeker de moeite waard is, en een kleine cultstatus heeft. Van hun eighties periode is het volgende interessant: Reh. 1985, Live at Death Metal Holocaust 28-12-1985,Demo 1 Fatal Predictions 1987, Demo 2 The Malefice 1987, Live at Santiago 22-8-1987,Fatal Predictions 7// 1988, Studio track 1991. De 2 demo,s zijn samen met 1 livetrack (Profaner), door From Beyond Productions (Displeased) in 2002 op vinyl uitgebracht (500 stuks). |
|
enig idee hoe het hier mee staat? signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |